Tratsch: Witze

Bratwurstgang, 02. Februar 2020, um 09:17
zuletzt bearbeitet am 02. Februar 2020, um 09:19

Wie dem Görch aus Baaschdorf sei Maicherla gschdorm is, warer wie a Häufla Elend bei der Beerdichung rumgschdanna. Deä Pfarrä hadd na bei seinä Breedichdd gud zuredn gewölld, aber deä Görch hadd fordds nur midm Kopf gschüddeldd und gemurmeldd: Wenn ich doch bloß sichä wär, dass sa werklich im Himmel is!" Weil deä Görch hadd sich vorm Feechfeuer arch gförchdd und des neddamoll seinä Fraa gewünschdd.
Aufm Kerchhof dann widdä. Deä Pfarrä hadd gsachd:" Zäm Baradiese möng Engl dich geleidn ..."
Und deä Görch widdä:
"Wenn ich nur wüsserdd, dass sa beschdimmd doom Himml is!"
Da zärreißdd a mords Blidds den Himml und gleich a Drümmer Donnerschloch hinderher, dass zägor dem Pfarrä deä Weihwasserkessl naus die Händ fliechd.
Erschdd da hadd sich dem Görch sei Gsichdd verklärd und er hadd selich gegrinsd:
" Etz, maan ich, etz issa droom akumma!"

Bratwurstgang, 02. Februar 2020, um 09:33

Abroboo Luthrischa:

Wies dem Pfarrä so schlechdd midm Schnaufn ganga is, da had deä Messner zä na gsachdd, dass es hälferd, wemmä nei die Sauna gehdd. Abbä weil erden heilichn Mo nedd nei Väsuchung hadd fürn gewölld, senn sa immä nur am Freidach nei die Männäsauna ganga.
Etz hadd deä Pfarrä abbä am ledsddn Freidaach a Leich ghabbd und hadd ned gekönnd.
"Naja, gemmer hald am Middwoch", maant deä Pfarrä zäm Messner.
"Abbä Herr Pfarrä, am Middwoch is fei gemischda Sauna!"
"Ach was", hadd deä heilich Mo abgewunkn, "die paar Luthrischn schdörn mich nedd!"

Bratwurstgang, 02. Februar 2020, um 10:11

Deä Heinä war amoll bei seim Schwibbschwachä drundn im Bairischn war, da hammsa nadürlich a gekardd. Wie er zwischndurch amoll nei die Küchn gedd, um sich nuch a Bier zä holln, sichder seim Schwibbschwaacher sei Fraa, wie sa sich bückdd und unden Biä nein Kühlschrank räumdd. Dem Schwibbschwaacher sei Fraa is a rechdds Briddschla und hadd under ihrm Röckla nix aghabbdd.
Wie sa den Heinä sichd, flööded sa na o:
"Wenn dia gefoid, wos du gseng hosd, komm moang um zehne voabei. Da Sepp is dann beim Heimachn und du kannst mi hom. Aba i wui dafia hundartfuffzge Mark hom!"
Deä Heinä hadd sich nedd lang bedachdd und ja gsachdd.
Am nächsddn Dach warer aach um Zehna da und hadd sich für die ausgemachdn hunnärdfuffzich Mark midd seim Schwibbschwachä sei Fraa a weng an Frohsinn gemachdd.
Am Aamd, wie deä Schwibbschwaachä vam Heumachn kumma is, hadd deä sei Fraa gfrachd:
"Sog moi, Zenzi, war da Heiner heid Moang do und hod dia einhundertfuffzge Mark gegem?"
Die Zenzi is zä Dood derschroggn und hadd nur "Ja, ja ..." gschdammeldd.
Da hadd sich dem Heinä sei Schwibbschwaachä abbä gfreud und hadd gsachd:
"Do bin i aba ealeichtert. Da hod sich heite Moang namlich hundertfuffzge Mark vo ma geliahn fia des Bohbillet und i hod scho Ongst, da Lump zoit sie ned zrugg."

Bratwurstgang, 02. Februar 2020, um 12:21

Wie bei die Luthrischen in Rewädds a neuä Pfarrä kumma is, da hadd er ganz schön gschaudd, was fä a goddloses Gschwerdl die Rewäddser sin. Damidd des goddlosa Lasderdum a End hadd, hadd er sich am nächsten Sunndooch a saubära Breedichdd ausgedenggdd.
Der neu Pfarrä hadd sich auf die Kanzl naufgschdelldd, a Zigareddla nei die Händ genumma und hoch nei die Lufdd ghaldn.
„Damidd“, hadd er gsachdd, „Damidd fängdd alles Lasder a! Mit derer Zigareddn fängdd es a! Wer raachdd, der fängdd a middm Saufm a! Und des Saufm führdd zum Glücksschbill. Und vom Glücksschbill isdds a nur noch a ganz a glaanä Schridd zä den lästerlicher Sünden der Hurerei und der schlimmsddn Orgien des Fleisches!“

Nach der Kerng warn der Franz und der Michel immer noch schwer beeindruggdd.

“Der neu Pfarrä ko fei echdd gscheidd breedichen“, hadd der Franz gsachdd, „da maansta fast, Du schbürsdd die Sündn alla selbä!“

“Ja“, sachd der Michel, „abbä noch besser wärs gween, wenn er gsachdd hädd, wu mer dia Zigareddn griechdd!“

hallertau1, 03. Februar 2020, um 11:18

Der Dialekt is spitzenmäßig, danke
I hob des Gfui, es is einfacher zum schreim, wia boarisch

hallertau1, 03. Februar 2020, um 14:55

"Verlangen deine Eltern von dir, daß du vor dem Essen betest?" erkundigt sich der Pfarrer. "Nö", schüttelt Kalle den Kopf, "meine Mutter kocht eigentlich ganz gut!"

hallertau1, 03. Februar 2020, um 15:15

De gibts überall mal da aBuch, oder a Zeitung.....

hallertau1, 03. Februar 2020, um 16:08

Versteh i jetz ned

berny6969, 03. Februar 2020, um 19:35

A bissal "Schwarzer Humor".......
Ein Franke beim Bundesheer darf erstmalig auf Urlaub nach Hause. Die Mama ist ganz aus dem Häuschen.
"Mei, Bua, was du für a schönes Gwand anhast!"
"Das ist meine Uniform, Mama!"
"Und was ist das, was da am Gürtel hängt?"
"Das ist eine Handgranate, Mama.
"Für was ist denn die gut?"
Der Junior zieht die Handgranate ab und wirft sie in den Hühnerstall. Der Hühnerstall fliegt mit einem Riesenkrach in die Luft.
"Mei, Bua, war das schön! Und was hast denn da noch mit?"
"Das ist eine Leuchtrakete, Mama."
"Für was ist denn die gut?"
Der Junior schießt die Leuchtrakete in die Luft.
"Mei, Bua, war das schön! Schad, daß das der Vater nicht mehr gesehen hat!"
"Wieso, was ist mit ihm?"
"Der war im Hühnerstall!"

hallertau1, 03. Februar 2020, um 20:44

Mann hast Du gefährliche Phantasien!

Bratwurstgang, 03. Februar 2020, um 21:53
zuletzt bearbeitet am 03. Februar 2020, um 21:56

Hoggn a Preuß, a Bayer und a Frangge zsamm beim Biä. Fängdd der Preuß a und derzähldd was er für a Mordsresdaurang da middn in Berlin hädd. Besdde Lachn, drei Schdernla und die Bundeskanzlera wär dauernd bei ihm zä Gasdd.
Deä Baier möchte da nedd nachschdeggn und sachdd, dasser middn in Münchn in besdder Lachn a Modehaus hädd, wo sich fordds die Bromminendds einkleidn däd, so wie der Pitts Brad, der Cloonys Schorsch und die ganzn Dobbmodells vo deä Klumm dädn bei ihm ihra Dessous kaafm. Deä Frangge schbrichdd a gscheid auf und derzilldd fä seina zeiha Häusla, die er in Närmberch hädd. Alles Mehrfamilienhäusla, bestens vermitt und vo deä Miet kaaferdd er sich jeids Jahr an neua Bendly.
Der Aamd gedd weidä, die drei zülln a Seidla nochm annern. Da gibbdd deä Preuß auf amoll zu, dasser vorhin gscheid überdriem hädd. Sei Luxusresdaurang in Bärlin wär eingdlich bluäß a Imbissbudn geichäübä väm Reichsdooch.
Da werdd der Baiä a aweng klaalaudd und gibdd zu, dass sei Modehaus a klaaner Second-Händ-Lodn is, wu höchsddns die oldn Weibä väm Hasnbergl gebrauchda Schlübbfä kaafm.
Nur deä Frangge bläbbdd seldsam ruhich. Die Zwaa dränga na, der soll doch aach zugeem, dasser vorhin arch aufgschbrochn hädd. Noch a baar Minudn sachdd deä Frangge dann ganz verleeng:
“Horchddamoll, des mind die Häusla und dem Audu jeids Jahr, des schdimmdd scho ... des Broblem is nur, die schdenga gar nedd in Närmberch ... die schdenn in Fürth!“

hallertau1, 03. Februar 2020, um 22:18

Aua! Des hab i vor kurzm ghead, dass se de ned vadrochn.

Bratwurstgang, 04. Februar 2020, um 00:05
zuletzt bearbeitet am 04. Februar 2020, um 00:05

Deä Heinä, deä Görch, der Hansi und deä Gündä hoggn beim Kaddn. Deä Gündä had grad an Wenz agsachd und die erschdn drei Schdich sänn gscheid die Leidn nei ganga. Wie na deä Heinä midm Schelln Wenz a noch die Herz Sau zsammgschdochn hadd, hadd deä Gündä an Herzkschber griechd und es hadd na duäd väm Schdul gschwabbdd.
Da schaut deä Hansi nein Gündä sei Kaddn und sachd zäm Heinä: „Du dich nedd ou, mid däna Kaddn hädder eh kann Schdich mehr gmachdd.“

hallertau1, 04. Februar 2020, um 13:36
zuletzt bearbeitet am 04. Februar 2020, um 13:37

Zwei Angler erzählen einander von ihren Fängen.
"Ich hatte heute einen kapitalen Hecht von 1,35m. Und wie lief's bei dir?"

"Nicht so gut. Ich hatte einen Hänger. Und mit viel Mühe habe ich dann ein altes Fahrrad rausgezogen. Und stell dir vor: Bei dem hat sogar das Licht noch gebrannt!"

"Gibt's doch nicht!"

"Naja, gut, wenn du deinen Hecht um einen halben Meter kürzer machst, mach ich bei meinem Fahrrad das Licht aus."

Minsterer, 07. Februar 2020, um 05:56

warum gaggert die henne,wenn sie ein ei gelegt hat?
dass der goggel weis,dass das loch wieder frei ist.

Minsterer, 07. Februar 2020, um 05:57

2 opas treffen sich nach langer zeit,sagt der eine zum andern,weist du noch,als wir noch jung waren und weitpissen veranstalteten.
wir versuchens nochmal.der eine zieht blank
und er tröpfelt sich auf die schuhe.darauf
sagt der andere: hast schon gewonnen.........

Rottaler, 07. Februar 2020, um 20:14

Ey Amet, weisch i geschter in ikea, hab i gsucht so Lampe für mein Dusche. Bin gegangen zu Infofrau und hab i gsagt, duschlampe? Ey, jetzt Hausverbot, warum???

hallertau1, 08. Februar 2020, um 18:44

Ein Neunzigjähriger steht am Straßenrand und will per Anhalter in die Stadt fahren. Ein Autofahrer hält an und fragt, wo er hin will. "Zum Klassentreffen!" "Wie viele Leute kommen?"
"Der Kreis is kloa - de letztn boar Joahr war i alloa!"

hallertau1, 11. Februar 2020, um 22:32

Sagt der Holger zum Kellner: "Bitte bringen Sie mir ein Schnitzel, aber ein recht großes. Wissen Sie, ich rege mich nämlich über jede Kleinigkeit so furchtbar auf!"

Kimweltfremd, 11. Februar 2020, um 23:03

Deine Witze sind einfach immer soo mega cool 😎 aber zum Schnitzel fehlen noch die Pommes 🍟😅

hallertau1, 11. Februar 2020, um 23:21

Wenn, dann schon eine Riesen-Portion, oder?

zur Übersichtzum Anfang der Seite