Tratsch: Witze

Tibhar, 26. September 2007, um 14:22

So griaß eich erst moi! i ho ma moi dacht warad ganz interessant wos de sauspieler so fia an humor hom! wer an guadn witz hod her domid! i ko ja moi ofanga
A Jager huckt mti seim gehilfen aufn stand omad! des problem da gehilfe stottert! noch na zeit sogt a dann so:"d-d-d-do-do-do-do- ki-k-ki-kimmd a reh!" jager setzt o, schiaßt danehm!
baar minuten spada schreit da gehilfe wieder:"d-d-d-do-do-do ki-ki-ki-kimmd a reh!" Jager setzt o! wieder danehm!
da Jager scho ganz zwieder:"entweder du heast dei deppads stottern auf oder du sogst as ma enda!
baar minuten drauf:"d--d-d-d-do-do-do-do kimmd a reh" jager setzt o frogt dann: " wo denn?" "k-k-k-k-kk-kimmd glei"

Tibhar, 26. September 2007, um 15:38

hob no wos vergessen dazua zum schreim :) gruß an oh-man!! i woa dass so an tratsch scho gibt! aber i mecht dass do ned jeder seitn reischreibt sondern ausschließlihc witze erzaid! deafad ja ned zu schwa sei ;)

oh-mann, 26. September 2007, um 16:42

ok
dann erspar ich mir n eintrag.....

zwei jäger gehen ins ösiland und schieassn a wuidsau

dann fragsa sie wies de sau überd grenz bringan....

dann setzn ses aufd ruckbank und legen ihr a deckn rüber....

an der grenz fragt da zöllner was des da hinten drinsitzt

sagt der eine, des is nur mei schwiegermamma

der zöllner nickt und lässt se weiderfahrn....

später sagt der eine zöllner zum andern...
"du der hatte ne schwiegermutter, die hat ausgschaut wie a wuidsau...."

Trapattobi, 26. September 2007, um 20:57

Apropos:

A Ma sitzt mit seim Wei beim Essen. Sie trodert se auf d' Blusen und moint: "Schaug mi a, I schaug aus wia a Wuidsau."
Sagt er drauf: "Ja, hast Recht. Und atrodert host de a no."

Da_Schwob, 26. September 2007, um 21:06

A Mo kimmt von da Arbeit hoim, kimmt eam sei Katz ohne Fell entgegen.Frogt da sei Frau" Wos hoschn mit da Katz gmacht?" Darauf sie"Warum hosch ja gsogt ,wenn i hoim komm is die Muschi rasiert!"

Tibhar, 26. September 2007, um 21:17

:D:D:D:D:D:D:D der is geil :D:D:D
a matros kimmd noch na langen seefahrt wieder hoam! des erste wos er duad? na klar er geht as puff und verlangt sofort oamoi b lossn fia 10 euro! gaud gähd! noch 10 min kimmds weibaleid wieder außa! der werd und werd einfach ned steif! matros sei antwort:"der soi ja ned steif wern sondern sauber"

DrJayDee, 26. September 2007, um 21:38

Grias eich!

Aiso vo mia kimmd heid a Urlaubswitz

A Ehepaar mog dem koidn September bei uns entfliehn und fliagt a Woch noch Kalifornien. Weil d Frau aba wega ihra Arbeit an Dog no dahoam bleim muas, fliagts oan Dog spada ois ihr Mo.
Da Mo fliagt vorraus. Er is guad okemma, ziagt in sei Hotelzimmer ei und ois braver Mo schreibt er seiner Oidn per Laptop a E-Mail. Aba weil er ned da Hellste is (wer schreibt a sunst a E-Mail seina Oidn^^) verschreibt er si beim Eingebn vo da E-Mail-Adress. De E-Mail landt so bei ner Witwe, de grod vo da Beerdigung vo ihram Mo hoamkemma is und de Beileidsbekundungen per E-Mail liest. Ois ihr Bua ins zimma kimmd segt er sei Muada bewusstlos zammknicka. Er schaut auf n Bildschirm und liest:

AN: meine zurückgebliebene Frau
VON: Deinem vorgereisten Gatten
BETREFF: Bin gut angekommen.

Liebste, bin soeben angekommen. Habe mich hier bereits eingelebt und sehe, dass für Deine Ankunft alles schon vorbereitet ist. Wünsche Dir eine gute Reise und erwarte Dich morgen. In Liebe, Dein Mann.

PS: Verdammt heiß hier unten!

surf, 26. September 2007, um 22:24

Was man in der BRAVO so lesen kann :

Überschrift :
Wie mach ich meinen 16 -jährigen Freund mit Schminken geil

Überschrift nächste Seite :
Achtung vor Vergewaltigung Minderjähriger Mädchen

oh-mann, 26. September 2007, um 22:26

des mim schminken hast du dir besonders gut durchgelesen

surf, 26. September 2007, um 22:47

Sex ist...
... wie PERSIL (da weiß man was man hat)
... wie EHRMANN (keiner macht mich mehr an)
... wie AOL (bin ich schon drin?)
... wie HARIBO (macht Kinder froh und Erwachsene ebenso)
... wie DOUGLAS (come in and find out)
... wie NOKIA (connecting people)
... wie NIKE (just do it)
... wie PEPSI (ask for more)
... wie COCA COLA (enjoy)
... wie PRINGLES (einmal gepoppt, nie mehr gestoppt)
... wie AUDI (Vorsprung durch Technik)
... wie SAT. 1 (powered by emotion)
... wie MC DONALDS (I'm loving it!)
... wie O.B.I (oooh wie ist das schön...!!!)
... wie Golfen ( immer schön einlochen )

oh-mann, 26. September 2007, um 22:53

hahah wie lustig..

bist du notgeil wennst des lustig findest....

Stryker, 27. September 2007, um 01:05

mitnichten mein mittelbelichteter freund... niemand schreibt hier ÜBER dich! nur sind alle die hier schreiben ÜBER DIR!!! wahlweise auch DIR ÜBER!

prost, nacht und bis zum nächsten, kläglich scheiternden versuch, dir hier ein pappmaché denkmal zu setzen.

Tutut, 27. September 2007, um 01:12

Warum reibt sich da Surf in der früh beide Augen....

....weil a koane Eier hod zum kratzen !!!

Nurdug, 27. September 2007, um 01:24

des war a eigentor

Da_Schwob, 27. September 2007, um 19:44

des war koa eigentor, des basst scho!
@Trapp der is guat, wie lang bischn scho verheirat?´;))
kimmt da kleine Indianer zu seim Voda und frog "wie falln dir die Namen für uns Kinda eigentlich ei?" Sog da Voda "mei was bei der Zeugung passiert des nimm i,bei deiner schwester is hell worn also hoists aufgehende Sonne,bei deim Bruder is a Adler drübergflong ,also hoista fliegender Adler,aber warum willsch des wissen zwoi rammelnde Hunde?

Trapattobi, 27. September 2007, um 20:29

I war mein Lebtag no net verheirat. Und werds a nie wern so lang I ma sowas net verbeissen kann. Aber I sag immer: "Liaber a saubers Dearndl verjagt oder an guaden Kumpel verlorn als an guadn Witz net bracht!"

Tutut, 27. September 2007, um 22:31

Zwoa Bauern unterhoiten sich:
"Sog amoi, host Du Deine Brautschuah no?"

"Na, aber de oide Schachtel is no do...."

Stryker, 28. September 2007, um 04:23
zuletzt bearbeitet am 28. September 2007, um 04:24

kommt der bub zum papa und sagt:
"du papa, i mog a geschlechtsumwandlung haben."

sagt der papa: "wos wuist? a fotzn konnst hom!!"

Tutut, 28. September 2007, um 11:51

Da Papa in da Pizzeria zum Kellner:
"Hättn Sie a Stückl Alufolie für den Rest von da Pizza, des
is fürn Hund".

De kloane Tochter zur Mama:
"Uiii, ui, ui mir kriang an kloana Hund :-)) "

Breznsalzer, 28. September 2007, um 13:04

Mei, des is nochmal a schöne Zusammenstellung vom Wirken König Edmund I:
http://www.tagesschau.de/inland/stoiber8.html

Da_Schwob, 28. September 2007, um 22:54

Kimmt da Bauer zum Tierarzt und sog "i brauch des Stimulationsmittel für mein Eber" frogt da Dok "Ja wia hoist des mittel?" da Bauer"koa Ahnung aber es schmeckt nach Pfefferminz!"

DaBrain, 29. September 2007, um 11:59

Kimmt der Mo mit am Schaf unter die Händ ins Schlafzimmer in der seine Oide aufm Bett liegt und sagt: "des is die Ziegn, die ich fick, wennst net do bist". Sagt sei Oide: "aber Schatz, des is doch ka Ziegn, des is a Schaaf". Darauf er: "wer hatn mit dir gsprochn".

Tibhar, 29. September 2007, um 18:07

Geht a Typ zum dokta! Anliege:"wia werd a lenga"? da dokter moant nur:"ja leng se se afnocht an woid eine hosn oba und obwartn!" gesagt, getan. afnocht liegt a si eine! kimmd a oide oma de schwammerl suacht! saigt erm:"mei is des a schena schwammerl" ziagt o ziagt o geht ned außa! am nächsten dog geht a wieder zum dokter!"wunderbar es hod highaun er is länger!" denkt si da dokter"ja wenns bei dem hihaut gehts bei mir gwies a" gedacht, getan. afnocht liegt si da dokter in woid eine. kimmd de oma wieder, saigtn und sogt "mei is des a schena schwammerl" ziagt o ziagt o geht ned außa, aber desmoi hods a messer dabei...

Da_Schwob, 29. September 2007, um 18:43

Kommts madla hoim und sog das schwanger is.Sog ihr Muada"Um Gotts willen,wo hosch denn dein Kopf ghabt?" Sog sie"I glaub unterm Lenkrad!"

surf, 29. September 2007, um 18:57

a kloans madl und a klona bua , beide 4 jahr san gemeinsam in da badewanne.
da bemerkt der bua den geschlechtlichen unterschied und denkt sich : "typisch frauen alles müssen sie kaputtmachen"

zur Übersichtzum Anfang der Seite