Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Tratsch: Warum gricht mitglit besere kartn

ich bin a net imer do ober dess iss scho gomisch die kartnfertailung fintest ihr des a so oder bilt ich mir das plos ei

ich mog ba nemer spilnll

ich bin a guter spiler aber da kummt nix

dr gäpger afm miest har do mer spas als ie

der gäiger aufm miest manich

mei tausch im stoll stingt net sou wie die kartn hir

auweh.......
dieses deutsch tut eindeutig weh;-((((

we scho soiche spile verlirst

https://www.sauspiel.de/spiele/461322157-geie...

und dan mechst bls den 22plaz beim tunir

blos den 22 plaz man ich

sers Dachdecker, des sin räusch wo ma sich sowas ausdenkt,
zu mehr langst ned, dann kipp noch a paar?

loooool

Komische Frage. Wir bezahlen für die besseren Karten ja.

Achso verstehen soll er es ja auch:
Was mechstn du Sandler mir zoin doch ned damit du dann die gleichen Karten grigst. Ausserdem macht as Schafkopfen mit zwoa Oiden koan Spaß.

na des is wergli a graus. der schusters gerch mei alder lermaster hat mol gsocht so wie mer so beim kartln stelt so ärbert mer a
aber da derfst di ja vor die nachbern schäma sou wimer si da oustellt. den wenst nix grichst kanst a net spiln

Ja Spezi da muast amoi as denga ofanga. An ganzen Monat der Burgermoster sei für ned amoi zwoa Bier. Wer da koa Mitglied werd, dem koanst ja nimma heifa.

a frog habi a nu
warum ham do sofiel a kaznbilb neis profil neigstellt da gibts fai werchli was schönners. ich hob an aldn lanz daham den kent ich a nei stelln aber ich hob ka sona neimodische fotoaperat da ha und die waldraut des is in karl sei gschiedna frau kent sich da a net sou aus

boarisch kannst zwar genau so wenig wie ich, trotz Tante aus München Dachdecker, aber des hier lass bitte sein, jeder türk kann des besser und vor allem niveauvoller.

ich moch die gaudscho net sou denn ich bin aus frangn

Boarisch? War des gwias koans was der red, i hab hoid gmoant vlt. a Franke oder sowas und da hab i ma dacht kenna duad as zwar ned aba vasteh werd ers scho.

Sog i ja gwias a Franke oder sowas.

a mittlfrank bin ich des sen di gscheidsn

Hast gwias Recht. A Kolonie seids es von om bis unt und links bis rechts, da kennts dann es in da mittan von mir aus gern die gscheidesden sei. ;P

der schusters gerch hat gsocht drau nie aner schwarzn katz we sie vo rechts kumt.

Bei dir kim i gwias vo links ned von rechts, da brauchst Aufgrund der Position gar koa Angst ham wengam am abergläubischen Schusta.

@ Automator:

It´s nice to be a Preuß, it´s higher to ba a Bayer, but highest rated rank is to be an Upperfrank.

Soviel zu regionalen Feinheiten.

Und:

Als die Germanen an die Donau kamen und auf nem Schild lasen: Hier beginnt Bayern!

Sind alle die lesen konnten nördlich der Donau geblieben.

Hammer uns?