Tratsch: Als Partner de Rufsau glei noamoi nachspielen?

Pete, 20. Juli 2008, um 12:48

Wer den Wenz ohne vier zu seinem Lieblingsspiel erklärt, könnte zu einem madigen Sauspiel vermutlich eh nichts Gehaltvolles beitragen - kann er ja gar nicht kennen... ;-)

Tutut, 20. Juli 2008, um 13:44

Genau :-)

Thanathan_vF, 20. Juli 2008, um 16:32

pete, erst mit 6 trümpf rufst du? i ruf durchauch a mal mit 4...wenn net klechd is, un ich hinte sitz...

Tom82, 20. Juli 2008, um 17:19

also ich ruf gern amoi mit 3, wenn i 2 Säu dazu hab. Klappt meistens, die 5 letzten hamma sogar Schneider gwunna... 6 Trumpf sand ja scho a Solo...

Pete, 20. Juli 2008, um 17:53

Oh, Ironiebutton vergessen, sorry ;-)

I wart jetz moi ned, bis oana reischreibt, der scho mit mir gspuid hod (z. B. des Schof^^).

I spui a mit drei Trumpf, wenn i de andern zwoa Sauen hob (und davon koane dreimoi)...

ha, 20. Juli 2008, um 17:55

bei seine Wenz ohne 4 muass er nix kinna, pete, do hod er bloss immer so vui Dusl wie er fett is , gell Hundsgrugga...?

Tom82, 20. Juli 2008, um 17:57

dann passts ja :-D
sorry, aber des oben klang zu ernst um als Ironie durchzugehn :-D

Pete, 20. Juli 2008, um 17:59

---> baumbua fragen - kannst aber dann erst mal auf WC gehen oder Bier holen; der flucht und schimpft bei meinem Namen in Verbindung mit Sauspielen immer erst zehn Minuten. ;-)

ha, 20. Juli 2008, um 18:00
zuletzt bearbeitet am 20. Juli 2008, um 18:01

i woass...

Tom82, 20. Juli 2008, um 18:11

LOL

Thanathan_vF, 20. Juli 2008, um 20:46

och pete...i wollt heid scho fast mit 3 ruf..habs dann aba doch net gmachd..i gleb mei mitspieler wär net alzu beigestert gwen...

a wenz ohne 4 is ka kunst, wenn ma a jede sau un zehn hod...un die anere a no jeder jed farb hod...

Tom82, 20. Juli 2008, um 21:07

@ Schof: a Wenz ohne 4 ko oba a a Hund sei...do schaug her:
http://www.sauspiel.de/spiele/21366170

Thanathan_vF, 20. Juli 2008, um 21:12

i sach ja, is durchaus spielbar, un gewinnbar :)

Pete, 20. Juli 2008, um 21:38

Wenn i vier Sauen und vier Zehner hob...konn i den dann überhaupt gwinna? Do kriagt da Feind ja auf jeden Fall scho moi mindestens 48 auf de vier Unter-Stich. Und Könige und Ober san ja a no beim Feind...

Sollte des ned so laafa, daß ma mit de eigenen Sauen den oan oder anderen Zehner fangt?

Thanathan_vF, 20. Juli 2008, um 21:41

jo...so ka mas a mache..un 48 punkte reiche dem net zum gwinne, un wenn se dann no selba trumpf anspiele....un sich gechenseitig die trümpf rausziehe wie bei dir...

Hundsgrugga, 20. Juli 2008, um 22:30

A Wenz ohne 4 is immer a Hund, weils eben reins Glueck is, wenn jeder alle Farben hat und damit deine Asse durchgehen. Und wenn dem nicht so ist, die Wahrscheinlichkeit enorm, dass Kontra kommt.
Schof - Denkfehler (wie Pete ganz richtig erkannt hat) : wenn du zu den Assen auch alle Zehner hast, wirst ihn vermutlich verlieren, weil einer der Zehner (+ a bisserl wos) muss halt reinfallen, um de 61 zusammenzukratzen...dass eine deiner Farben zweimal geht is eigentlich ausgeschlossen (ausser deine Mitspieler pennen).

Aber jetzt kommt mal zurueck zum Thema...es ging um Sauspiele - Pete, wos is des nommoi...?

Pete, 20. Juli 2008, um 23:14
zuletzt bearbeitet am 20. Juli 2008, um 23:15

Des san de Dinger, wo ma gar nix braucht (oiso eigentlich am Wenz ohne vier gar ned so unähnlich), irgendwo hiklickt und danach gschimpft werd (Zitat: "Mit was spielst denn Du???" - "Mit acht Kart'n, extra nachgezählt...").

ha, 21. Juli 2008, um 00:28

also mal ein praktisches Beipsiel zum Wenz ohne 4:
der Ha, zB, der Idiot, hot grod jetzt vrohin oan verlorn: Schelln Sau+ Kö, Gras Sau + 9, Herz Sau+ 10, Eichel-Sau- + Ober.
UND, i sags eich GANZ ehrlich , i hätt liaba de 10er dazua ghabt....

(hod übrigens 3360 Pünkterl gekostet, 2 Lfd bei dem Deppen, der mir gleich Contra gem hob und 3 x glegt),

Pete, 21. Juli 2008, um 00:33

Bitter, aber do komma ned anders - wenn den ned, welchen dann?

ha, 21. Juli 2008, um 00:36
zuletzt bearbeitet am 21. Juli 2008, um 00:38

na ja.... er war auch recht knapp (58)

Tutut, 21. Juli 2008, um 04:12

4 Saun muass ma immer probiern, scho wega da Ehre...

baumbua, 21. Juli 2008, um 08:20

eben tutut, die wahrscheinlichkeit spricht zwar dagegen - aber wenn i des ned probier, krieg i am end no magengeschwüre...

pete, ich fluch und schimpf ned über deine sauspiele - du bzw. wir hatten nur immer des pech, dass du mit so am .... i sag amoi: optimistischen sauspiel a) fast immer mi erwischt hast und b) du fast immer die besseren karten hattest. aber 31 hamma uns ja immer no irgendwie derdackelt, des passt scho. beim nächstn moi reiß i di nei;-)

Pete, 21. Juli 2008, um 08:41

Mich kann man nicht reinreißen - ich weiß, was sich gehört: Wenn ich die Rufsau habe und der Spieler nur Dreck, ist es meine verdammte Pflicht, entweder neun Trumpf zu haben oder fünf Farben frei zu sein. Wer sich an diese einfache Regel nicht hält, darf sich nicht beschweren, wenn er mal in ein normal unverlierbares Sauspiel (also fast ein Herzsolo) hineingerufen wird und ganz knapp schneider wird.

ha, 21. Juli 2008, um 10:52

i werd liaba in a sauschlechts sauspui neigrissn wia in an sauschlechten wenz von der Hundsgrugga, welche diese am Ende mit 61 zu gewinnen pflegt ...

Hundsgrugga, 21. Juli 2008, um 21:11

de 3 Augn mochans hoid aus gell..
Na, Ha, im Ernst:
1) super wenz. muasst probiern. ganz guad. UND 3 moi glegt, a draum...
da hast eh glei herzmittel braucht danach, oder.
2) I hob seit i da bin 3 gwonnen und 2 verlorn. Du hast jetz eins verlorn, d.h. von de naechsten 4e von dene, gwinnst 3 und verlierst einen. San doch super Aussichten...!
3) beim sauspiel find ja ich oft schade, dass manche nicht verstehen, dass, wenn man als (bereits entlarvter) Gerufener nicht Trumpf weiterspielt, man meistens andeuten moechte, dass man die 3. Farbe frei ist.
- Ich duck mich mal sicherheitshalber, weil jetz sicher gleich ein FORUMSSUCHE vom Schof kommt -
@Schof: hob koan Bock (auch ned FUER dich..)

zur Übersichtzum Anfang der Seite