Martin70, 09. August 2018, um 21:31

Servus,
bitte bei Desinteresse oder fehlender Möglichkeit nach München zu kommen, einfach selber austreten.
Wir können Dich nur blockieren, aber eigentlich wär´s richtiger selbst auszutreten, dann bist auch wirklich von der Liste...
Da muss irgendwo ein Button "Austreten" sein, wenn Du unter Mitglieder schaust....

Danke und Gruß

Siebentaeler, 09. August 2018, um 01:00

Servus mitnand.
Damit ihr es leichter habt. Bitte nehmt mich von der Liste. Nach München komm ich so wie es aussieht mein Leben lang nicht zum Karten.
Is absolut net bös gmeint, aber bevor ihr euch immer ärgern müsst, dann lieber so.

Martin70, 12. Mai 2018, um 21:11

Danke Dir für die ehrliche Antwort, wir können Dich auch nur blockieren, werden wir auf Deinen Wunsch hin tun....

monalisa13, 12. Mai 2018, um 05:44

hallo mir tuts leid und ich hab mich sicherlich auch mal nicht abgemeldet.....da ich leider eher nie zeit finde würde ich die runde wieder verlassen wollen...da ich keinen link dazu finde..bitte ich euch ...das für mich zu tun. Ich war einmal da..und es war wirklich eine nette Gesellschaft..aber ich bekomms einfach zeitlich nicht hin..viele schöne Stunden wünsche ich euch und danke und pfiads eich..

snoopiloo, 06. Mai 2018, um 22:40

Oiso i Kim nimma wenn i ned nächstes Mal gewinn 😂Aber die Wirtin is a Weltmacht.... wenns ned grad spuid

Sepp1005, 01. Mai 2018, um 11:34

Diese Runde ist ein echtes Kulturgut und hervorragend gemanagt

Preissnbeisser, 14. April 2018, um 20:17

hauptsach Du bist bis Haibach wieda zruck

marbuline, 13. April 2018, um 02:34

hallo klaus kann beim nächsten liachttermin net komma bin in graz

Martin70, 25. März 2018, um 17:06

Aba dein Huat lass i da scho drom.....^^

Preissnbeisser, 25. März 2018, um 14:02

Etz waht a neia Wind 😄

Martin70, 25. März 2018, um 10:58

Logisch Klaus, sogar auf ärztliche Anordnung!!
Der hod gmoant, i soi die Eier streichen.....

kurttina, 24. März 2018, um 21:01

Hallo, ich gelobe Besserung !
Ich bin aber auch sehr eingespannt und werde mein bestes geben das ich vorbei kommen kann.
Gruß
Kurt

Preissnbeisser, 24. März 2018, um 13:42

host de Eier scho gfarbt?^^

Martin70, 21. März 2018, um 22:36

Advent, Advent, ein Lichtlein brennt, und wenn ich´s mir so überleg, bin i sauber z´spät dro, weil glei Ostern is.......

andi600, 31. Dezember 2016, um 06:47

allen an guten Rutsch ins neie und natürlich ah guads blatt.

Martin70, 25. Dezember 2016, um 20:17

Bei Dir hod se as Christkindl übaschlong? Host ned gstraad ghabt?
Wünsch Dir trotzdem und nadirle a olle andern a an guadn Rutsch und Erfolg im Neia Joahr!

Preissnbeisser, 25. Dezember 2016, um 17:51

So, etz hod ses rausgstellt obts olle schee brav gwen seids im letztn Joahr. Bei mir hod se ja as Christkindl glei übaschlong! Manch andre miassn se hoit no a weng bessern 😄
In dem Sinn wünsch i enk an guadn Rutsch und vui Glück und Erfolg im neia Joahr! (beim brav wern)

AndalLine, 22. Dezember 2016, um 09:37

Ich wünsche Euch allen ein frohes und friedliches Weihnachtsfest mit vielen gemütlichen Stunden und vielen schönen Momenten und einen guten Rutsch in ein gesundes und glückliches neues Jahr 2017 und immer gut Blatt und viel Spaß beim Karteln. 😄

Gaby_Herz, 19. Dezember 2016, um 18:30

wenn neu Gruppe dann tät ichs:
Münchner-Sauspielrunde - LIVE
nennen.

Preissnbeisser, 04. Oktober 2016, um 14:15

as Problem bei a neia Gruppn waarad hoit ganz schnei as seibe wia bei da Münchner Sauspuirundn...Karteileichn

aba wer mog konn ja a da herin auf da Pinnwand jedazeit 3 Mitspiela zu a Rundn auffordern. Telefon waarad a no a möglichkeit 😄