Herzssticht, 23. April 2012, um 00:03

Am 07.04.12 spielten wir mit 6 Tischen und einen 5er Tisch. Es sind alle angemeldeten gekommen bis auf des idipferl, dazu möchte ich Dir noch sagen, dass Du Dich bis Spieltag 12 Uhr Mittags noch abmelden kannst, denn wir haben alle auf Dich gewartet und uns eigentlich gefeud wenn Du mal kommst.

Woifgang, 12. April 2012, um 12:06

"Gebds dem Buam d Geign ned - der frissds."
Gebn homs es eam. Gfressn hod er s.

Der Spruch ist mir spontan eingefallen, wie du die Kamera aus der Hand gegeben hast Andi. ;))

Aber wichtiger ist es, Danke zu sagen:
- ds andi fürd wida amoi perfekte organisazion
- ds everl, dassd den schbruch "i hädd liaba mid dem andern oidn gschbuild" blos oamoi brochd hosd ;))
- ds beda fürs freibier aus zwoada hand ;))
- ds jürschn fürs kemma. i drugg dia d dama, dass i dia s nexde moi beim losn derschbard bleib
- ds robert für an willi und für dei geduld bei meine kommentare
- ds klaus für deine schbrizn - de san a genuss selbsd wanns mi dreffa :((
- ds weigl, hosd rechd, viereggade greane eier foin ned ausm nest

und *tröst* petra. beim dem stand, den wo deine soli ghabd hobn, muasd einfach glügg in da liebe hobn.

petronella, 10. April 2012, um 11:20

Hallo Andi, des hod da Rami mid Absicht gmachd, so vui Buidln gschossn, damid Du a Arbad hosd. Schee sans scho............
War wieda moi so schee mid eich, a Gaudi wias im Buach schded. I kumm wieda, alloa scho wega de Zaubertricks.

Bis zum nächsdn moi!

Ex-Sauspieler #127565, 10. April 2012, um 00:12

:) 112 Fotos! Da wahnsinn! Und dei wuffel, Andi, kriagt a Ehrenmitgliedschaft: so süß issa! War wirkli wieda a scheens treffn und lang war's a - bis nach 3 und bis zum schluss gekartelt: Sauba!
Im Mai wird's no bessa, wenn ma draußn hockn kenna...
Gfrei mi scho!
Cheers
vom zettal

Nickipin, 09. April 2012, um 18:08

Danke Andi, dass du dir so viel Arbeit immer machst! Super Fotos und ich freu mich schon auf Mai ;)

Rami, 09. April 2012, um 15:15

klasse andi... merce
san tolle bilder dabei

Herzssticht, 09. April 2012, um 12:27

So jetzt hab ich es geschafft, habe die ganze Nacht gearbeitet und 112 Bilder eingestellt.
ich hoffe jeder hat Spass an den Bildern und sie geben auch ein bisschen die Atmosphäre wieder.
Ich möchte mich recht herzlich bedanken, dass so viele nette und liebe Sauspieler gekommen sind und es uns ermöglichte an 6 Tischen zu spielen.
Natürlich ist das für die Feiertage wo viele weg waren ein super Erfolg, denn es gibt beim Sauspiel keinen Verein der so erfolgreich ist, alle 4 Wochen spielt und so viel Spass macht.

Euer
andi600

Henrycow, 09. April 2012, um 10:21

Ich darf mich anschließen, schön mal wieder bei euch dabei zu sein! Die neue Location ist auch voll in Ordnung. Obwohl der alte Hasenstall schon Kult war. Bis bald hoffentlich!

Und Woifi, merce für die netten Worte, wenn i wieda moi a Spui in Sand gsetzt hob, wie immer sehr erfrischend.. -:)

Weigl, 09. April 2012, um 08:09

bin i froh das i mi kurzfristig neigrittn hab!
aber bloss wecherm Woifi seine sechser, die grüner!

a dangschee .............. an ALLE!

peleh, 09. April 2012, um 06:57

Hallo Andi,
hod wida Spass gmacht!!
guad organisiert- danke Andi
und das da Woifgang mir sei foisch Fuchsgal ned odran hod kenna- war einfach nur guad! lach
an liabn Gruas an olle de dabei warn
Bäda

Rami, 08. April 2012, um 11:11

gaudi hamma ghabt!!!!
danke an alle die dabei waren:-)

Henrycow, 07. April 2012, um 09:22

So wenn no a Platzal frei is heit tat i kemma

Weigl, 07. April 2012, um 05:03

woifi, i hab an sack voll grüner eier für di im peto!
schau dasd ders abholds ........ bei die flügelrader
der andi möcht die übergabe bestättigen!

Herzssticht, 06. April 2012, um 10:24

Es traf der Osterhasenmann
einmal den Lenz im Garten an.
Der gute alte Osterhase
versteckte Eierchen im Grase.
Da sprach zu ihm sein Freund, der Lenz:
"Wer Eier frisst, kriegt viel Potenz!"

Der Hase sagte nur "Mensch Meier!"
und fraß die hartgekochten Eier.
Auf seinem langen Weg nach Hause
genoss der Hase mal ne Pause:
Er liebte eine Hasenfrau
so sehr, da wurde ihr ganz flau.
Er rammelte fast bis zum Winter
und zeugte viele Hasenkinder.

Und so entstanden Fritz und Hans,
die Zwillingshasen Max und Franz.
Die Ähnlichkeit war unbeschreiblich!
Ein Teil des Nachwuchses war weiblich,
zum Beispiel, Natalie und Gerda,
die Sonja, Edeltraut und Hertha.
Wie stolz der Osterhase war
auf seine Hasenkinderschar!

Jetzt zahlt er fleißig Alimente,
doch reicht ihm kaum dafür die Rente.
Er spielt nicht noch einmal den "Freier",
mag nicht mehr hartgekochte Eier.
Er legt sie lieber in den Garten,
wo dann an Ostern Kindlein warten.
Die mögen aber, ach, wie schade,
nur Ostereier aus Schoklade.

-----
wünsche allen Schafkopffreunden frohe Ostern.

bergfee, 05. April 2012, um 18:46

diesmal klappts noch nicht, aber den mai merk ich mir für euch vor, für wolfgang die 6er bringt weigel mit, brauchst überhaupt noch welche?
euch allen ein schönes osterfest und bewahrt euch eure gute stimmung, ich freue mich auf`s maitreffen

Woifgang, 03. April 2012, um 17:51

wann ma da preissnbeisser vaschbricht dass er mia desmoi koa kontra ned gibt dadad i a kemma

;) wolfgang

Weigl, 03. April 2012, um 04:52

solang wart i net!

Herzssticht, 23. März 2012, um 22:58

liebes Auerkindl,
schaaad dasd ned konnst mal kemma, aber vllt. klappt`s mal wenn Ostern auf Weihnachten fällt.((-:-))

Auerkindl, 23. März 2012, um 00:05

Schod:-((((...is Ostern und da san ma no amoi Skifahrn....aba i wünsch olle vui Spaß.
LG vom Auerkindl

petronella, 14. März 2012, um 18:17

Bedaaa, ich dank Dia, dasd mei Hirn übanumma hosd

Busserl