Münchner Sauspielrunde

Hasenstallsauspieltreff

18

Beschreibung

Im Mai, den ersten Samstag, da Treff ma uns wieder zu einer gemütlichen Schafkopfrunde im Hasenstall.
Auf unserm Bild unser Franke der Weigl, möcht mich auf diesen Wege von unserm Sponsor mit den mitgebrachten Franken-Wein und Karten bedanken und das Er immer wieder kommt zu unseren Spielen in Hasenstall trotz weiter Anreise.
Wir fangen unser Hasenstalltreff im Mai lustig an, einfach mit einen Witz.

andi600, 16. Mai 2011, um 13:55

zetterl 5 halbe des is ned zvui, sondern des letzte Bier war schlecht.

Rashomon, 14. Mai 2011, um 13:56

...da bin i ja beruhigt, Andi!!!
Und sauba dass'd heim gstrampelt bist! I war scho froh, dass i z'fuass nur bis um's eck nirgendwo einirennt bin: 5 hoibe is scho zvui für mi - lol - und mein scheena gwinn hob i a komplett vazockt nachad... ;)
LG
zettal

andi600, 14. Mai 2011, um 11:08

ja zettal stimmt, des war des erste mal dase so friah ganga bin bezw. gradelt bin, des war der Grund, denn mit den Radl is des für mie ah Weltreise hoam, bei meiner Geschwindigkeit dauert des hoid, ahmoi binne scho moi vom Hasenstall hoam, da is scho Sonne wieder aufganga.
Aber nächste mal hoffe habe wieder mein Chafeur, da Woife, der hat desmoi was anders vor kabt, da hat Er mich ned braucha kenna....

Du musst eingeloggt sein um hier kommentieren zu können. Klick hier um Dich einzuloggen.