andi600, 16. Mai 2011, um 13:55

zetterl 5 halbe des is ned zvui, sondern des letzte Bier war schlecht.

Ex-Sauspieler #145815, 14. Mai 2011, um 13:56

...da bin i ja beruhigt, Andi!!!
Und sauba dass'd heim gstrampelt bist! I war scho froh, dass i z'fuass nur bis um's eck nirgendwo einirennt bin: 5 hoibe is scho zvui für mi - lol - und mein scheena gwinn hob i a komplett vazockt nachad... ;)
LG
zettal

andi600, 14. Mai 2011, um 11:08

ja zettal stimmt, des war des erste mal dase so friah ganga bin bezw. gradelt bin, des war der Grund, denn mit den Radl is des für mie ah Weltreise hoam, bei meiner Geschwindigkeit dauert des hoid, ahmoi binne scho moi vom Hasenstall hoam, da is scho Sonne wieder aufganga.
Aber nächste mal hoffe habe wieder mein Chafeur, da Woife, der hat desmoi was anders vor kabt, da hat Er mich ned braucha kenna....

Ex-Sauspieler #145815, 13. Mai 2011, um 19:51

hm, Andi... i hab di vamisst: di und deine super-Witze im Morgengraun, die sonst imma den Hasenstall beenden... Plötzlich warste weg...
Ich fand's a wieda klasse und konnt gar ned gnua kriagn: Des After-Hasenstallschafkopfn ging bis 6e in da fria :o
Feu mi scho auf'd näxde rundn...
Liabe grias vom
zettal

bergfee, 12. Mai 2011, um 15:18

ich kann mich nur anschließen, es war ein netter unterhaltsamer abend, bis bald mal wieder
liebe grüße aus oberfranken lilo

keksle, 10. Mai 2011, um 16:16

hi ihr lieben auch ich fands wieder supernett war die letzten 2 tag net da deshalb konnt i nix schreiben.
bis dann
lg
keks

andi600, 10. Mai 2011, um 11:02

Danke Bäda, schad dasd nur als einziger schreibst.
Wir waren 18 Sauspieler, also 2 Tische und zwei 5er Tische und zwei Sauspieler sind unentschuldigt nicht gekommen.
Es war wie immer ein super schöner Abend, mit lauter netten Spielpartnern.

peleh, 08. Mai 2011, um 06:51

Hallo Andi,
danke für die Organisation- schee wars wida!!!
zwoate Hoibzeit hobts ma fast ois naufghaut- aba wurscht- a Gaudi wars !!
Schnitzel guad-Bedienung nett-tolle Spielpartner!!
wos wui ma mer!!!!!
Peleh(Bäda)

andi600, 07. Mai 2011, um 12:45

So wie es ausschaut san maa 5.Tische, anfangen können wir im Biergarten und wenns kalt und Dunkel wird kann jede Partie ins Lokal wechseln.
Allen Sauspielern ah guads Blatt.

Außerdem möchte ich darauf hinweisen, dass nächsten Samstag 14.05.11 im Hasenstall Beginn 15/00 Uhr ein Wattturnier stattfindet.
Jeder Sauspieler ist Eingeladen zum kommen, Er muss aber einen Partner mitbringen, denn die zwei gehören dann und spielen dann zusammen.
Es gibt billigere Bierpreise und Brotzeiten und ganz bestimmt ah Riesengaudi.

Näheres schreib ich noch.

andi600, 06. Mai 2011, um 10:40

na was is den des, wenn der Hasenstallsauspielmeister fehlt?
Des is ja blos ah 1/2 Sauspielabend..

coolman62, 05. Mai 2011, um 20:31

dieses mal gehts ned, aber im juni dann wieder. viel spass euch allen

Mad_Mad86, 05. Mai 2011, um 19:39

Sry, aber im Mai wirds nix...
Aber allen viel Spaß.

Ex-Sauspieler #109958, 02. Mai 2011, um 12:42

Sorry Andi aber dieses und a des nächste mal wird es leider nix wern. Den Samstag bin ich auf einem Geburtstag und des nächst moi bekomm ich meine Urkunde für meinen bestandenen BilaBu :-) ausgehändigt. Hoffe es klappt im Juli.

Bussal
Tina

eneanderename, 30. April 2011, um 18:11

es tut mir im herzen leid, die hasenstallrunde immer absagen zu müssen . aber mei frau is krank un es ist immer soweit nach minger, aber es klappt scho no

Henrycow, 21. April 2011, um 16:14

Auch wenns schwer ist, aber es gibt Sachen die sind noch wichtiger als der Sauspiel-Treff. In dem Fall ist es der Urlaub, der leider ungünstig fällt. Ich wünsch allen die da sind a rechte Gaudi!

Bis nächsts Mal Henriko

(wunderbar wie der Andi das mit dem Namen beim Turnier hinbekommen hat!)

keksle, 20. April 2011, um 11:05

@ mausal und weigl:
ewig schad :(
naja i kimm trotzdem gibt ja no 50 andere mit dene ma a gaudi habn kann :)

Weigl, 20. April 2011, um 04:18

andi600, dank dir!
bei euch Hasenstsller is immer a Gaudi mit guade Schafkopfer und a netten Bewirtung.
zu euch komm i gern und so oft wies geht,
aber leider net im Mai. .......... schnief
wünsch euch an riesen Abend!

mazman, 19. April 2011, um 22:44

da kann i leider net, bin an dem wochenende nicht in münchen

bayernmausal, 19. April 2011, um 17:09

i bin im mai leider ned dabei sryyy
da is mei abiball ;-)

eich allen vui spaß und hoffentlich bessere karten als i des letzte mal ghabt hab ;-)

lg mausal

Ex-Sauspieler #106145, 19. April 2011, um 07:18

ohne rauch bin i raus. allen andern viel spaß