Münchner Sauspielrunde

Letzta Sonntogsfrühschoppn im oidn Joahr

Img 20161120 wa0010

Beschreibung

Griaß Eich olle mitnand,
am Sonntog, 18. Dezember treff ma uns wieda zu am zünftign Frühschoppn in Neihausn. Vielleicht spricht des a paar Spiela o de sunst an Weg noch Giasing und Trudering ned findn.
As Ewige Licht is oane vo de ältestn Wirtschaft z'Minga gegenüber vom Briefzentrum Arnulfstrasse mit bayrischer und internationaler Küch zu anständige Preise und Kartnspiela san gern gseing!
Parkplätze knapp aba vorhandn, öffentlich z'erreicha mit S-Bahn Hirschgartn sowie Tram 16+17 Steubenplatz oda Bus 62.
Hoffentle seing ma uns!

Preissnbeisser, 20. Dezember 2016, um 21:40

Hoffentle derf i na länga bei erm am Tisch bleim

AndalLine, 20. Dezember 2016, um 14:54

Sauguad war´s, nett und lustig. So macht des Karteln LIVE Spaß und i gfrei mi scho auf des näxte Moi. Unser Ehrengast dieses Mal, mein Schwiegervater aus Schweinfurt mit 86 Jahren war total begeistert von de netten Leid und hod angekündigt: Des werd wiederholt:-) Also aufbassn Leid:-)

Preissnbeisser, 19. Dezember 2016, um 18:37

Wenns da gfoin hod lasst di hoffentle boid moi wieda seing.

An extrign Dank no an unsane Auswärtign, de desmoi glei bis vo Schweinfurt zu uns hergfahrn san!

Du musst eingeloggt sein um hier kommentieren zu können. Klick hier um Dich einzuloggen.