Preissnbeisser, 20. Dezember 2016, um 21:40

Hoffentle derf i na länga bei erm am Tisch bleim

AndalLine, 20. Dezember 2016, um 14:54

Sauguad war´s, nett und lustig. So macht des Karteln LIVE Spaß und i gfrei mi scho auf des näxte Moi. Unser Ehrengast dieses Mal, mein Schwiegervater aus Schweinfurt mit 86 Jahren war total begeistert von de netten Leid und hod angekündigt: Des werd wiederholt:-) Also aufbassn Leid:-)

Preissnbeisser, 19. Dezember 2016, um 18:37

Wenns da gfoin hod lasst di hoffentle boid moi wieda seing.

An extrign Dank no an unsane Auswärtign, de desmoi glei bis vo Schweinfurt zu uns hergfahrn san!

Hiki, 19. Dezember 2016, um 10:47

Schee wars, merce! Hoffentlich war eich unsere lacherei ned zu laut, gherrt bei mir zu a lustign Rundn dazua.

Preissnbeisser, 18. Dezember 2016, um 19:24

13 Anmeldunga..21 Leit 😄 schee
da grfreit ma se doch scho aufs nexte moi. Des is na da 22. Januar!
Ma glabts ja kaum, aba s'gibt tatsächlich z'Minga a Wirtschaft de koane Weißwürscht vorrätig hod...ab'n nextn Termin gibts de na bei vorbestellung bis Freitog üba mi.
Wünsch Eich olle scheene Feiertog und an guadn Rutsch

Martin70, 18. Dezember 2016, um 17:23

Schee wars, wieder a rundrum gelungene Sach'!
As Essn a Traum und lauter nette Leit!
Wenns sich d'Wirtschaft auf den Ansturm eistellen kon, werds sogar no bessa.....
Drum bitte rechtzeitig anmelden! (.…und dann a kemma!, gell WB+GH+Ad!)

Preissnbeisser, 17. Dezember 2016, um 17:42

Da san bestimmt no oan bis zwoa Leit da😃

Henrycow, 17. Dezember 2016, um 16:11

Sers, tät auch vorbeischaun, werad aber ca. 11.30 bis i kemmat

AndalLine, 07. Dezember 2016, um 10:40

Ich bin auch dabei und habe im Schlepptau:
Moni & Peter
Christian (blauer Chris)
Überraschungsgast und evtl. meinen Mann 😄
Ho-Ho-----
Gfrei mi scho!

Martin70, 04. Dezember 2016, um 00:06

kimm aa, bleib aber länger...

Doro11, 03. Dezember 2016, um 20:58

... werd auch kommen aber leider nur kurz. Ist aber besser als nix. ......und gfrei mi scho...