Tratsch: Warum sind die größten Heulsusen immer Männer

Zwetschgnmandl, 26. Oktober 2010, um 14:02

wia hod de Ina Deter so schee gsunga? i glaub de hod lauta ullis kennt und hod se dengt. Aber jetzt sing i owa des liadl, weils woahr is.....

DerProgrammierer, 26. Oktober 2010, um 14:25
zuletzt bearbeitet am 26. Oktober 2010, um 14:25

Ich finde der Ulli ist ein sehr hübscher Mensch.
Und sehr klug was er schreibt.
Ich mag ihn.
Komm mal an meinen Tisch bitte.
Des würde ich mir wünschen :-)

Ex-Sauspieler #14217, 26. Oktober 2010, um 14:27

Ja scho aba de is anders do hoid ihre Kerle immer an da kurzen Leine wahrscheinlich hods dessweng nia oan wirklich lang :-) des hods aba no ned gecheckt.
I muas ja ganz ehrlich song i hob ja a brobiad dass i mein Mo a weng vabiag aba des hod a se hoid ned lassn ... ezat ko i song zum Glück denn des hoast ja für mi dass i mi ja a ned vabiang brauch.
Bei uns dahoam werd über ois gred i erzähl eam ois und er mir bei uns werd koa Handy weggsperrt und Emails ko a jeder lesen. I geh drei moi de Woch zum schofkopfn er mogs ned i mog koane Voiksfesta und so Zeig do geht na er mit Freindinna von uns und dass de olle Singl san des macht mir nix weil ganz ehrlich hätt er vor dass a mi bscheisst na ko a des übaoi macha i lass ma hoid regelmässig wos eifoin wennst woast wos i moan :-) Und de Weiba soang ja seiba dafür dass er imma woas wos a dahoam hod weil de san oiwei so dabbig und erzähln eam immer wos sa se von am Mo erwarten und de bsonders gscheidn erzähln a immer no dass ihre Exmänner immer mit Sexentzug bestraft hom löl sog seiba wia bled ko ma sei :-)
Immer wieder schee wennst de Dummheit mancher Weiber zum eigenen Gunsten nutzen konnst ohne dass'd dafür wos doa muast
So und bevor i ezat vo de ganzen Frauen do herin oane aufn Deggl griag hea i auf zum brabbln weil de meisten weans eh ned glam dass des bei uns so is.
Vielleicht soid i moi ganz kurz beschreibm wos für Manner i moan wenn i vo Heulsusn red :-)

I hob a moi a kurze Beziehung mit so na Heulsuse ghabt geh leck do wenn i in da Disco aufs Kloo ganga bin na is er davor gstandn und hod gwart bist i wieder raus kimm der hod mir Diddlkarten gschrim mit 24 Jahr und hod in jeds Herzl mein Nama gschrim den hob i na am Heiligen Omd zum Bahnhof brocht damit a hoam fahrn ko und wos macht er... fahrt hoam und ruaft 3 Dog spada o wann er Silvester kemma soi. Genau sowos moan i damit no unmännlicher gehts ned.

Wer so is.... weg von meinem Tisch !!!!

Aba i glab es war gscheida diesen Thread zu beenden bevor do no a richtiges Donnerwetter los geht. I persönlich machs ezat so i schreib ma a Listen do kemma olle nauf de Heulsusen san und mit dene spui i nimma Ende im Gegenzug wars nadürlich guad wenn se de meidn de ned so san na dad i ma Arbat und Zeit sparen :-)

ach ja

und nix für unguad

DerProgrammierer, 26. Oktober 2010, um 14:28

ich versteh kei wort sry

edmuina, 26. Oktober 2010, um 14:31

und schwupps steht oana auf da Listn...

hosenlatz, 26. Oktober 2010, um 14:38

Als Mann hat mans aber auch schwer.

Wartest nicht auf sie vorm Klo - bist a Macho.
Wartest auf sie vorm Klo - bist a Weichei.

Immerhin kann man sich dann aussuchen, WARUM die Frau heute Kopfschmerzen hat:-)

PS: Keine Sorge, ich jammer nur zum Spaß.

Ex-Sauspieler #14217, 26. Oktober 2010, um 14:50

dann mach an Bayrischkurs Progi :-)

Uli1964, 26. Oktober 2010, um 14:50

Jetzt wanns'd ned boid aufhearst mit deim Gsuiz, Programmierer, na werd i hanti! Host mi?

Ex-Sauspieler #90731, 26. Oktober 2010, um 14:53

Xandelinchen I find dei Diskussion genau richtig. Damit moan i ned das i dem ois komplett zuastimm sondern dass des richtige Thema is. Wenn des für die ois aso klappt wia du sogst dann is doch des subba. Des hoast das du und dei Mo des Selbstbewusstsein und Vertrauen ham des ma braucht dass bei eich basst. Gratuliere. Habts eich gfundn.

Um nomoi auf de Ursachen zruck zum kemma... Wos du oben beschreibst san ja de Auswirkungen vo, nenn mas amoi "männlicher Heulsuserei". Owa wo kimmt des her.

Mei Argument war das des vo der Erwartungshaltung des Selbstbildes kimmt. Nämlich vo dem das der Mo owei der Starke sei muas und des hoid ned owei geht und er dann Selbstzweifel giragt weil er sich an dem Selbstbuidl orientiert (und a teils gezwungenermassen weils de Leid aussenrum a so erwartn) und dann deswegen zu benannter Heulsuse wird.

Wos sogst ez do dazua?
Mit Grüssen,
Da Rogl

Ex-Sauspieler #14217, 26. Oktober 2010, um 14:54

Genau des moan i Uli *Daumenhochzeig*

Ex-Sauspieler #14217, 26. Oktober 2010, um 14:55
zuletzt bearbeitet am 26. Oktober 2010, um 15:04

@ Rogelbier das Wort Selbstzweifel kommt in dem Wortschatz meiner Traummänner nicht vor :-)
Ich bin mir aber sicher es gibt dennoch Abnehmer für solche ;-)
De Heulsuserei kummt
a) von dem Geschrei der Frauen nach Gleichberechtigung war doch ezat jeder Mo total bled wenn a se ned de Annehmichkeiten gönnt eben nicht immer der harte sein zu müssen.
b) Die Mamis machen ihre Bubis zu Heulsusen
c) Gibt es wohl devote Männer und denen bleibt wohl nix anderes übrig
d) is mir eigentlich wurscht i mogs ned und aus :-)
e) Muas a Mo ned der starke sei er darf und soll und es sollte normal für ihn sein denn dass treffenste Argument hierfür is ja schon der Körperbau groß... kräftig...haarig

Ex-Sauspieler #90731, 26. Oktober 2010, um 14:59

Des hob i scho checkt Xandelinchen. Owa de Andern san ja ah no do? Hm .... Ausserdem. Wenn dei Traummo koane Selbstzweifel hod wia soll er dann rausfinden ob er wos mocht wos richtig (aus seiner eigenen Sicht is) oder soll er sich des gar ned fragen? Do wird ma doch recht schnell selbstreferenziell und dann geht des oft unguad für de Andern aussenrum aus. Also I glaub dass se deine Traum-männer scho a solche Fragen stellen. Sie erhalten nur a positives buildl vo sich Saiwa aufrecht während se fragen.

edmuina, 26. Oktober 2010, um 15:14
zuletzt bearbeitet am 26. Oktober 2010, um 16:43

selbstreferenziell tststs.
Es immer mid eiane hochtrabenden Fachausdrücke!
Schreib hoid autoreflexivierend, na kennd se a jeder aus!

hosenlatz, 26. Oktober 2010, um 15:37

Edmuina, das stimmt doch gar nicht - viele Autos sind matt lackiert, da reflektiert dann nichts mehr.

Zwetschgnmandl, 26. Oktober 2010, um 16:25

i flex iats mei auto ausananda, dann mecht i an Nierentee, evtl. derfst ma dann oan bla..... dass ma mei Hirn wieda zamrinnt, weil des is ja furchtbarst wos ma do so alles aufnimmt. Des kann ja koa Mann nimma verarbeiten.

Ex-Sauspieler #14217, 26. Oktober 2010, um 16:27

des hob i befürchtet :-)

Ex-Sauspieler #90731, 26. Oktober 2010, um 16:33

Zwetschgnmandl. Ageh! Kimm. Des geht scho.

Zwetschgnmandl, 26. Oktober 2010, um 17:15
zuletzt bearbeitet am 26. Oktober 2010, um 17:16

in meiner Selbsthilfegruppe sangs oiwei: Sag was da denkst owa sags leise dass di nermd hört.Dann sag i immer ihr selbstverliebten Arschlöcher des dua i ja. Aber i sags halt leise dass koaner hört....
ich glaub a boa gibts, de wo wissn wos i moan, de andern san aber in da Überzahl.
in diesem Sinne.......

mamaente, 26. Oktober 2010, um 17:45

also weißt xandelinchen, meinethalben darfst du gerne die großen, starken, mit keinerlei selbstzweifel befassten, ganzkörperbehaarten, stehbisler behalten wenn die es dir angetan haben. ich mag nachdenkliche, fürsorgliche, kluge, freundliche, humorvolle, den andern achtende menschen. geschlecht find ich erst mal nebensächlich. statur, behaarung und austattung^^ zweitrangig. wenns um die liebe geht muss halt zudem noch die chemie stimmen. aber grundsätzlich find ich männer sollten im sitzen pinkeln oder eben die kloputzerei übernehmen. die hausarbeit teilt man sich nach zeit und neigung und ansonsten nimmt man den anderen so wie er ist und läßt die erziehungsversuche, die scheitern eh....ich hab ein faible für menschen die sich selbst reflektieren und ich halt das auch tatsächlich für ne stärke.........
so, und was das jammern anbelangt, wenns nicht zuviel is halt ich das schon mal aus - die andern müssen meins ja auch ab und an ertragen ;-)

Uli1964, 26. Oktober 2010, um 17:59

Des is jetzt ned fair, Mamaente. Jetzt lass uns doch wenigstens hier beim Karteln unsere Männlichkeit und unsere Würde! Zum Kloputzn is no fria gnua Zeit! ;-)

Hiki, 26. Oktober 2010, um 19:49

Xandal, i bin a Moo, koost mi aufd Listn der Spielpartner aufnehma.
Aber wenn i so nachdenk, dann doch lieba ned, den mit Mädls ko ma ned Schafkopfa. De Weibsn soitn liaba Romme oder Kanasta spuin oder ind Küch woos higherrn.
Schafkopf is nur was für Manna, da werd gschimpft gsoffa pfurzt grülpst und a GWUISLD, denn da sa ma unter uns und da derf ma unser wahres Gsicht zoagn.

Ex-Sauspieler #90731, 26. Oktober 2010, um 20:20

Erfrischend ehrlicher Kommentar Hiki, owa i glaub do werst da koa Freind mocha damid doherin wo fast jeder zwoate Spieler weiblich is ...

Ex-Sauspieler #14217, 26. Oktober 2010, um 20:49

ja hiki do san ma doch fast beinand schimpfen deafst und saufn solang bist de ober nimma kennst und pfurzen konnst du gar ned so fui wia i aufschmegga ko und nach na hoibn weißbier ko i a an gscheidn rülpsa lassn und von mir aus jammerts a oa moi oder zwoa moi warum a ned nur des EWIGE rumgenöle is hoid echt erbärmlich und des Tisch verlassen wenns oa spui valoan hom und des die ewige ?????????? tipperei do kannt i echt zur rasenden wuidsau wean. Ansonsten meine Herrn is doch ois in ordnung und wennts ezat ihr moi ganz ehrlich seids regt eich de jammerei bestimmt genau so auf oder ebbas ned.
Meine Männer mit dene i spui de wissn ganz genau wos bassiad wenns jammern na miassns a rundn schnaps zoin :-)

Zwetschgnmandl, 26. Oktober 2010, um 20:56

i hab heid scho blasen an de Finger vom lautan schreim. Hat wer a Pflaster, des duad so scheisse weh, aua aua, und bitte blasen no, wenns geht :-)

Zwetschgnmandl, 26. Oktober 2010, um 21:04

i mecht a moi so scheisskaten griang, i mecht ja moi richtig jammern. eiso mi regt des furchtbar auf und werd jetzt mal bei da Agnes beantragen obs ned mal bei mir a wos manipuliern könntn. sonst is ja des unfair.

zur Übersichtzum Anfang der Seite