Schafkopf-Turniere: Schofkopfrenna in Hörpolding

Tibhar, 09. Oktober 2007, um 20:43

am donnerstag is SCHAFKOPFRENA XD

Ex-Sauspieler #10770, 09. Oktober 2007, um 21:58

darad a gern kumma. aba unta da woch hob i einfach koa zeit ned. duad ma echt leid! i hoff aba dass ma uns a anders mai deng kenna ;-) und natürli a nette rundn spuin!

Da_Schwob, 10. Oktober 2007, um 18:54

I wünsch da a guats Blattl!!

Gaudibursch, 11. Oktober 2007, um 07:48

viel erfolg heute, und mach uns keine Schande !!!!
Vergiss ned, Du vertritts hier die Sauspiel Gemeinde, verlierst Du, verlieren wir alle !!

DrJayDee, 11. Oktober 2007, um 15:00

^^ naja spielen ja auch noch n paar andre vom sauspiel mid! nich nur da tibhar sondern auch lordie timmoo und ich. also die ersten 4 plätze sind schon beschlossene sache! XD

Tibhar, 11. Oktober 2007, um 17:14

danke gaudi! moing gibts dann an bericht! aber heats aufn dore! find i a super idee :) kimmd ned da fotznhobl a no? der hod do im forum moi gfrogt

Breznsalzer, 11. Oktober 2007, um 17:40

I wünsch Euch a viel Glück und immer an Ober in der Hinterhand.

Tibhar, 12. Oktober 2007, um 07:05

sodala :) Lagebericht:
mein tisch hätt i gwunna :) ABER a nur mit 24 punktal (tarif war 1 4 ohne klopf und spritzn) und leider durch an fehler vo am mitspieler! i spui herz aus da solist spotz o und mei mitspieler haud anstatt de sau an 8er nei! wir verliern mit 58 aung! war 8 punkte differenz warad fia mi geld gwen :( da dore soi eich sei ergebnis saim erzain! wer war dann eig ois vo eich?!

Gaudibursch, 12. Oktober 2007, um 11:53

und an welcher Stelle bist dann glandet, so gesamt gesehen. Dürfen wir uns stolz Deiner Freundschaft rühmen oder besser nicht erwähnen ? Gibts Ärger von Deinen Mitstreitern wenn wir zukünftig die A8 zu den Schluchtenscheißern düsen ? :-))

Breznsalzer, 12. Oktober 2007, um 12:06

Gaudi, wir haben den Verlierer vom Sauspiel Schafkopfturnier in der Freundesliste. Daher san wir doch scho stolz, wenn er mind. Vorletzter is ;-)

DrJayDee, 12. Oktober 2007, um 14:22

griass eich!

aiso erst ammoi muas i song dass des gestan echt a gmiatlichs rennatz gwesn is. mei ersts turnier is a ganz guad glaffa. bin mid 36 pkts im plus 21. gwoan vo ziemlich genau 100. unsre sauspiel.de ehre hod da lordie aufrecht erhalten. der is ois 9ter unter de top-10 kemma! glückwunsch bapa! ;-)!

Tibhar, 12. Oktober 2007, um 15:07

:) duad ma leid! i warad a ins geld kemma :( aber na do hod hoid oana si eibuid gegen uns zum spuin obwoi a eig mitspieler war! schahma miassts eich fia mi ned! i ho mei bests gehm und a koane großn fehler gspuid! spuid der ned sei sau sonsden an 8er nei obwoi er e scho uns ghert hod! wer isn der verlierer des sauspiel schafkopfturnier

Tibhar, 23. August 2008, um 12:13
zuletzt bearbeitet am 23. August 2008, um 12:15

Es is wieder so weit. Des alljährliche Preisschofkopfrenna geht in de nächste Runde. Gspuid werd um de Goaßnscheim und um an Haufa Geld. Bier gibts a zum gwinna (guads Stoana). Bitte kemmts, wos hergeht. War letzts Jahr super, werd des Jahr super.
Gspuid werd am Donnerstag, den 09.10.2008 wieder zwischen Hiabading und Neidorf :P (zu hochdeutsch: Hörpolding und Neudorf)

Hirabira, 23. August 2008, um 12:27

Muaß ma des kenna? Wo issn des?

Tibhar, 23. August 2008, um 12:29

Wenn man meinen ersten Eintrag zu diesen Forum liest, merkt man, dass sich des ganze im Landkreis vo Traunstein abspielt. Genauer gesagt in der Gemeinde Traunreut.

Hirabira, 23. August 2008, um 12:31

Meinst, ich mach mir solche Mühe, bei am Fred, wo du erstellt hast, eine Seite zruck zum blättern ;-)
Aber Traunreut, ja, des sagt mir was....

Tibhar, 23. August 2008, um 12:41

Hmm. Passau. Das wird für dich fast zu weit weg sein. Cool wärs schon, wennst dir paar Kumpels holst und vorbeischaust ;) Muss ja schließlich jemanden wegen seiner schlechten Karten auslachen können :D

Hirabira, 23. August 2008, um 13:19

Jaja, große Klappe, nix dahinter :)
Das Blatt wird sich wenden! Und zwar sehr bald...dann wirst du winseln um einen Schelln Unter!
In Traunstein/Siegsdorf hab i an Bekannten aus Passau, der spielt au gern.
Wann war des nommal? (Da miaßt i scho wieder zruckblättern...) :P

Tibhar, 23. August 2008, um 17:33

Es is am 9.10. um 19:30 Uhr is Beginn. Natürlich ko ma bissal enda kemma und sich warmspuin. Warad echt geil, wennst vorbei schaust. I hob entweder mei Sauspielshirt in grün oder des Goaß'n und Latendl T-shirt o. Muasst dann schaun

Gaudibursch, 24. August 2008, um 19:00

wird da auch Geier und Farbwenz gespielt?

Hirabira, 24. August 2008, um 19:48

Waah! Ich kann diese 2 Wörter langsam nimmer hören...
Ich geh um acht nach nebenan ind Wirtschaft zum Karteln und wenn da einer heut das Wort "Geier" erwähnt hatter denselbigen sofort schwarz verlorn!

Tibhar, 25. August 2008, um 12:21

No Geier und Farbwenz wird nicht gespielt. Wir haben genau die selben Spielvarianten wie hier. Ob beim Wenz 2 oder 3 Lauf zählen, weiß ich bis dato noch nicht.
Host du ned scho letzts Jahr mim Brezn überlegt zu kommen, Gaudi?
Warad doch mords cool und so a Goaßnscheim konnst ned überroin gwinna ;)

Gaudibursch, 25. August 2008, um 13:03

jo, scho, aber wenn kein Geier oder Farbwenz gespielt wird, komm i ned. Bei uns wird das immer so gespielt und es gibt sicher keine anderen Regeln als unsere.
Gut, Spaß beiseite. Könnt scho sein, dass wir kommen. Is halt nur wegen der Anfahrt am Donnerstag a bisla blöd. Aber ich red mal mit der Breze. Vieleicht kann ich Bettler und paar andere noch überzeugen.

Tibhar, 25. August 2008, um 13:06

Des warad so megacool :P Miassts eich hoid fia Freitag frei nehma .D

Moped-Done, 26. August 2008, um 22:05

Zur Erinnerung nochmal für alle:

"Gspuid werd am Donnerstag, den 09.10.2008"

I will be there!

zur Übersichtzum Anfang der Seite