Fehlerberichte: Punktestand wurde geändert

Michael010982, 12. Februar 2010, um 22:35

alles klar, ich meld mich auf jeden fall

kennidi, 12. Februar 2010, um 22:37

@jockel27
vorschlag an dich, änderst den text in deim profil hoid a etwas ab und nimmst den zockerhass raus, dann is scho wieder bisserl hausfriede mit dir und am mackie.
da mackie hods ja a glei gmacht.
des wär doch a moi a super guade aktion zwischen eich zwoa. danke.

Jockel27, 12. Februar 2010, um 22:44

i hass ja ned den klopfer als mensch,sondern den klopfer als tisch!!
klopferft san mir mittlerweile eigendlich wurscht, aber grad de nichtft ham mi scho vui pkt kost, weil i geh an einen tisch und bevors di versiegdt 3 moi glegt kontra und re,gut de nettn klopfer ham mi gwarnt das des a klopfer ist, aber ham mir seltenst de möglichkeit gem den tisch zu verlassen sprich ein teueres muss i mit spuin und genau des sieg i ned ei....

und moi ehrlich den tratsch ko ma etzt wenigstens wieder lesen,davor gabs da nur ein thema und des war "wer ko an klopfer aufmacha" oder "klopfer wer no" und des 1k moi, hat koan spass mehr gmacht da ihrgend a unterhaltung zu fürn...

und no was klopfer hat nix mehr mit schafkopf zum tun, oder wuist du mir erzähln das du a sauspui im grundtarif mit 6,40 euro spuist....

kennidi, 13. Februar 2010, um 00:32
zuletzt bearbeitet am 13. Februar 2010, um 00:36

versteh di scho jockel.
vielleicht sehn de klopfer da drin mehra spannung und nervenkitzel, obwoi des spui doch des gleiche bleibt.

Jockel27, 13. Februar 2010, um 02:14

warum bleibt des spui bitte des gleich, durch de legerei nehman se sich doch des taktische mittl legen.
wenn einer legt und i mecht spuin weis i doch scho der wo glegt hat könnt was haben und wenn alle legn weis des eben konna....
drum is de dauerklopferei ned wirklich grundgedanke des schafkopfs,weil wenn spui dann halt an höheren tarif und des is halt bei sauspiellaut agb ned vorgsehn, a wenns den herren ned bast, da chef bestimmt de regeln und des san woll ned mir...

kennidi, 13. Februar 2010, um 10:25

jockel, i woid sagn, dass de schafkopf spielart- und spielweise auch beim klopfen generell de gleiche bleibt, weil durchs legn wird ja dei gegenspieler ned automatisch gscheider wia seine gegenspieler. wer vui klopft, hod deswegn seine spiele a no lang ned gwunna, vom prinzip her bleibt des spui oiso des gleiche, wia wanns um a 10erl gangad.
es werd hoid nur und da gib i dir scho recht, mit höherne zoin bzw. punkte ummandghaut. intellegenzsteigernd is klopfen bestimmt ned. wos hab i davo, wenn i dauernd meine herztropfn neba mit steh ham muass, weilst da bei jedem spui oan obazittern muasst, obsd ned glei pleite gehst.

Zwetschgnmandl, 13. Februar 2010, um 17:26

Und wieda amoi muass i frong...... brauchts dass?

zur Übersichtzum Anfang der Seite