Verbesserungsvorschläge: Unbekannt

Kingquad, 01. August 2008, um 16:34

Hundsgrugga
Es spielen immer weniger im Landkreis Regen mit der Langen. Noch vor 10 Jahren gabs fast kein Schafkopftunier mit der Kurzen.Jetzt gibts fast keines mehr mit der Langen. Stimmt. Zwiesel und die Gemeinden im umkreis spielen noch mit der Langen. Aber der Rest fast nur noch mit der Kurzen.
Kein problem mit der Kritik. Ich hatte ja nur einen Vorschlag gemacht. Es gibt übrigens auch die Variante wo unbekannt gespielt wird aber angesagt werden muß.
Ich spiel deshalb auch weiter. Vielleicht trifft man sich ja mal.

Hundsgrugga, 01. August 2008, um 21:59

Jaja, so gengand de Gang..
..i find der Kurze is halt irgendwie ein wenig Symbol fuer den Wandel der Gesellschaft - keine Zeit verlieren und mehr Gewinn. Nix mehr gmiatlich.
Aber Zwiesel halt no durch!
I glaub die Frauenauer kippen dann als letzte..;)

Spuin kimma gern moi, i schick da wos.

ha, 02. August 2008, um 00:12

also lt meinem Papa is es 50/50 lang und kurz, des habe ned auf mir sitzn lassn, den hob i heid glei ogruafa: "Ja ja, de Junga dean oft mit da Kurzn, weil se se 32 Koaddn nimma merka kinna". da habts as.

zum Ernstgemeinten:
I gib am Baumbua recht, i versteh des aa ned, wo der tiefere Sinn im Soli erschweren und Sauspiele begünstigen sei soll... oder hab i da was foisch verstanden?

ha, 02. August 2008, um 00:13
zuletzt bearbeitet am 02. August 2008, um 00:24

genau Done, und mir zwee dea mas aussa, de Henn!

vor 15 , 20 Jahr hods an Kurzen nur in Regensburg + Umland gem, bei unshod des koa Mensch gspuit, Oba so sanns, de Waidler, ois, wos aus Renschburg kimmt, miassn nachmacha, anstatt dass se se aaf era eigene Kultur besinna.

I muss do herom scho mit 3 Exilfranken spuin, damit i an gepflegten Langen doa kann...

baumbua, 02. August 2008, um 02:50

i möcht ja de kurz-lang-debatte nimmer aufwärmen, aber ein häufiger genanntes argument für kurz: "da muss ma ned so lang nachdenken, des geht schneller."

mag ja sei, aber zwengs da geschwindigkeit dad i gokartn spuin und ned kartn...

Tutut, 02. August 2008, um 05:14
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Thanathan_vF, 02. August 2008, um 12:55

jaja dudud...un der andre oberschenkel is a ned dünner...(du fette sau :P )

baumbua, net zamschmeiße, dann wird n ramsch gspuild, un der maurer zahlt :) (pete, da wirsd du nie zahlen müsse ;) )

zur Übersichtzum Anfang der Seite