Schafkopf-Strategie: Trump oder Suchen ...

Pete, 01. August 2008, um 14:14

Na ja, vielleicht ned giftig, aber zumindest recht bitter - jo, des kimmt vor.

Hundsgrugga, 01. August 2008, um 16:03

Oder a radioaktivs Maronerl...ja kimmt vor. Wobei Maronerl nimm i scho lang nimma.
Damit samma wieder bei dem Eichel sticht: 2 mal anziehen waer natuerlich Luxus, aber Trumpf spielt bei dem Solo eh a Nebenrolle. Den Zehner nemma zum Herz As stecha. Die eigenen 2 Schweine gehen durch (eh klar). Na hamma scho 43 Augn + a bisserl wos. Mitm Alten kriegn ma auch nommoi a bisserl wos. Der Rest fuers Volk. Muass reicha. Tobsuchtsanfaelle der Mitspieler. Mission accomplished.

Pete, 01. August 2008, um 16:48

Des waar jetz' sogar mir z'haarig - und des kimmt ned oft vor...

Mit vier Trumpf hob i scho oft de Erfahrung gmacht, daß Trumpf durchaus a große Rolle spuin: Zwoa moi oziagn und nomoi Trumpf raus - meistens iss dann oana trumpflos unglücklich. Iss nämlich gar ned so selten, daß genau DER oane vo meine Sauen hätt' stechen können.

Und so hob i den Scheißdreck a scho öfter mit Kontra gwonna - weniger wegen der Sau, de geht, ois vui mehr wegen dem oan Trumpfstich von drei des Kontragebers, der koa Augen bringt. D'Schmier iss bei Kontra gern auf'n Blauen drin, den i als erste Karte ausspui.

Aber nix desto trotz: I probier's aus, des Eichelsolo, wenn's wieder moi kimmt.

ha, 01. August 2008, um 19:59

de Wahrscheinlichkeit, dass genau de säim Koartn genau so unter de 4 Spieler nomoi aufteilt wern wie grod im Spui davor ist übrigens recht doch, ungef. 1:99,6 Billiarden. Aber des interessiert do herin eh wieder koan.

S-Bert, 02. August 2008, um 00:16

I bin dafüa drumpf zum sucha. des machd nach meim dafürhalda am meissde sinn (un ergibd ach selbigen, falls glugscheisser anwesend sein sollden. des is allerrrdings fast ausgeschlossn in dem forrum).

baumbua, 02. August 2008, um 02:51

na toll, selber suchen! typischer anfängerfehler. dann is no einer trumpffrei und sticht nei, und scho is der dreck im schachterl...

NichtDieMama666, 02. August 2008, um 06:37

Die Selbersucherei is stellenweise Brechreizauslösend und manchmal könntest den Verantwortlichen dawuzeln!Sicher gibt es Ausnahmen: Wenn ich als gerufener keinen Trumpf hab und dazu evtl sogar noch nur schweine, dann bring ich die ruf lieber, bevor ich meinen Partner verwirr. Wie gesagt, es gibt Ausnahmen. In der Regel sollte man den Scheißendreck lassen! Und noch eine Situation gibt es, wo ich als Spieler die Ruf selber bring: Wenn ich an Schuß suche!

Thanathan_vF, 02. August 2008, um 11:58

ma döff a dann ruhich rufe, wenn ma am end nur noch die ruffarb had :P

ha, 03. August 2008, um 01:09

i red ned vo der typischen Anfänger-Fehler-Konstellation, Baumbua... und mir sann de ganze Zeit scho bei de gaaanz seltenen Ausnahmen.

baumbua, 03. August 2008, um 01:58

ha, es war auch nur ein blöd gemeinter kommentar zum s-bert, dem ich da inhaltlich voll zustimme - ich fand nur die formulierung "trumpf suchen" so schee...

ha, 04. August 2008, um 00:27

da fällt mir ein:Da ANti-Jever-FRed, wo is der hin....?
;-)

Thanathan_vF, 04. August 2008, um 12:27

ha, gehsd ihn suchen oder sol ich?

un hieß es nich Trump oder Suchen, wobei ich keines der Getränke??? kenn...

ham mir eichendlich alle beispiele durch? frei zum spamen?

zur Übersichtzum Anfang der Seite