Woifgang, 08. Dezember 2012, um 18:36

Wie immer - perfekte Organisation. Danke Andi.

Der Nikolaus war - Gott sei Dank - recht lieb. Aber bei den netten Maderln hatte es ja gar nicht anders sein können ;))

Und die Geschenke - da kann ich nur "Danke" und "Caramba - so eine Überraschung" sagen.

Preissnbeisser, 06. Dezember 2012, um 22:19

schee wars, aba de arbat hot ma het goar net gschmeckt^^. da is ma da samstag na scho liaba. eigentle hätt ja da krampus kemma miassn, bei sovui spui dets ma gestan zamghaut habts

frechebixn, 06. Dezember 2012, um 20:47

danke andi und henry ;O)

Rami, 06. Dezember 2012, um 17:05

klasse bilder^^

wer war der nikolaus?

jozi, 06. Dezember 2012, um 16:36

jo war schee und gut dass i erst (fast) alls verlorn hab sonst hätt i nacher no 2 touts gspielt und verlorn^^

Henrycow, 06. Dezember 2012, um 16:20

Schön wars wieder mal dabei zu sein und hoffentlich klappts nächsts Jahr wieder öfter. Einen der Nikoläuse hab ich schon verfuttert, der ander kimmt a bald dro..

Grüße vom Maurerhenry

Herzssticht, 06. Dezember 2012, um 16:07

Wir spielten mit 3 Tischen, also 12 Sauspieler, leider waren 5 angemeldete nicht gekommen und so musste der Nikolaus die Geschenke anderen Kindern verteilen. Zu Denen die nicht gekommen sind möchte ich noch sagen, dass man sich noch am Spieltag bis 12 Uhr Mittag abmelden kann.
Das Nikolaustreffen war ein voller Erfolg, das sieht man schon daran das bis 03/30 gespielt wurde, (der harte Kern).
PS: Natalie wünsch Dir noch eine schnelle Genesung nach der O.P, ja und überlebt hast das ah, also war Deine Angst vollkommen unbegründet.

frechebixn, 05. Dezember 2012, um 07:22

andi i kann leider no ned gscheid hatschn :O(

Henrycow, 04. Dezember 2012, um 20:23

Also Andi du hast mich überzeugt. Wenn eh so viele net können dann spring ich gern in die Bresche. Bis morgen!

Rami, 04. Dezember 2012, um 15:16

muss leider aufgrund krankheit absagen...
gut blatt euch allen

Herzssticht, 04. Dezember 2012, um 14:01

Der Nikolaus wird sich aber nicht freuen wenn er so wenig Geschenke braucht. Na ja unter der Woche da spielt halt nur der harte Kern. Christine klar da muss Du naus als super Fan, aber vllt. kommt der Heini, hab scho an Schnaps bereit gestellt^^^:-))

Nickipin, 04. Dezember 2012, um 00:19

Schadeeeee, kann leider ned.
Viel Spaß euch!
lg

bayernlady04, 03. Dezember 2012, um 21:03

Andi. kann leida ned kumma. Bin im Stadion. Christine

peleh, 03. Dezember 2012, um 07:30

hey andi,
konn leider ned- hob a feier!!
wünsch ollen a guads bladl
bäda

Herzssticht, 02. Dezember 2012, um 02:15

uuuiiiiihhhhhh da gfrein ma uns aber.......

Preissnbeisser, 29. November 2012, um 21:20

Oiso Andi, i hob heit nomoi mit meim Spezl, am Nikolaus gredt und eam dei Gstanzl vorglesn. Aba nochdem er seiba a leidenschaftlicha Schofkopfa is hod er gmoand das für soiche Spiele nix gibt, wei de Lollys de er no in seim Sogg hot braucht er no fürn Kindagartn. Na hob i eam gsogt das a doch a heiliga is und net so sei soi. Etz hot a ma na doch no wos für di mitgebn und a für olle andern, aba bloß wenns scho seiba de Kartn hoitn kenna^^

Herzssticht, 28. November 2012, um 05:43

oh weh, kann man des ned Ändern, die Aufgabe ist für mich zu schwer, also für des erste gewonnene Solo vllt. ohne 3 ???
Ja und des mit den Tout da kenne einen der hat mir das letzte mal so einen um die Ohren kaud.
Aber *Danke* Klaus - Preisenbeiser, die Idee ist super.

Preissnbeisser, 27. November 2012, um 20:34

Stellts Eich vor i hob grod an Nikolaus troffa und der hot ma 2 Packl mit technische Sprays vo Caramba im Wert vo je 50€ mitgebn, oans fürn erstn gwunnana Tout und oans fürs erste gwunnane Soli ohne 4. Oiso strengts enk o^^

Woifgang, 27. November 2012, um 17:30

@ peleh
jetzad hod da andi extra deinetwegn s datum gändert - und du bisd no ned ogmeldt ;))

Herzssticht, 25. November 2012, um 00:14

geht scho, mel dich nur an ist ok^^