haenaez1903, 23. Juli 2012, um 19:02

Servus nach München. Bin aus Fürth nach München gekommen und mir hoods subba daugd. War a gsunde Gaudi und as schafkopfen woa a a draum.
Jederzeit wieder und gerne.

Herzssticht, 17. Juli 2012, um 13:05

tjaa Zetterl, so schaut man aus wenn man ah Solo verlorn hat.

Ex-Sauspieler #127565, 16. Juli 2012, um 21:15

Leidln - lol!
Foto Nummer 17 ist ja der Hammer!
Habt's as schee ghabt, gell? Mir a :)
CU...
zettal

Woifgang, 15. Juli 2012, um 15:49

ds Andi dassd as wida so guad higriagd hosd

und dazuaglernd hob i a wida:
fürs kontra hob i zwoa möglichkeiten kennd:
- nach der ersten Karte
- solange man 8 Karten in der Hand hat
wia i gfrogd hob, wann ma a kontra gebn deaf, hear i sofort
- nach der dritten Halben
ds Lord ;))))

Rami, 15. Juli 2012, um 15:34

war ne mordsgaudi wie immer... leider war die heimreise etwas unschön da keine ubahn mehr gefahren ist...
es is sehr schwer in münchen ein taxi zu bekommen^^
vielen dank für die ganzen bilder andi!

bis zum nächsten mal

petronella, 15. Juli 2012, um 14:03

morgääääähn

Herzssticht, 15. Juli 2012, um 12:32

Bubi schrieb:
sche is gwen im flüglrad,auch wenn i a seltener gast bin kimm i immer gern vorbei!
i bin doch ned im verein hab aba glei amoi an antrag gstellt.

i wünsch Eich wos

Woifgang, 14. Juli 2012, um 18:14

sagglzement - s omeidn vagessn :((

andi - deaf i middoa??

Nickipin, 14. Juli 2012, um 14:55

Bis gleich ihr lieben. Freu mich schon.

Herzssticht, 14. Juli 2012, um 14:03

na im Garten Spieln des werd nix^^

juuuhhhuuuuuu so ko ma see deisch`n...

Flusspferd, 14. Juli 2012, um 12:19

wie schauts aus mit dem wetter? is ja grad nicht so prickelnd....

Rami, 12. Juli 2012, um 20:45

also... komme doch früher... ca 17uhr...
der sauspieler hannes aus fürth ist mit dabei.... der schindler auch... ich und petra selbstverfreilich auch^^ gfrei mi scho

bayernmausal, 12. Juli 2012, um 13:20

muss leider lernen... vll schaff ichs beim nächsten mal :) euch viel spaß!

MallorcaClaudia, 10. Juli 2012, um 00:50

Leider, leider, leider klappt es nicht bei mir, dennoch wünsche ich Euch einen Mega-Spass und Gut-Blatt. Danke für die Einladung

Nickipin, 05. Juli 2012, um 21:27

Hee Uz, da musst andere Prioritäten setzen ;)

Uzed, 05. Juli 2012, um 04:47

Kruzefix vorhin erfahren dass ich an dem Tag zur DTM im Olystadion eingeladen bin... Ich schik bilder und euch gut Blatt!

Herzssticht, 30. Juni 2012, um 22:51

Claudia des war schee wennst das schaffst.....

MallorcaClaudia, 28. Juni 2012, um 00:39

zefix, am 13.7. habe ich hier einen fiesen "Muss-Termin" und das könnte dann knapp werden. Mal schauen, was sich machen lässt, aber da sehe ich schwarz. Dennoch danke für die Einladung. Viele Grüsse und einen enormen Spass wünsche ich Euch - Claudia

Ex-Sauspieler #127565, 24. Juni 2012, um 14:11

hey leidln...
ewig schod, aba da pb & i kemman a net: mir san a woch in urlaub :D ... aba dann!
Vui schbass & ois!
LG vom zettal

Weigl, 22. Juni 2012, um 03:30

andi, am fr den 13. hamer selber a tuni
könnt blöd naus gehn,
drum meld i mi glei ab.

wünsch euch allen a herrliches biergartenwetter!