Herzssticht, 11. März 2012, um 11:50

Eigentlich binne immer einmal im Jahr in Circus Krone ganga, aber des kanne ma jetzt sparn, nach der Einlage mit den Kunststück *Radl* vor den Flügel*radl* mit Eich zwoa, da muase einfach song, `des kann ma nimma toppen`, es kann auch sein Ihr zwei habts gmeint im Rausch Ihr habts jetzt *Flügl*.(grins)
Aber es war scho schee, wias *Radl* dann ohne Eich zwoi den Weg fortgesetzt hat, ich hoff heut das Wetter wieder scheena werd und Ihr wieder mit den *Radl ohne Flügel* wieder kemds.;))

LG
andi

Ex-Sauspieler #127565, 08. März 2012, um 18:46

Hehe Andi :)
Nix Bauchweh vom Lachen: Bin doch im Training - lol... Und das Radl-Kunststück kann nur der Beisser, obwoi er imma behauptet, i bin's gwen! Mir san hoid as dream-team, mir zwoa im rausch ;)
Cheers
zettal

Krampfhenne, 08. März 2012, um 18:27

Hab mich auch gefreut, euch alle wieder mal zu sehen!!!!
@Wolfi: hehe.....i kann di beruhigen, Timmy durfte weiter pennen :-)))
Allerdings hat er mich dann um 9.30Uhr aus dem Bett geschmissen;-)
Immer wieder schön bei euch, und die weite Fahrt lohnt sich allemal!!!
Liebes Grüßle aus dem Frankenland
Susi

Nickipin, 07. März 2012, um 02:56

Mein erstes Mal ;) und es war so schee...
Danke an alle, die da waren, hat a rießen Gaudi gmacht und war schee euch kennenzulernen. Ds Andi für die Organisation und de Witz :) und wenn ich Zeit hab, bin i wieder dabei.
LG Nicki

Weigl, 07. März 2012, um 00:11

da hab i ja wider a saubere Rundn subber Nette
verpasst! i kann net überall sein .......... mist
mal schauer obs im April klabbd, der Woifi wär net der einzige Franggngeniesser!

Andi, der mit dem Grashalm ............bist a schau!

Rami, 06. März 2012, um 20:17

fands auch super...
gerne wieder...
wo san de fahndungsfotos andi?

gruß vom schwarzen mann

Herzssticht, 06. März 2012, um 18:54

liebes Zettal,
ich muss Dich berichtigen, de Wirtin hat uns ned nausgschmissen, sondern wir ham um 1/2 3 Uhr aufgehört.
Ja und weilst ja 2 mal ned da warst, habe ich festgestellt, das Du alles nachgeholt hast, ich glaub Dir hat am nächsten Tag der Bauch weh getan vor lauter lachen, es war auch so lustig.
Ih hab um 3 uhr extra no gschaut obs Ihr mim Radl da seits, aber leider ned denn beim letzten mal der Fehlstart den wollts heud doch vermeiden, aber leider konnte des Kunststück nimma seng, wirds alle 2 auf der Strass gsessn seits.(grins)
Keksle wennst Du ned da bist is des immer so da hamma Frauenüberschuss und was für scheene.
Danke Klaus für den Schnaps wenna nix kost habe festgstellt, schmeckda besser.
Also mir ham an 5 Tischen gspuid und es war ein netter Schafkopfabend.

Woifgang, 05. März 2012, um 12:00

schee wars und glernd hob i a wida an haffa:
- dua koan herzgeier, wann vor dir oana "schbuiln" sogd. hosd koa chance. wann er alloa schbuiln wuil is er eh häha und schbuild. und wann er a ruafschbuil ghabd hädd - na hörsd as und zoisd mid kontra :((
- s farbzuagebn werd bei am ruafschbuil völlig überbewertet. schdecha machd do vui mera schbass ;)))
- da tierschutzverein schreitet ned ei, wann jemands um fünfe hoamkimmd und sein hund zum gassi-geh aufweckt (i glaub in frangen miassad ma "aufweggd" sogn) ;))

i gfrei mi aufs nexde moi
wolfgang

Ex-Sauspieler #127565, 04. März 2012, um 15:23

Na sauba, Andi! Bist imma no net ausgschlafa vo gestern? Des war moi wieda a richtiga Hasenstoi: I hab mi ja fast tot gelacht :D Schee war's, obwohl i nur valorn hab. Guade Zocker war'n da, des 5-EU-Wienerschnitzel war a Schmaus, die Nacht war lang und de Wirtsleit ham uns erst um hoiba 3 nausgschmissn...
I gfrei mi scho auf de Fotos und auf's nexte Mal!
Und ihr kimmt's bitte a wieda: Uzed, Rami und der ganze Disch, Bino und Pippilotta! War schee mit eich allen :)
xox vom zettal

keksle, 03. März 2012, um 17:43

ich muss euch leider kurzfristig absagen :(

wünsch euch trotzdem viel spaß.

lg Manu

Uzed, 03. März 2012, um 03:05

I glab i trag zur senkung des altersschnitts bei :P I versuch no jeamands mitzumbringa, aber i kimm auf jedn foi

Ex-Sauspieler #127565, 01. März 2012, um 23:42

lol Andi :D des wärs moi wieda: A Absackarundn wia im Hasenstoi mit deinen Witzen...
Cheers :)
zettal

Herzssticht, 01. März 2012, um 14:13

Der Opa geht mit seinem Enkel im Park spazieren.
Als der Opa sich einen Grashalm abbricht und auf ihm kaut fragt sein Enkel: "Kriegen wir jetzt ein neues Auto?"

"Warum?"

"Papa hat gesagt, wenn Du ins Gras beißt, gibt`s ein neues.

frechebixn, 01. März 2012, um 05:36

freuuuuu ;O)

Krampfhenne, 29. Februar 2012, um 19:49

sodala.....jetzt kimm i a mal wieder zu meinen Liebsten nach München......freu mi scho sakrisch:-)))
@ andi dankscheee für die schnelle Einladung...grinssssss
Bussi

Herzssticht, 29. Februar 2012, um 16:23

Melde mich zurück.

mazman, 29. Februar 2012, um 16:05

schade, unter da Woch war's oiwei besser für mi.
Vui Spaß eich

sWuermseemadl, 28. Februar 2012, um 09:50

juhu, ist zwar schad das mein Besuch nicht kommen kann, dafür kann ich am Treffen teilnehmen.
lg Margit

Widderl, 27. Februar 2012, um 13:02

hallo andi,
mike kommt am samstag auch.
lg anni

sWuermseemadl, 25. Februar 2012, um 11:33

zefix , i ko scho wieda ned. :>(. Aba im Aprui, da kumm i . Fui Spaß wünsch i eich.
lg Margit