Pfaffenzeller, 24. Oktober 2011, um 09:53

Habe mich übrigens auch sehr über die Fotos gefreut. Vielen Dank, Andi!

Pfaffenzeller, 17. Oktober 2011, um 22:42

War zum ersten Mal da und bin sehr froh, dass ich den weiten Weg vom Rotkreuzplatz auf mich genommen hab. Live Schafkopfen garniert mit den Gschichten von Andi. Unschlagbar und sehr zu empfehlen!
Bis zum 5. 11. dann!

Ex-Sauspieler #109958, 10. Oktober 2011, um 07:59

Es war a wirklich netter abend, a wenn da keks immer wieder versuacht hod mei Geid unter de Leid zum bringa. Am Woife und seine Geberkünste sei dank das i dann doch net Haus und Hof verspuit hob. Des mit de 5er Tische is in dem Fall garnet so blöd. Do kost a a moi naus ohne das alle aufhern miasn zum spuin. Aber a Gaudi war olla weil. Übers Essn ko ma a net meckern und de Preise san echt in ordnung. A wenns Gulasch aus war *lol* Na ja aber wenn mir erst um 9 eifoid das i oans wui bin i selber schud sunst hät i evtl. ja an Weigl sei Portion griagt *zwinker*

Es is zwar net wir im Hasenstall, weil sowas wird Silvia an Schorsch und Jutta griagst hoid nur ganz selten, aber de Preise stimmen und des Essen is guad. Und des mit dem Eihoazn griangs bestimmt a no hi :-)

I gfrei me auf olle Fälle scho aufs nächste moi.

keksle, 09. Oktober 2011, um 14:03

Ein wunderbarer Abend ;-).
I woass jetzt dass es kasspatzen mit kas gibt und dass i sogar mit der schnecke ab und zua a sauspiel gwinn :-) (a wenns mi nachm ersten glei am liebsten gwürgt hätt).
Supernette Mitspieler und an hervorragenden Fahrdienst (Wolfi wia du des rückwärtsfahren beherscht is scho a schau ;-))
Gfrei mi scho aufs nächste mal :-)

Weigl, 09. Oktober 2011, um 05:42

Ute, der Mike hat dich würdig vertretn!

das der *andi600* auch immer recht ham derf!

ham mir an schönen Abend ghabt!

......... von der GAUDI ganz zu schweigen .........
sag nur "austeilen" ............ fünfertisch!
"pech" ......................59
"frecheit" ...................rotass

"Anwesende" .......... alles ECHTE!

fast wie im "hasenstall" ....................
bei die "flügelrader" wern nur noch fünfer-tische gesetzlich erlaubt!

zwecks die Lufthol-Pausen ............. schee wars!

p.s.: san die bolidiger versager was es volg bedriffd

Herzssticht, 08. Oktober 2011, um 15:19

des is aber schaade,wost jetzt 6 Monate ned da warst..... **Wünsch allen Sauspielern an schönen Abend**

Hamburgerin, 08. Oktober 2011, um 13:32

sorry, kann nun leider nicht kommen. muss arbeiten.
Mike kommt aber und gewinnt für mich mit.
viel spass euch.

Herzssticht, 07. Oktober 2011, um 00:23

Eine Blondine fährt mit ihrem Auto rückwärts einen Berg hinauf.

Ein Polizist hält sie an und fragt, warum sie nicht vorwärts fährt.

Die Blondine antwortet:

"Ich habe gehört, dass man oben nicht wenden kann."

Der Polizist lässt sie weiter fahren.

Nach einer halben Stunde fährt sie rückwärts wieder herunter.

Sie kurbelt die Scheibe herab und meint lächelnd:

"Man konnte doch wenden!"

Weigl, 06. Oktober 2011, um 22:27

schneggerl, etz übertreibst!
mir san harmlose wirtshausgänger, di di gaudi suchn
kennsd ders gwies ........ die GAUDI!

Ex-Sauspieler #109958, 06. Oktober 2011, um 07:48

I woas warum de olle net kemma *kicher*

De ham Angst vorm Andi und vorm Weigl und ganz aus is wenn da Woife a no do is, i woas des aus eigener Erfahrung I ziddat heid no wenn i an mei erstzes moi im Hasenstall denke, sofui nette Leid auf oan haufen des haut de einfach um, weil wo sunst ghehst nei und werst glei so nett o gred???

Aber ernsthaft i glab des liegt an der Anonymität des Internets, "i ko me ja moi o meidn kost ja eh nix und kenna duad mi a koana" Evtl. ist es ja auch nur das "ui da ist ein Button da kann man drauf klicken, mal schaun was passiert.

Aber des macht ja nix denn entscheidend ist nicht die Quantität sondern die Qualität und die halten wir auch mit so wenig seeehhhhr hoch *lol*
(Es sei denn da Manu is a do *scherz*) Bussi Manu

Hamburgerin, 05. Oktober 2011, um 18:37

Mike und i kommen mal wieder

frechebixn, 04. Oktober 2011, um 14:26

muss mi leider abmelden :O(

euch vui spass

Herzssticht, 04. Oktober 2011, um 13:35

vllt. schreibn dee ahmoi wie des Vereinsleben ausschaun soi, aus ihrer Sicht?

Weigl, 01. Oktober 2011, um 10:38

Andi, geb dir ka müh! die 95 Assis sind Schleimbeudl

und die andern san halt behindert, sry verhinderd

irgendwann tauchens aufi ............... lach halt!

die Schafkopfer sind doch mit Geduld gesegnet
................. wenns ums Gemeine geht ...........

wenn net heut dann gwies es nächstemal!

Herzssticht, 01. Oktober 2011, um 09:20

Ich hab da mal eine Frage:

Wir haben 551 Mitglieder, also Sauspieler die Interesse auf unseren Verein haben, oder gehabt haben.
Kann mir jemand erklären, wenn schon viele nicht zu unseren Spielen kommen (95%) und auch nichts schreiben, warum die sich angemeldet haben?

Weigl, 28. September 2011, um 07:00

bergfee, kannsd di ned drugga!
mir holn dich ab!

scho wecherm Woifi ................... und dem Andi!

a Gaudi werds wider!

.............. i kimm nur wecher der Pizza-Speziale
(kartln, geht a no ..............bei die Flüglrader)

i bin a lästermaul .............. schee werds!

freu mich net nur aufn keksle ..............!

Woifgang, 27. September 2011, um 22:51

ui - da andi hod mi ogruafa und hod gsogd dass er mid mia midfahrn dadad - na deaf i gwies a midschbuin

i gfrei mi

bergfee, 27. September 2011, um 20:37

ich muß leider absagen, da ich meinem wohnmobil einen schaden von ca 15 000 euro zugefügt habe, beim ausparken, mein gartenzaun war mal wieder im weg, die reperatur dauert ca 6 wochen und ihr bleibt solange verschont von mir, schade, ich wär sonst gern gekommen, ich wünsch euch aber viel spaß und a guts blatt, ich denk an euch

sWuermseemadl, 27. September 2011, um 20:31

I g`frei mi scho wieda auf`d Currywurscht, hab soiten so eine scheeene große und guade in s`Minga kriagt.
(Dett is ja oooch ne Balina Kräierung)
bis bald,
euer W.madl

bayernlady04, 27. September 2011, um 17:12

i kann leida scho wieda ned. Aber hoffentlich im November.
Vuil Spass