Lamingtalerin, 21. September 2011, um 16:13

ja da bin i ja zu lesen!

Preissnbeisser, 12. September 2011, um 14:52

Meace Andi, war wieda a scheena Abend. An bsondern Dank an de Überaschungsgäste de imma unsane Tisch auffülln miassn wei angemeldete Pfeiffn eimfach net kumman!
De Riesnschnitzl hot da Wirt woi vom Hasenstall übanumma.... und de Gulaschsuppn erst.Da Hamma.
Gfrei mi scho aufs nexte moi, aba na wieda z'Fuaß^^

Ex-Sauspieler #109958, 12. September 2011, um 08:17

Ja ja Andi bin hoid a Rennschneggal :-) Danke für de guadn Kartn. War wieder a rechte gaudi. Aber Andi do host heut bei drei Mädels am Tisch koa Chance mir sann einfach zu guad für di. Ein Lob noch auf den Küchenchef, Des Essen war guad und verdammt reichlich, nur guad das i meinen Schatz dabei gahbt hob do bleibt nix über :-)

Ach ja Zettal i hoff das dem Stangal nix passiert is, aber i hob da ja glei gsogt des mit auf dem Stangal sitzten werd an dem Omd nix mehr. Aber kost ja üben.

Und Ingrid, wenn des nächst moi a wieder 20 Euro find lang i da wieder untern Rock *lach*

Ex-Sauspieler #127565, 11. September 2011, um 22:45

lol - ja dann aba schnoi hintaher, Andi :)
mir zwickt's scho a bissi im Rücken, aba wir war'n ja gsd end-entspannt und san deshoib ned hart aufgschlagn... schod dass kei foto parat war - des wär a suba-buidl zum treffen :D

Herzssticht, 11. September 2011, um 22:21

Wir spielten mit 2 Tischen, also 8 Sauspieler und konnten bis zum Schluss auf der Terasse spielen und weils des letzte mal auch so warm war haben wir das Lokal noch gar nicht von innen gesehen.
Das Essen war super mit einer Speisekarte mit super Auswahl an sehr guten Gerichten.
Hoffentlich zettal habds eich bei den Sturz ned weh getan, kracht hatts auf alle Fälle ganz schee.
Des mim Schneckerl am Tisch spuin is ned einfach..""husch husch , weg wars..""

Ex-Sauspieler #127565, 11. September 2011, um 20:50

Lauschig war die Sommernacht, s'Bier kühl und die Spaghetti feurig...schee war's gestern im Flügelrad, auch wenn mi da Andi und's Schneggal sauba abzockt ham :O und da Beissa mi am Schluss vom stangal gschubst hod - oda so ähnlich ;)
I'll be back :D
zettal

Lamingtalerin, 11. September 2011, um 16:33

Eine ungarisch/italienische Lokalität, mit einen Münchner Trachtenverein! Vor und zum Schafkopfspiel reichlich guade Witze. Mein Zigeunerschnitzel war sehr reichlichn mit Knoblauch und an der Menge. Und ich wurde dauernd mit "jemanden" verwechselt. So waren es nette 2 Tische.

peleh, 10. September 2011, um 07:00

Hallo Andi,
schaff es heute nicht- aber nächstes Mal wieder!!
allen ein gutes Blatt wünsch!!!
peleh

tomm7878, 07. September 2011, um 20:18

Servus
I ko leider ned euch an scheena Abend .
I hof dass i im Oktober ko
Gruss tomm7878

Herzssticht, 07. September 2011, um 14:05

des is ja super, hab scho gedacht das ma blos einen Tisch zambringa. Jakobus... des wer vllt, was für mie, na oah Mass geht vllt. "mal schaun..."
Klaus ab wann bisdn da, zum Anstich?

Preissnbeisser, 07. September 2011, um 10:58

etz hot as zettal solag gwoant bis i mein südseeulaub storniert hob. Na kimm i hoit doch und vorher mit da tina aufn jakobusanstich. Prost

Ex-Sauspieler #127565, 07. September 2011, um 10:48

Tadah :D etza kemma mia do - da preissnbeisser & i - subba gell: Da kriagn ma do no an zweitn disch zsam - gfrei mi!
Bis Samstag :)
zettal

Ex-Sauspieler #109958, 05. September 2011, um 06:23

Sorry aber do ko i net, do is bei uns Jakobus anstich in der Forschung und do hob i scho zua gsogt. Sorry. Wünsch aber allen fui Glück und guad Blatt

herzog, 03. September 2011, um 19:43

muss die Enkelkinder hüten, vielleicht das nächste mal.

Sondscha1, 02. September 2011, um 15:59

da vergnüg ich mich grad im heidepark :) ein ander mal vll

Ex-Sauspieler #127565, 01. September 2011, um 22:50

Schod: Diesmal hab i scho wos geplant :(
Vui schbass eich und bis zum näxtn mal...
Liabe griass
vom zettal

Peki, 01. September 2011, um 20:42

kann mal wieder ned, hob scho, zur zeltwache zuagsagd :(

allen trotzdem a guads bladl

keksle, 26. August 2011, um 16:54

diesmal muss ich euch leider absagen :( aber im oktober bin ich wieder dabei egal wo. lg
keksle

Preissnbeisser, 23. August 2011, um 21:48

Duad ma leid da fangt mei urlaub o, da bin scho untawegs. Hoffentle na beim nextn moi wieda. Eich olle vui Spaß