Herzssticht, 25. Februar 2011, um 10:55

liebe Schnecke,
......................................................................
den woife hats die stimm verrschlong,
des derfst doch ned schreibn*nackat spuin*
mit DIR>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
des wär doch sein Traum...................!!!!!!!!!!!!!

Herzssticht, 16. Februar 2011, um 09:03

aber schnecke, Du warst doch ned gemeint, aber Dein Traum mit an nackten jungen Mann und mit den nackert am Tisch spuin, schnecke..schnecke des hätt ich mir ned gedacht von Dir, was Du für Gedanken hast wennst so süß lächelst.
Ih bin gspannt was da da woife moant dazu!!!

frechebixn, 15. Februar 2011, um 16:34

andi ;O) des wuist ned wirkli loool

schnecke: stimm dia voll zu ;O)

Ex-Sauspieler #109958, 15. Februar 2011, um 15:31

Einspruch, wenn de Natalie nackt spuin muas nachad mächt i zwegs da gleichberechtigung an jungen hübschen Mann nackad am Disch *lol*De Betonung liegt auf jung und hübsch :-) Net das du auf feusche Gedanken kimmst und da Woife hockt aufoamoi nackad do *nix für unguad Woife*

Herzssticht, 15. Februar 2011, um 15:11

ich weiß nicht was genau war natalie, aber Strafe muss sein....Du musst das nächste mal nackt spielen...;-))

frechebixn, 15. Februar 2011, um 14:27

aber ich bekenne mich schuldig weil i an peleh ned so oft treffn ko!
kannst mia ja a strafe gem ;O)

frechebixn, 15. Februar 2011, um 14:23

hallo andi dann mal schöne grüsse an di hamburgerin si soll ihrn süssen mal an der nase packen!!!!!!!

Herzssticht, 13. Februar 2011, um 15:52

geschrieben von Hamburgerin,
hier die Namen derer, die sich wieder angemeldet haben und unentschuldigt nicht erschienen sind:

Weissbiermanu, ghrhkzxdbnmk,Bargello,db1114,rentier,DODO88,we5022,Jens-Buddy,Schmidwast,Fipsii,happyhelli,Klaus Fenzl.

Dann wollt i sagen, dass i des einfach mistig find, dass 2 tische glei von anfang an sagen, dass sie nicht losen und in der 2.runde gar keiner mehr wechseln will.

das ist nicht im sinne des erfinders. mein vorschlag nochmal. die zeiten verkürzen und dafür drauf bestehn, dass gelost wird.
1.Runde von 7-9, die 2. von 9-11 und dann kann jeder machen was er will. diejenigen die unbedingt immer zusammen spielen wollen, können sich ja teilweise irgendwo anders zu einem anderen termin treffen.

LG

Woifgang, 07. Februar 2011, um 19:39

subba wars
da andi hod ois perfekt vorbereitet
sei koffa war ois wia a wundatütn ;))
und ois seim vertreter hod er mia sogor an chaffeur bsorgd (vui dangschee herbert)

bi i froh dass i s nexde moi wida fahrn deaf und koa bier dringa muas ;))

aba fotos haama koa
- ohne eam is doch blos a hoibade sach :((

Ex-Sauspieler #109958, 07. Februar 2011, um 15:12

Busssi Manu,

kim samma wieder guad.
und wennst brav bist spendir i da sogar an Spezi *lol*

keksle, 07. Februar 2011, um 11:08

@ sepp: ja mei hilft ja nix - vllt des nächste mal doch net nüchtern bleiben dann schauts besser aus ;-)
beerli hat ja auch den fehler gemacht nüchtern zu spielen;-)
schee wars trotzdem
:-)

p.s. außer einer sache die mir grad so eingfallen is...
Schnecke I red koa wort mehr mit dir ;-)))))

Ex-Sauspieler #109958, 07. Februar 2011, um 08:40

Es war a moi wieder super sche, vui glacht und a super gaudi. Danke Wofi für de organisation, wobei de no a bissal ausbaufähig is. Evtl. liegt`s ja daran, dast koa weiss Hemand o kabt host *lach*

Bussal an olle
und i hoff da Helmut is ma nimma all zu böse *zwinker*

Sepp89, 06. Februar 2011, um 13:29

Servus alle miteinander,
ich fand es gestern auch echt wieder schön, wenn auch die Konzentration zu späterer Stunde merklich abgenommen hat ;) Sorry an die Mitspieler.
Hab gerade meine Fotos hochgeladen, leider sind sie nicht alle ganz so scharf geworden. Ein Handy ist und bleibt halt eine Notlösung.
Ich freu mich aufs nächste Mal.
Sepp

peleh, 06. Februar 2011, um 06:43

Hallo Woifgang,
mecht da danke sogn für die tolle Organisation!
war wieder supertolle Stimmung!
Auslosung, Schnitzel,Natalie einfach einsame Spitze!!
gfrei mi scho aufs nächste moi.
Peleh

keksle, 06. Februar 2011, um 03:20

es war ja wieder soooooo scheee
kriagts olle a busserl vo mir :)
gfrei mi scho aufs nächste mal
und wirklich schee das heut glab i ziemlich alle da warn
euer
Moseskeks

Herzssticht, 05. Februar 2011, um 19:23

ja Danke woife, mir geht es gut in Thailand, alle tage 33 grad und scheene Madln.
Wuensch euch allen an schenen Scafiabend
LG
andi

Woifgang, 05. Februar 2011, um 14:00

oiso so schaugads um 14:00 Uhr aus:
32ge hobn se per mausklick ogmeldt
- 1 davo wui blos zuaschaugn
- 3 san soichane de wo s lezde moi a ned kemma san
na samma 28ge
4e werdn midbrochd (frechebixn, bayernlady 2x, hamburgerin)
na samma wida 32ge
und s schneggarl kimmd a gwies (hoffentlich ;))

oiso werd ma 8 gmiadliche disch

i gfrei mi scho
Wolfgang

Hamburgerin, 04. Februar 2011, um 15:31

woifang, der mike kimmt natürlich a -hob i vergessen extra zu erwähnen.
bist gerüstet, dass wir den andi gut vertreten?
wird scho wern.
dann bis morgen und vergiss den "spielekoffer" ned.

Woifgang, 04. Februar 2011, um 01:48

no wos:

mia wünschn unsam hasenstallsauspielmeister an rechd an scheena urlaub
(im biergardn midm eigenen bier ;))

Gmias80, 03. Februar 2011, um 16:40

@schnecke, is a spezialtisch^^

aba koa dauaklopfa