Doro11, 23. Mai 2016, um 22:04

... ja da muas da andi no a bissl üben. 😄

Preissnbeisser, 22. Mai 2016, um 13:44

am 5. Buidl sigt ma hoit scho das am Andi da Heilignschein ned so recht bassd 😖

AndalLine, 19. Mai 2016, um 12:10

oh weia:-( und etza? is mit am Schnaps ois zoid:-)

andi600, 19. Mai 2016, um 06:42

AndalLine, Du hast mir hier meinen 1. Platz weg genommen, bei der Anmeldung, Jahrelang konnte ich mich daran erfreuen.

Preissnbeisser, 15. Mai 2016, um 16:56

und da Siega gibt an Schnaps aus...i dat gern zoin

AndalLine, 15. Mai 2016, um 15:20

Martin wir uns auch auf dich und du derfst ruhig mit zwoa Augen an Fernseher oschaun ⚽⚽⚽⚽⚽😊😊

Martin70, 15. Mai 2016, um 09:37

Nachdem sich d´AndalLine ogmeldt hod, foit für mi da Freidog flach und i bin sicher am Samstdog do....., Gfrei mi!!

Martin70, 15. Mai 2016, um 01:04

^^

Gaby_Herz, 15. Mai 2016, um 00:39

Zwei Tage vorher wird mit mein Weißheitszahn rausoberiert. Wenn ich fit bin, bin ich dabei!
Meld mich mal an. VlG. Gaby

Martin70, 13. Mai 2016, um 23:20

Also i hätte Freidog oda theoretisch aa Samsdog Zeit, je nachdem wann wos zam geht.
Am Samsdog muass blos klar sein dass as Pokalfinale am Bildschirm lafft und ma zum Gwinna mit mir 62 Aung anpeiln muass, weil i oa Aug sowieso wo anders hob......., und des im blauen Giasing.....:-)
P.S. Zur Erklärung für olle Blauen, a Finale is sowas ähnliches wia "Relegation", aber man konn ned absteign...

Preissnbeisser, 12. Mai 2016, um 23:48

da 3. Samstog is imma beim Annerl...mit Bildschirm^^

stehbisler, 12. Mai 2016, um 00:15

wird da ein neuer asiatischer Gourmettempel beschrieben der zufällig auch so heißt wie das "Mama" in Giesing oder hat sich die Küche nebst Wirtin drastisch verändert ?

Martin70, 11. Mai 2016, um 21:41

Wisst´s ihr scho, wos des für a Dog is? Und soids wirkle im Flügelrad sei, gibts do nedmoi an Fernseher.....?
Wenn klar is, wo´s is, muass i erst no in mei rotes Herz schaung, wos i do dua...........

AndalLine, 11. Mai 2016, um 17:37

Wo jetzt ? Flüglradl oder
bei der Mama ?