Fotos

Bisher wurden noch keine Fotos eingetragen.

Doro11, 07. März 2016, um 22:30

war a schöner Abend wie immer 😄

Preissnbeisser, 06. März 2016, um 12:44

Imma wieda schod wemma vo vornherein bei 7!!! anmeldunga woass das eh ned kemman. An wos ko des lieng? Z'bleed zum Knepfaldrucka?
Aba schee das ma trotzdem 4 Tisch zambrocht ham.

AndalLine, 03. März 2016, um 13:14

Moni und Peter wollten auch kommen

Zuckerschnuerl, 03. März 2016, um 10:24

Endlich hab i a wieda Zeit. Und die Sabine kimmt a wieda mit!!!
Mit gfrein uns scho und san g’spannt auf die Forstenrieder – des tolle Turnier war ja quasi in unserer Eckn... (Mir wollten aber ganz bewusst den Verein ned blamiern und warn nur deshalb net dabei ;-))

andi600, 03. März 2016, um 09:17

melde mich zurück, schnei warn de 4 wochen vorbei, des is heud so, was schee is, geht schnei.
Ich bin ja Überrascht, was der Vize auf pfias gsteid hat, da kann ja sein das ma 5 Tische san.....Respekt.

AndalLine, 02. März 2016, um 14:13

I hob zwoa Kartler vom Turnier in Forstenried eingeladen, Sam und Mark.

Preissnbeisser, 01. März 2016, um 14:47

Da samma doch imma ganz vorn dabei :-)

Martin70, 29. Februar 2016, um 22:33

Danke noch für die Glückwünsche, wobei i leitn hob hern, dass der Rest in Forstenriad unsern Verein auch in puncto "Sitzfleisch" würdig vertreten hat.....!

Woifgang, 29. Februar 2016, um 18:33

i dadad wida an Walter mitbringa

Martin70, 28. Februar 2016, um 22:08

Bin desmoi ned do, Eich fui Spass und a scheene Zeit....!

Rodler10, 27. Februar 2016, um 18:06

Ko leider ned kumm bin anderweitig eiglo´n. Aber noch Giasing schaff i es