Herzssticht, 13. September 2010, um 16:32

Mara iss alles klar mit den Fotos?

Herzssticht, 07. September 2010, um 11:43

Mara klar hab ich Fotos aber dauert noch, kommen aber noch diese Woche.

Mara, 07. September 2010, um 10:11

Hey Andi,
hast desmoi ned fotografiert?
I mecht Buidili anguggen!!
griassal mara

Ex-Sauspieler #109958, 05. September 2010, um 13:16

Schee wars wieder a moi. Und Woife dei Rasierwasser ist voll in ordnung :-) Des mit dem 2.10 geht zu 98% klar. gfrei mi scho narisch. Danke Andi für die Organistion

xristos82, 05. September 2010, um 10:44

hi leute war wieder sehr schön mit euch ich freu mich jetzt schon aufs nächstemal und sag danke für den sehr schönen abend

grüßle chris

Herzssticht, 04. September 2010, um 13:22

also heute sind wir 28 Angemeldete( 7.Tische), es ist alles vorbereitet für einen schönen Schafkopfabend.
Wir haben einen super Sponsor für einen Mittagstisch auf der Wiesn, mit Freimarken, genaueres heute Abend.
Ah guads Bladl

xristos82, 04. September 2010, um 07:15

also ich bin wieder dabei und freu mich schon auf heut abend

Herzssticht, 03. September 2010, um 01:32

Achtung:
Erstes Foto eingetroffen:
Muschi fährt Bahn.

Herzssticht, 03. September 2010, um 01:32

Hier die Hasenstallspieler die sich nicht Anmelden können:

1.) Veitl

Herzssticht, 02. September 2010, um 13:49

und jetzt noch den Spruch des Tages:

Wenn die Frauen verblühen>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>dann verduften die Männer !

Herzssticht, 02. September 2010, um 13:48

des is recht Woife ih wart auf Dein Anruf um sechse rum.

Ich brauch kein Rundschreiben mehr, denn ich hab schon geschrieben, dass dee wo sich immer Anmelden und unentschuldigt fehlen aus den Verein fliegen.

Woifgang, 01. September 2010, um 15:07

@ andi: kosd du ois vereinsvorstand am freidog nomoi per "rundschreiben" erinnern?? damid dass ma need wida den ärger mid de need-kemmade hobn ;))

und am samsdog dadad i di wida obhoin - bals rechd is

bayernmausal, 01. September 2010, um 11:14

da Beerli und i kemman desmoi leider ned. san aufm bayern3 dorffest in inzell ;-)
wünsch eich vuii spaß und bis zum nächsten moi dann hoffentlich wieda :-)

Krampfhenne, 27. August 2010, um 19:52

Andi.....schreib den Veitl bitte mit auf die Liste, danke und Bussi;)))

Woifgang, 24. August 2010, um 20:52

@ andi: irgendwie vaschregga mia d leid - s lezde moi is da besen ausgschdign und desmoi s schneggerl
wos mach ma foisch??
mei rasierwasser?? brauch i a neis zum hischmegga??

Ex-Sauspieler #109958, 24. August 2010, um 15:18

Hallo Andi und den Rest der Sauspieler,
muas me leider wieder abmelden, da ich zu Schwiegermütterchen am Geburtstag muss, seit 10 johr fahrts desweg immer weg aber desmoi wuis dahoam feiern :-)
evtl. kim i aber no spontan (is aber no net gwies drum meld ich mich mal lieber ab) wenns bled laft muas i hoid mim Klausi an aufdektn macha *kicher*

Bussal an olle und guad Blatt

Preissnbeisser, 22. August 2010, um 23:35

i meld mi desmoi net o weil i spätschicht hob, aba i schau so ummara hoibeneine moi vorbei, vielleicht braucht ja a 3er tisch no verstärkung. ansonstn vui spaß und olle a guads blattl

Ex-Sauspieler #138552, 22. August 2010, um 21:10

danke für die Einladung, aber leider kann ich da nicht kommen, ich hoffe es klappt mal. Lg und Viel Spaß Vroni

peleh, 22. August 2010, um 06:24

Hallo liebe Hasenstallsauspieler,
kann dieses mal leider nicht kommen- aber wie ich sehe- ists dem Andi der Schnecke und dem Woifi grad recht wenn so guad wie koana kimmt!! lach
a Guads Bladl wünsch i eich
Peleh
Peter

Peki, 21. August 2010, um 09:46

hmm :((
leider kann i desmal wieda ned kumma,
wissds ja selba, sommerzeit, is festzeit!!
mia ham im ort a fest und i bin dabei und muas a no de zeltwach haltn, so ganz alloa :(
guad na denke hoid an eich :))
werd scho wieder klappn, bis iagendwann!!