Fotos

Bisher wurden noch keine Fotos eingetragen.

Preissnbeisser, 19. Juli 2015, um 03:34

Ja wenn vo 5 Leit bloß 60% kemman platzt hoit de Rundn zum erstn moi im 98stn Anlauf. Schod grod für Spiela wia an Martin der extra vo Emmerding do herkimmt! War trotzdem a scheena Omd.

Herzssticht, 18. Juli 2015, um 17:53

leider habe ich unverhofften Besuch bekommen und kann nicht kommen, wünsche aber viel Spass und ah guads Blatt.

Herzssticht, 17. Juli 2015, um 16:37

Danke Klaus 1 Tisch hamma mit Dir dann und ah wunderschöne Schafkopferin kommt auch, Schafkopfherz was willst du mehr.

Preissnbeisser, 16. Juli 2015, um 20:36

na dann muass i woi doch kemma das a Tisch zamgeht

Herzssticht, 15. Juli 2015, um 23:27

oh weh Andal, natürlich vom ganzen Sauteam gute Besserung.

AndalLine, 15. Juli 2015, um 19:08

Ich bin dieses Mal nicht dabei, weil ich morgen ins Krankenhaus komme, wünsch euch viel Spaß bis zum nächsten Treff.

Herzssticht, 15. Juli 2015, um 10:15

wenns jetzt ned anders geht, das ma blos 3 san, dann lod ma einfach die Chefin, die Agnes ein.

PS: Mad des is dann scho ok.

Mad_Mad86, 14. Juli 2015, um 19:42

Kann ich ned versprechen, hab an dem WE Frühschicht, wenn ich komm, muss ich so gegen 23:00 wieder fahren...

Schwammerlkoenig, 14. Juli 2015, um 12:48

Bin auf ner Hochzeit sorry. Ois guade
SK

HoheBerge, 14. Juli 2015, um 12:16

Wir sind beide am WE in den Bergen auf Tour - viel Spaß & bb

Martin70, 13. Juli 2015, um 23:33

Ja, wos is dann nacha des, Preissnbeisser? Mi extra einlodn und selber no garned ogmeld sei?
Des geht aber ned! Jezza aber dalli-dalli!!