Lamingtalerin, 25. Mai 2015, um 16:33

Mir hots taugt!

Martin70, 24. Mai 2015, um 12:14

wos wui er denn mit der Maschin´, a Dreiradl war für sei Niveau eher passend.....
So oan soid ma nedmoi ignorier´n.....

Preissnbeisser, 24. Mai 2015, um 02:23

da war woi oana z'bleed das a de Wirtschaft find!
Oana für de Sperrlistn

pokerfaceone, 23. Mai 2015, um 19:00

scheiss deppen
anmelden aber nicht kommen!!!

sWuermseemadl, 23. Mai 2015, um 16:09

Ich muss mich leider kurzfristig abmelden, da ich unerwartenden Besuch bekommen habe.
Viel Spaß euch allen .

Lamingtalerin, 21. Mai 2015, um 18:25

werde mal wieder kommen, da ich eine Übernachtung habe!

Martin70, 20. Mai 2015, um 22:13

Oiso, es lafft ned bled....., da Bsuach bleibt ned z´lang, so dass i kemma kon........
Ah, Angst vor am Maleroutfit hob i ned....., dad eher gspassig wern..., dann spui ma mit da Blau´n und da Bunt´n.....

Seistillundspuil, 20. Mai 2015, um 09:39

Ich kann es leider erst wieder kurzfristig sagen...

GrueneEichel, 19. Mai 2015, um 20:05

aha

AndalLine, 18. Mai 2015, um 19:57

Ja sowas ... Des find i aba ganz nett von Eich 👍und den Maler hods a gfreit obwoi er nix davon hat 😀
I schau was geht und wenn i kim, dann ohne Maleroutfit koa Angst😛😛

Herzssticht, 12. Mai 2015, um 23:13

lieber Martin,
stimmt nicht Deine Vermutung, sondern ich bin 3 Tage Vatertagfeiern unterwegs und komme erst Sonntag Mittag wieder heim und da habe ich mir erlaubt den Termin zu verschieben, natürlich hoffe ich jetzt auch, dass die Malerarbeiten beendet sind.

Martin70, 11. Mai 2015, um 22:35

War der Termin ned zuerst auf 16.5 gelegt?
Find i nett, dass er extra wegen Andaline´s Malerarbeiten verschoben wurde......
Jezza gibts für sie also koane Ausreden mehr...
Hoffe i konn do aa, aber wenns bled lafft, hob´n mir do Bsuach....

Herzssticht, 10. Mai 2015, um 22:06

Andal-Line, der Maler ist fertig, jetzt kannst kommen.

Martin70, 06. Mai 2015, um 22:01

Wenn er schafkopfen kann, bringst ihn halt mit.....

AndalLine, 06. Mai 2015, um 20:20

Leider kann ich nicht dabei sein, ich habe den Maler im Haus, wünsche Euch aber viel Spaß und gutes Kartenglück!

PhilippDirr, 05. Mai 2015, um 23:03

Es muss endlich a moi wieda geh!

Martin70, 04. Mai 2015, um 22:47

Is zwar Utopie, aber war bestimmt gspassig, wenn sich 700 Mitglieder zur Mama anmelden dadn........ Wirtin dat Augn macha, und wenns war kannt i 5 Bierdischgarnituren mitbringa dann expandier´n ma aufn Bürgersteig......, grins