AndalLine, 09. Juli 2014, um 14:19

Mia mechtn uns no amoi bedanken für die nette Einladung, uns hods gfoin und i seids seiba schuid, dass mia a widakemma:-) Koa Angst Klaus, so schnei lass´n mia uns koa Angst eijong... Aba vor lauta Aufregung hod da Dietmar sein Preis vergessn... oiso scho wida a Grund zum Kemma:-) Wird woi da Termin im Flügelradl wern... Bis dahin an Gruas an olle Zwei- und Vierbeiner von de Drei Neian!

josi-moni, 07. Juli 2014, um 17:50

und mein fass wird dann halt das nächste mal wieder ausgespielt

dann dürft das gschmäckle ja wieder weg sein oder?

josi-moni, 07. Juli 2014, um 17:44

des war ja dann in dem fall unfair gegenüber den drei neuen

die zufällig am sponsortisch mitgespielt haben
hmmmm

stehbisler, 07. Juli 2014, um 12:35

a auftauchts a no, uaaaaaaaaaa

stehbisler, 07. Juli 2014, um 12:33

is oiwei schwar wenn ma a Bier übagibt :), des duad ma doch ned oder ?

LordyOfRing, 06. Juli 2014, um 23:49

Es war ein supa Abend. Haben doch glatt drei Tische zusammenbekommen. Doch des mit dem Freibier hat a G'schmäckle, da des am Sponsorentisch verteilt wurde. Ich kenne es so, dass der Sponsor und sein Umfeld ausser Konkurrenz mitspielen darf. Mir is des ja woascht, da i Schwabe bin, denn i zahl mei Sach na brauch i ned DANKE sagen.... In diesem Sinne...!!! ;)

Preissnbeisser, 06. Juli 2014, um 21:32

As Bier is wieda auftaucht und werd na beim nextn moi feierlich an'd Moni und an Dietmar übagebn^^

Preissnbeisser, 06. Juli 2014, um 02:53

Schee das ma heit glei 3 neie dabei ghabt ham. Hoffentle hods enk gfoin und i hob Eich net vaschreckt mit meine 2 Touts. Aba 4 Haxn schmeißt ma hoit net weg. Dafür hod ja oana vo Eich a Fassl Bier gwunna. Bloß as Fassl vo da Moni is obgängig...vielleicht find se ja no a ehrlicha Finda.

sWuermseemadl, 05. Juli 2014, um 12:40

mia kumma aaa. Andi brngst en grisu mit?

Messnerinnenloch, 04. Juli 2014, um 12:46

i ko doch ned, hab gestern für mi zu vui g´feiert!

Preissnbeisser, 03. Juli 2014, um 21:46

wei gebn seeliga denn nehmen is?
gsd bin i a heide^^

stehbisler, 03. Juli 2014, um 21:42

i hoff de san olle katholisch !

josi-moni, 01. Juli 2014, um 17:14

jooooo sigt so aus *g*

aber oa fassl iss mir sicher *glaub*
weil im auszoin bin ja guad

Preissnbeisser, 30. Juni 2014, um 21:45

Noch langa Zeit a neis Mitglied des a zum spuin kimmt und glei no an Anhang mitbringt. Wos Freibier glei ausmacht^^.Schee

AndalLine, 30. Juni 2014, um 18:35

So i bin die neue und i hob mi glei amoi o´gmeid bei dera Gaudi. I bring no zwoa Spetzl´n mit und mit gfrein uns af Eich und a guads Blatt´l. Servus bis Samstag!

bergfee, 28. Juni 2014, um 13:24

mist, am 5. kann ich leider nicht, aber das nächste mal sollte eigentlich mal wieder klappen. euch allen gut blatt und viel gaudi, liebe grüße aus dem tiefsten allgäu lilo

chbu, 28. Juni 2014, um 00:51

sorry bin im Urlaub. vg. bu

HoheBerge, 26. Juni 2014, um 20:57

Schade! Kann leider nicht - bin am So auf dem Münchner Sportfestival (www.m-net-muenchner-sportfestival.de) und da gibt es viel vor zu bereiten und es geht für mich als Aussteller sehr früh los. Wenn ihr den R... ausgeschlafen habt, könnt ihr dort gerne vorbei schauen :) VG

Preissnbeisser, 26. Juni 2014, um 20:33

Kaum werd a Bierprämie ausglobt meld se de Grid a glei o^^

GrueneEichel, 26. Juni 2014, um 10:31

Bin da leider ned im Lande - Viel Spass euch - saufffffffttttsss ned so viel.