haarbacher, 18. Februar 2014, um 15:57

wo du unterm tisch warst.....

Preissnbeisser, 17. Februar 2014, um 19:47

do hättst moi de seing soin de i net eigstellt hob^^

haarbacher, 17. Februar 2014, um 10:06

also klaus......
nachts um 3 bilder machen... und dann noch einstellen, das geht aber net.....

Preissnbeisser, 16. Februar 2014, um 23:50

oda er di^^

Grid, 16. Februar 2014, um 23:33

oiso, i hab mein Hund wieda mitgnomma :D

Preissnbeisser, 16. Februar 2014, um 16:10

Und scho wieda hodd oana wos lieng lassn, ja habts es de Köpf bloß zum Kartln?^^
I hobs moi mitgnumma, bei eventuellem Eigenbedarf bitte bei mir melden.
Sunst werds hoit da 1.Preis bei unsam Turnier.

MissesP, 16. Februar 2014, um 12:36

Servus alle beianand.
War wider recht sche. A wenn i nur verlorn hab!!
Bis bald!
Denise

Preissnbeisser, 16. Februar 2014, um 03:40

schee wars, lang wars und bei 17 anmeldungen warn immerhin 18 Leit dabei. Do kemma oan unentschuldigtn grod no verkrafftn^^
und scheena Griaß noch Thailand, Du schaugst ja bestimmt moi do eini

zwetschgngnedl, 15. Februar 2014, um 18:18

Muas leida kurzfristig wieda absogn, geht sich ned aus heid.

Eich andere vui Spaß ...

HoheBerge, 15. Februar 2014, um 08:23

Kommen im Doppelpack - VG :)

Herzssticht, 06. Januar 2014, um 00:25

Es muss auch mal sein, ein bißchen Urlaub im Jahr, wir sehn uns wieder am Samstag den 15. März 2014.
Wenn einer mich gut vertitt dann ist des der Klaus, (Preissnbeisser). Bedanke mich auch schon im voraus recht herzlich bei D I R.
PS: am ersten Samstag also den 01.03.14, da bin ich noch nicht da und der 08.03.14 da gehts ned wegen einer Feier, also wünsch ich allen Sauspielern ""ah guats Blatt"".