Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Tratsch: problem, dass ma nur an erster stai kontern ko

i woa des thema is scho oft gnua ogsprocha worn, aber i finds in da suche leider nimma. wir ham bei de heutigen gewinner folgendes spui (sry ab1000gelb, dass ichs do numoi neistai) aber hier hätte ein konter kemma miassn:
http://www.sauspiel.de/statistic/game/7637323
die frage is, ob er sich ned draut hod, da er ned de verantwortung übernehma woit, oder ob erm einfach de kartn zschnai ausgspuid bzw draufglegt worn san. unser ab1000gelb hätte eig um die 130 euro verzocken miassn. der konter war pflicht, egal wos ausgspuid werd, vorallem nochdem gros kimmd!

Da muasst scho wirklich schnell sein mit dem Kontra-Klick. Aber z.B. eine Zwangspause von ein paar Sekunden zwischen der ersten und der zweiten Karte ist auf Dauer doch a bißerl nervig??

Andere Frage: Wie hat der das Spiel überhaupt zahlen können? Vor dem verlorenen Spiel hatte er ja nur knapp unter 30€?

Wie wärs, wenn ma so lang steßn darf bis ma selber ausspielt? Re wär dann bis zur zweiten eigenen Kartn oder so.

Des is scho richtig, dass ma nur aufs erste Blatt kontern kann. Aber es braucht unbedingt a kurze (vielleicht 3 Sekunden) Verzögerung nach der ersten Karten und auch nach am möglichen Kontra dann fürs Re.

Hamma alles aber scho 100-mal diskutiert im Forum oder Tratsch.

joa des woa i! aber i find den thread nimma!!! jetzt hob i ma dacht, machst an neier auf! (sry) aber hier is hoid eben so a beweis. ein konter war pflicht
@hufi: bei da spielwiederholung (für uns vereinsmitglieder *prall*) sstehn einfach werte do! ko leicht sei, dass er an hunderter aufn konto ghobt hod!

aiso 1. dei *prall* kimd woi von praHHHlen also miassad des *prahl* hoassn.
zum thema: i dad song dass ma im normalfoi einfach des spui weidalaffa lossd, so wia jetzad. aba an knopf/button eibaut der oam 3 secs überlegzeit gibt(vllt statt dem kontra knopf ein überleg-knopf und wenn ma den druckt kimmd da kontraknopf). dann warad für de seltenen fälle von am kontra gnuag zeit zum überleng, und de restliche zeit wo koana a kontra gemm wui da flutscht oisse.

problem gelöst oder

wer kontra geben will, sollte auch spielen können und das heißt, dass man auch in kurzer Zeit die Lage überblickt und eine Entscheidung treffen kann. Wem die Zeit ned langt soll kein kontra geben. Basta.

na du mussd ja auch berechnen dass es hier noch leute mit isdn gibt und wenn die nebenbei noch icq offen habn die übertragung so langsam is dass die karten scho daliegen^^. da könnt sogar der deutsche schafkopfmeister (gibts den? wer is des?) sitzten der könnte kein kontra geben.

ein paar Sekunden länger wären schon oft notwendig. Der Button ist weg, bevor man richtig hinschaut. Kontra ist ja auch eine Sache, die überlegt sein muß, denn man will dem anderen Mitspieler ja nicht schaden.

wobei ich find, dass ausreichend Zeit fürs RE fast noch wichtiger wäre

Also so ein "Wart mal schnell"-Knopf, der mir 3-5 Sekunden Zeit für a Kontra oder a Re gibt, das wäre meiner Meinung nach die beste Lösung...

dori des gfreid mi, dasst mein wortwitz erkennt host!^^ i bleib aber bei *prall*^^

Eine Wartezeit ist unbedingt nötig. Der Warte-Knopf bringt genauso wenig, wenn kei Zeit is den zu drücken. Ich hab vor kurzem genauso a Kontra gegen mein Wenz Tout verhindert, indem ich quasi "vorgschmissen" hab. Dann hat der andere Null Chance für a Kontra. Beim Re ists genauso. A kurze Zeit würd reichen, ned zum überlegen, sondern um überhaupt hinhauen zu können.

Jetzt hob ihn g'fundn de Thread, glaub i zumindest.

oiso nomoi:
I bin a ein Wartezeitverfechter!! 3sec soiadn ned weh doa. A bissal Zeit zum Drücken braucht der anständige Schafkopferer wenn a schiass'n mog.

So, und falls des jetz wieder der falsche Thread war, dann mog i nimma, dann konn mi des unübersichtliche Forum greizweis! :)

Servus
DerGrandigeG.

Des ist der richtige, ich kann bei der Überschrift nur erahnen, was sie heißen soll;-)

ach geh weider^^ und sowas homs moi in minga lem lossn! du brauchst ja scho an genehmigungsschein, umüberhapt in bayern neizumdeafa :D^^ (man beachte: i hob a komma gsetzt!)