Tratsch: wie kann des sein

rinalldo, 14. Dezember 2011, um 21:38

wie kann des sein, dass für meinen account nur scheißkarten übrig san? soit i vielleicht amoi a spui hom, nahad stehts aso, dass i des unmöglich gwinna kon. mir geht des aso auf d nerven, das i mi demnächst obmelden werd. weil nur ärgern, macht koan spaß. mi dads nur amoi interessieren, obs andere a so geht. an meim tisch werdn de schenstn spiele gschbuid und a gwunna. allerdings nia vo mir. i hob ned amoi de chance, oans zum spuin. i hob heid zwoa moi a hoibe stund gschbuid, und hob oa spui ghabt. an farbwenz, den i mit ana spritzn volohrn hob. sauba, aber des hob i jeden tag. also liebe mittstreiter, haut in die tasten, ich kann doch unmöglich alleine mit diesem schicksal sein, dass sich meine gewinnbaren spiele im promillebereich bewegen.

Postman1983, 14. Dezember 2011, um 21:53

hättest mal die forumssuche benutzt wär dir aufgefallen das jeder zweite fred von dem Thema handelt...

kartnliesl, 14. Dezember 2011, um 22:08

wenigstens beschwert sich zur Abwechslung diesmal ein Mitglied :-)

nairobi, 15. Dezember 2011, um 02:04
zuletzt bearbeitet am 15. Dezember 2011, um 02:06

...sooo vui promille hätten wohl vui leut gern!
Waast aba scho, dass des a was mit können zu tun hat?

Zuviel getrunken oder ned derft???

Thanathan_vF, 15. Dezember 2011, um 06:57

"schofkopfa soi spaß macha und is wos zum mitdenga. wer mim mitdenga überfordert is, geht bittsche am andan auf d nerven. "

ich hab mir dieses zitat aus deim profil geklaut, einfach mitdenke, des net jeder glei 9999999999 Punkte haben kann, un mit spaß weiterspielen :)

zur Übersichtzum Anfang der Seite