Schafkopf-Strategie: allgemein beim wenz

unterdieober, 30. November 2011, um 16:53

wenn de spieler auf rück sitzt und de ospieler koa sau had aber, wia in dem foi, 3 herzn mit de zehn, soita hoid ned a oanzlne farb ospuin und des a no richtig findn, oder teisch i mi da?
wos moanst ihr ?

Pete, 30. November 2011, um 16:57

I moan, Du redst vo da Kurzn, oda?

unterdieober, 30. November 2011, um 16:58

genau, spui#217.270.212

krattler, 30. November 2011, um 17:07

wennst woasst dass de spieler beim du 2 wenz hot und de andern zammstengan is oiei a sau richtig. sunst neda. des is ausserdem koa du sondern a du-sel.

Hexenblut, 30. November 2011, um 17:27

In dem Fall wäre alles recht, nur die Schell ned.
Kommt er mit Herz-Ass raus, dann muss der Spieler stechen. Dabei darf aber der andere Spieler mit den 2 Untern ned reingehen. Dann ist der Du - schon in der Du-sche. Auch beim Eichelzehner wäre er weg gewesen. Aber so spielt halt manchmal das Leben.

nairobi, 30. November 2011, um 19:11
zuletzt bearbeitet am 30. November 2011, um 19:11

wennst an blinden schuss gehm hättst, ja dann hätt er wohl sei ass gspielt... *ggg*

aber der fiffty-fiffty-joker ging halt in die hosn...
was soll der jetzt falsch gmacht ham? bringt er die ass ohne dein schuss, wird er in 4 von 5 fällen standrechtlich erschossen... *uuups*

also...

nairobi, 30. November 2011, um 19:14

bei uns am stammtisch hätt der mit die 2 wenz scho seeehr effektvoll gsagt "rrrraus kummst duuu" oder "kumm mal raus".... ;-)))

im gegensatz zu "schee raus".... ;-)

die welt steckt doch voller bazi, oder?

zur Übersichtzum Anfang der Seite