Verbesserungsvorschläge: Zwischenrufe

bgartmeier, 27. September 2011, um 05:02

Servus,

aiso i muas amoi anmerken dass so a Zwischenruf wia "des gfällt ma" sehr unbayrisch klingt, um ned zum sogn dass da irgend a so a Preiss daherredt.
I erwart vo an jedem dass er sich der bayerischen Mundart beim Schofen mindestens a bisserl anpasst, des is ma wurscht ob da so oana aus woswoasi des ned kapiert. Wo kemma denn da hi wenn die Leid moanan des spui hams irgendwo in Deutschland erfunden?!
Weil irgendwann spuist statt mit Altbayerische mit Canasterkarten, na hobediehre.
I dad stattdessen a "des GFOIT ma" oder "des gfreit mi" einbringen bzw. auch neue rufe wie "kohle raus es schwammerl" oda so an schmarrn. lassts eich wos eifoin sonst gfoits ma do herin boid nimma!

PS: Mit Bitte um weitere Zwischenrufvorschläge

bgartmeier, 27. September 2011, um 06:27

he, raffiniert, dann hod si des vorerst erledigt :)
vielen merci dir!

hosenlatz, 27. September 2011, um 07:31

Das Spiel kommt ja auch aus Thüringen und Sachsen, sagt die Wissenschaft. Im besten stadtmünchnerisch:
S`duad ma echt sorry, aber so schaugts hoid aus, Oider:-)

Ex-Sauspieler #202193, 27. September 2011, um 10:08

*lach* Ich finde euch gerade total knuddlig! Ja und ich könnte euch alle zusammen in die Back kneifen.

"Das war hochdeutsch" .... wie uns schon die Sendung mit der Maus am Anfang lehrte...

zur Übersichtzum Anfang der Seite