Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Tratsch: LOB ??????

moi a frage an de motzer vor no oana woch?! motzn habts kinna wiad sau! der server geht fei jetzt! theoretisch miassad jetzt eig genauso vui lob zruckkemma :) also legt los:....

I hob doch gar net gmotzt;)),aba host scho recht!!

deafst drotzdem midren :D i dalabs da

... no comment

I dank da recht sakrisch Tibhar!Hot do grad oiner was gsogt?

wie wer wos gsogt?! achso :) ignoriern schwob :) ignoriern

aba scho gscheit

liaba LOBN :D:D ;)

ihr seid sehr nett! Danke!

also i hob drei dog ned gspuit ond nau seit gestern wiada neigschaut. Der Searfar is nimmat mea abgschtürzt. Hobda spitze hera kriagt.

der Server is klasse, gaaaaaaaaaaaaanz riesiges Lob und a herzliches vergelt`s Gott.

Also ich glaub des liegt in der Natur des Menschen sich schlechte Dinge zu erst zu merken und zu motzen:

Höhlenmensch: oh, Donner gehen Höhle, Blitz kommen. Dann mecker motz motz.
Höhlenmensch: geht jagen bei Sonnenschein, ist normal, kein Lob an Sonne.

Also danke für ein wenig Sonne für euch von mir.

Solgar

ich kann euch doch net loben.. muss mich erst ma selbst davon überzeugen.. die schulrechner ham leider kein adobe flash drauf...

aber Danke schon ma im vorraus ;) seid die besten :)

der dankesfred is also auch nur a müder abklatsch...

ach ja nochmals DANKE!

loooooooooooooool

also mid su an goudn särver hobbi no nid g`schpield, hobbder subber nukräichd. :-)))))))))))

und das ORIGINAL auch nochmal hervorgerkramt....

D A N K E !!

da schwob sagt: nix gsagt isch globt gnua

trotzdem, schee das lafft.

wird wieder Zeit für's "hochheben"!

L O B!

So, ich will auch mal den Service hier loben. Die Agnes ist ne super liebe! Auch der Rest natürlich. Mir ist Gestern aufgefallen dass man von der Wirtschaft in die Zockerstube und ins Vereinsheim flüstern kann. Find ich toll! Und wenn einer flüstert oder meinen Nickname schreibt klopft es....auch sehr witzig! :) Also ich bin hier echt gern und zufrieden! :)

Ja, das freut mich, vielen Dank. Die Neuerungen kommen durch unser Update von letzter Woche, hab ganz vergessen, bescheid zu sagen :)

mach i des moi, BESCHEID

Kann ich jetzt wenn ich in da Lobby sitz jemand was zuflüstern der gerade im Spiel is?

klar

/f spielername flüstertext eintippen

wenn du mir hallo sagen willst, sieht das so aus

/f agnesium servus