Tratsch: Wien - Schafkopfrunde

Annerle, 20. März 2010, um 16:20

Griaseich,

würd gern eine Schafkopfrunde in Wien gründen oder dazu stoßen. Hat jemand Lust?

Viele Grüße,
Anne

zatho, 20. März 2010, um 16:23

Schau am Besten, wer in deiner Nähe ist und schreib sie direkt an:
http://www.sauspiel.de/karte#geo:48.213121,16...

Ex-Sauspieler #90011, 20. März 2010, um 20:23
zuletzt bearbeitet am 20. März 2010, um 20:24

a so a rundn schafkopfa in grinzing beim heirigen des war scho a feine gschicht, mit a bisserl schrammemuse dazua.
für mi selber is hoid bled, vo minga bis auf wien, des is ma zweit, des dapack i nimmer.
jetzad im sommer spui i dann wieder im hirschgartn draussd.

Jockel27, 20. März 2010, um 22:24

im hirschgartn spuin wir a jeden sonntag

Mario19667, 21. März 2010, um 19:14

Bei so am netten Gesichtl, tät i glatt runterfahrn ...

Schönen Sonntag, Mario

edmuina, 21. März 2010, um 19:33

zu da Pulvermare?
Mario, Du überraschst mich immer wieder!

Ex-Sauspieler #90011, 21. März 2010, um 19:36

jo mei edmuina, gibt hoid no leid, de ham an gschmack. und gfoin dad mit da mario scho a, des war do a partie für mi.

edmuina, 21. März 2010, um 19:37

Der hod do nix!
Do kamst ja direkt ad Noud ei.

Ex-Sauspieler #90011, 21. März 2010, um 19:42

aber er is doch a feiner mo.
der macht scho wos her.

Mario19667, 21. März 2010, um 19:50
zuletzt bearbeitet am 21. März 2010, um 19:50

Verleumdung !!!

1. Anprangern ist verboten ..
2. Unwahre Angaben sowieso ...
3. Tät mi scho interessieren, woher Du genaue Infos über meine Vermögensverhältnisse oder sonstigen Verhältnisse hast.

Lass dir nix einredn Mare ... Der Tom is nur neidisch. Aber i weiß warum ..

Und dank der recht schee ...

^^ Mario

Hexenblut, 22. März 2010, um 11:50

Mare ich kann dir nur raten, verschieß dein Pulver nicht an die falschen. Des wär ewig schad für dich.

Ex-Sauspieler #90011, 22. März 2010, um 19:00

liabe hex, moanst dass i mi da echt deischd hob.
aber der feine herr schaut do so kultiviert aus.
und schreim duad der so schee, dagegn war da goethe ja a waisenkind. i glab, des is a gstudierter.

Mario19667, 23. März 2010, um 12:08

Aber zurück zum Thema ...

Wann wolltest Du denn in Wien spielen ...

Hexenblut, 23. März 2010, um 13:17

Mare, der hot doch gar ned di gmoint mit dem netten Gsichterl, der hot doch die Annerle angmacht. Also vertrau mir ruhig denn i kenne den gstudierten Herrn persönlich. Such dir einen Mann mit deinem hübchen Aussehen und lass dich von einem Macho nicht blenden. Wäre doch schad um dich.

Mario19667, 23. März 2010, um 13:37

Danke Hex, aber jemand der so voreingenommen ist wie Du, sollte keine Ratschläge geben ...

Aber wenn man mir einen Tout zerstörrt, so wie ich Dir .... ;-))

Und Macho is ja wohl ganz weit hergeholt ... ^^

Mare, wir sind doch schon mal Namensverwandt. Und was soll'n wir uns von den anderen die gute Laune verderben lassen, gell wir verstehn uns scho ;))

Ex-Sauspieler #90011, 23. März 2010, um 23:53

jo mei hex, wenn ma so oana wia da mario übern weg lafft, da muass i zuaglanga, wenn i no moi was gscheids erlebn necht, verstehst. bevor mi da teife hoit, a so vui tag hab i nimmer. wer woass, wann mir des letzte stünderl schlagt.
neilich hat doch so a fratz zu mir gsagt, i kannt ja am ostfriedhof scho moi probeliegn.
da mario is ja a charmeur ersten ranges. i glaub mir passan genau so guad zam wia da bauer josef und sei narumol.
und mir ham a fast den gleichn nama. i glab, bei soichane M&M's da schmilzt mei mund und ned de hand.

Hexenblut, 24. März 2010, um 15:15

na dann, ich gönne ihn dir von Herzen, aber bring ihn ja nicht mehr zruck. Reklamationen werden nicht angenommen. Mitgegangen - mitgefangen. Und sag ja ned, ich hab dich ned gwarnt.

Also dann nehm ihn dir zur Brust, daß er ned verdurst.

Mario19667, 27. März 2010, um 01:04

Wieder raufhol, damit Mare und Annerle mir noch mal antworten ...

grins ...

Ex-Sauspieler #90011, 27. März 2010, um 02:02

geh weider mario, auf gehts. pack mas, auf nach wien. lass di ned hänga. mach ma uns a paar scheene tag. im prater blühn scho wieder de rosen. wo übernacht ma denn da dortn, i dad sagn, geh ma ins hotel sacher, da nehma uns de suite, des beste is grad gnua für uns zwoa.
und am nachstn tag fahr ma zerst amoi a bisserl mit so a fiaker kutschn mit weisse rösser vorn dro. und dann schau ma moi auf grinzing ausse, da heb ma a paar achterl vo dem heirigen. und de zigeiner dortn spuin uns oan auf.
und mitm riesenrad im prater drah ma a paar rundn. vienna is cool!

Mario19667, 13. April 2010, um 21:05

Also puvlermare, i hab mal jetzt der Annerle gschriebn, dass mir meui nach Wien kemma und dann auf'm Prater a rund'n draaan.

Mal sehen was rauskimmt ...

Ex-Sauspieler #90011, 13. April 2010, um 21:37

hex schau her, i habs ja glei gwusst, dass i recht hab und mi auf mein mario verlassn ko, des is koa so hallodri wia de andern.

Annerle, 13. April 2010, um 23:42

Sehr nett, eure Konversation zu lesen. Eigentlich sogar höchstgradig amüsant :-) aber irgendwie spielt trotzdem noch keiner mit mir... Aber wenn ich mal in München sein sollt, oder so, dann schauts anscheinend super aus, Anshcluss zu finden :-)

Ex-Sauspieler #90011, 13. April 2010, um 23:48

aneerl, da geh ma dann glei amoi ins haufbräuhaus und kaffan uns a gscheide mass.

Hexenblut, 14. April 2010, um 16:13

mare, des mog i seha wia dr Mario mit dir Achterbahn fährt.

edmuina, 14. April 2010, um 16:39

ageh, a de zwoa weads doch im Riesenrad scho schwindlig

zur Übersichtzum Anfang der Seite