Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Tratsch: Geldschüsserl

Woas oana wo man schene Geldschüsserl hergriagt

http://www.sauspiel.de/shop

super ois Gschenk soins scho a bisserl schena ausschaun

i weiß ja nedd, in welcher Provinz Du lebst, aber jeder besser sortierte Spielwarenladen hat sowas.

A scheeners als des im Sauspielshop gibt´s doch gar net!

Genau, danke Harry!!!
@ Rubi, wennst 500 St. bei mir bestellst, kannst drauf haben was Du willst! ;-)

@Monaco67
vorsicht: dann will der 100 % rabatt drauf!

.. wir will ausserdem heut noch "Schüsserl"?
Also - im Wirtshaus steh bei uns immer a Eimer nebern Tisch...

zum neikotzen lol

oiso bei uns is da eimer oiwei für de scheine, muass aber mindestens a 10-ltr-kübl sei, wei sonst gehd ned ois eine.

geil geil geil

je nach Blatt zum Neikotzen oder Neisch... ^^

haha, nur ein 10 Liter Eimer. Bei mir steht der Lastwagen mit Container draussen. Ist ja jedesmal eine "Sau"Arbeit das Geld heimzuschleppen.

Kleiner Tipp!
Geh mal zum Keramikermeister Deines Vertrauens. Da kannst in der Regel anschaffen wie Du`s haben willst, is bestimmt a scheens Gschenk und ned irgendwelche allerwelts 08/15 Plastikschüsserl.
Wegen der Provision soll sich der Keramiker dann direkt an mich wenden :-)

Also ich finde unsere Geldschüsserl natürlich auch die schönsten. Aber: ich schau immer a bissl neidisch auf die Spieler, die feste Behältnisse mit Deckel haben, wo man sein Spielgeld (Kleingeld) nicht nur von Tisch zu Tisch transportieren kann :)

Hallo Agnes,
feste Behältnisse mit Deckel, aus Keramik oder Metall, gibts beim Bestatter.Ich hoffe mir brauchens erst in 50-60 Jahren.

frühestens :) Aber derweil brauchst halt Spielgeld to go

mei frau hat so alte tupperdosen mit deckel. Da geht ganz sche was nei und ma kanns zumachen

...und schlecht wirds a net da drin...

und einfriern könnt mers vermutlich a noch...

und stinken tut´s a net

und wenns kaputt geht, hast a lebenslange garantie

Merci an edmuina, der einzige brauchbare Beitrag

Was können wir armen Forumsuser dafür, wenn Du mit unseren Beiträgen nix anfangen kannst?

he he wia oiwei!!

wia lang wern ma uns des wieda ohörn müssen?