Verbesserungsvorschläge: a hemd

Tibhar, 01. Oktober 2007, um 13:03

moi wieder an die chefetage :) ich hätt moi so a frage! moants es is meglich, dass ihr poloshirts oder sonstiges verkaffats oder moi zumindestens bedrucka losst! warad ja gleichzeitig werbung und wir hättn des problem end bei am schofkopfrenna dass ma sich ewigst suacha mua.

adilette, 01. Oktober 2007, um 13:05

Klick mal auf "Fanshop" (ganz unten auf der Community-Seite) :-).

Tibhar, 01. Oktober 2007, um 13:06

achso gibts des scho :D

Tibhar, 01. Oktober 2007, um 13:09

jetzt mau ma aber dazuasong des san nur tshirts

adilette, 01. Oktober 2007, um 13:15
zuletzt bearbeitet am 01. Oktober 2007, um 13:17

Stimmt. Hab auch grad festgestellt, dass die Auswahl mittlerweile ziemlich minimiert ist. Ich hätt auch lieber ein Polo :-).

Tibhar, 01. Oktober 2007, um 13:53

des soiad am besten so a hemd sei des ma dann a zum fuatgeh oziang ko! des noch wos ausschaut! so richtig sche schneidig und man hod do dann einfach a super werbung :) und es gibt auf so bauernfestl wo i immerhigeh vui sehr vui schafkopferer

Tibhar, 01. Oktober 2007, um 14:35

wos dann glei no geiler wär wenn ma do no zusätzlich sein nam draufdoa lossn kunntad...

agnes, 02. Oktober 2007, um 09:54

Im alten Shop wurde nur 1 Polo bestellt. Der Anbieter war aber zu teuer und deshalb hab ich gewechselt. Nur schöne Polo-Shirts hab ich bei dem neuen noch ned gefunden…Ich werde die Suche nochmal aufnehmen und in der nächsten Druckrunde ist dann hoffentlich a Polo wieder dabei.

Tibhar, 02. Oktober 2007, um 10:27

super danke! und wia is des dann mid so am poloshirt mit deim eigenen nam drauf! warad scho cool fia so schofkopfrenna a sauspielshirt mit dem nam Tibhar hinten drauf ;)! geschweige denn beim fuatgeh! wos moanst wos do werbung machst :)

Gaudibursch, 02. Oktober 2007, um 12:49

is sicher a Mords-Gaudi, wennst dann fotzhobel, zipfiklatscher oder pritsch am Hemad stehen hast :-))) oder Gaudibursch.....

Tibhar, 02. Oktober 2007, um 12:52

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D! dann erkennt mas wenigstens glei (zum schluss host hoid dann a anzeige)

Gaudibursch, 02. Oktober 2007, um 12:56

jetzt stell Dir a mal vor, Du kommst zum Schafkopfrennen in des erzkonservative Schliersee, ziagst Dei Hemad o und da steht dann zipfiklatscher o.ä. drauf :D:D:D:D:D
das sorgt sicher für Gesprächsstoff....

Tibhar, 02. Oktober 2007, um 12:58

und fia gaudi ;) a baar (wenige) lacher griagst sicher :D:D:D:D. des mua ma sie aber echt moi vorstain! a toller gedanke :D wos duast dann wenn surf hintendrauf steht oder hemhofen?

Gaudibursch, 02. Oktober 2007, um 13:03

wär ja a Mutprobe....
aber ich fürchte, dann packt dich der örtliche Metzger scho am Eingang, und morgen gibts frisches G`schnetzeltes :-p

zur Übersichtzum Anfang der Seite