Verbesserungsvorschläge: Es macht koan spaß mehr.......

Schmusekater, 26. Februar 2010, um 22:36

um mi rum kriangs o solo nachm andan und sitz nur da wia a depp. kartn daßda schlecht wir. i fragmi wos des soi.

Freibierletschn, 26. Februar 2010, um 22:41

dere !!
Do bist ned aloa !! mia gets genau so .
Moi an tout und dann 2 Std. nix oba überhaupt nix.
Wenn ma im wirtshaus spuin bekommt koana so schlechte kartn wie do auf Sauspiele ( WAHNSINN ).
Mir gehts scha a so seit 2 Monaten, und i hob koa lust mehr.
Über meine Mitgliedschaft muss i scharf nachdenken.
Aber sei getrost es geht vielen so wie dir.
Mfg,

Schmusekater, 26. Februar 2010, um 22:41

mittlaweile kirag i scho depressionen weil i blos no da kartenhalter bin

Schmusekater, 26. Februar 2010, um 22:42

werd a mei mitgliedschaft kündenigen.

Harry23, 26. Februar 2010, um 22:52

Also mir macht´s scho no Spaß!!!

Schmusekater, 26. Februar 2010, um 22:57

wennima dein punktestand so oschaug dann kriagst ja gnua spiele. so daatsma a a freid macha.

grubhoerndl, 27. Februar 2010, um 00:57

weiterkäämpfen, kater. der geber ist lieb zu uns allen.... du weisst nur nicht genau wann...

DR650, 27. Februar 2010, um 09:18
zuletzt bearbeitet am 27. Februar 2010, um 09:57

wir sind bei dir ;-) schau dir den fred " i moch nimmi " ou.

Titanic, 28. Februar 2010, um 10:49

wenn i dei statistik so anschau muß du an deiner spielweise was ändern 12% Spieler, 11% Mitspieler, 77% Gegenspieler du muß a bissel aggresiver werden dann klapp das scho und au mal a solo spielen das net 100 prozentig is.

theole, 07. März 2010, um 18:06

sobald du mitglied bist hast wenig solos. pass amal auf die ohne bier auf die ham weit aus mehr gute spiele als du.
etz meld si dann wieder aner vom sauspiel und will mein komentar zunichte machen. pass trotzdem amal auf.

kennidi, 07. März 2010, um 18:11

@theole
die ohne bier ham halt no mehr durchblick, de san ja no nüchtern.

jank, 07. März 2010, um 18:15

da brauchts keinen admin dafür, ich hab mein glas auf`n tisch und bin auch frustriert weils ned so läuft wie ichs gern hätt. aber im unterschied zum samtpfötigen haustier trag ichs mit fassung, mach nicht extra den x-ten fred auf und übe mich in geduld!
nach regen kommt sonnenschein:-)

ansonsten: siehe post von titanic!

jank, 07. März 2010, um 18:17

@ kennidi
schau genau hin, ich hab noch nicht mal genippt davon! :-)

eschdi, 07. März 2010, um 18:48

Lustig, mal gibts nen Thread in dem behauptet wird, die Mitglieder werden bevorteilt und in diesem hier werden sie plötzlich benachteiligt? Ja wie denn nun?

So schnell kann ich gar nicht kündigen und mich neu anmelden wie sich das ändert :-))

kennidi, 07. März 2010, um 19:21

jo mei, es is hoid wia immer und überoi:
anderer tag - andere meinung.

Hexenmeister, 07. März 2010, um 19:28

des Mädle hat meinen ball genommen

kennidi, 08. März 2010, um 18:39

@hexenmeister
und jetzad lasst dir de a no de lauft aus dem ball
raus, da stehst dann da wia da depp

IkoHeidi, 09. März 2010, um 01:15

wollt nur mal meinen arsch herzeigen, hehe

kennidi, 09. März 2010, um 02:09

und jetzt bitte nochmal umdrehen

Mario19667, 09. März 2010, um 08:12

@Iko, a bissl flach is der scho, oder? ;)

Machst du zu wenig Sport, (reiten, radln, und Bergsteigen hilft da ...

^^ Mario

zur Übersichtzum Anfang der Seite