Verbesserungsvorschläge: Warum darf man nicht stoßen wenn man garnichts hat ?

Andi-22, 31. Januar 2010, um 14:47

Schellen-Solo von Kartprinz
Spiel#91.608.199, vom 31. Januar 2010, um 14:41

... hed in echt sofort gstoßn, war ma da awa ned erlaubt! wia ma segt war des bei dem spuiausgang mehr wia berechtigt gwesn.

wemma GARNIX hat, is de wahrscheinlichkeit daß de trümpfe zuungunstn vom solo-spiela vateilthan gscheid groß. i wosß, normal hed da anda stoßn miaßn, vui traun se awa oft ned zum stoßn (segt ma an dem spui).

wahrscheinlich is de stoß-beschränkung wieda wega denen dauaklopfa-punktevaschiaba eigführt worn, awa muaß ma se vo dene hanswurschtn wirkle an scheena schafkopf vasaun lassn !?

Euromagnet, 31. Januar 2010, um 14:54

mit nix zu stossen ist einfach nur dumm. drum wirds nicht erlaubt.

Andi-22, 31. Januar 2010, um 14:54

na des is ebn ned !! schau da hoid des spui a !!

Euromagnet, 31. Januar 2010, um 14:56

kann ich nicht, da ich kein mitglied bin. Trotzdem isses sau dämlich mit nix zu schiessen.

baumbua, 31. Januar 2010, um 14:57

über kontra oder ned zu befinden, is die aufgabe von dem gegenspieler, der die meisten trumpf hat, den rest hat des nix anzugehn.
ich bin aber generell auch gegen einschränkungen. um genau zu sein: wennst ohne trumpf bei mir in a privaten runde an stoß gibst, darfst du das. aber du fangst a oane;-)

Andi-22, 31. Januar 2010, um 14:57

mei schlagt hoid bitte oana des spui vor ...

baumbua, 31. Januar 2010, um 14:57

ok;-)

Andi-22, 31. Januar 2010, um 14:58

... ja baumbua, awa bloß weilst du spuist ^^

eschdi, 31. Januar 2010, um 14:58

Mach halt nen Fred auf:

"Mei, wär ich nur Mitglied und könnte Spiele vorschlagen"

Andi-22, 31. Januar 2010, um 14:59

na i mach liaba oan auf: "wia kamma se de mitgliedschaft sparn"

Titanic, 31. Januar 2010, um 15:00

des wä mal a toller Fred

baumbua, 31. Januar 2010, um 15:01

na ja, i dad da scho seiba kontra gem mit der oana gegenkarten, des muas ma glaub i ned diskutiern das des a stoß is. aber wenn du mir des "abnimmst", werd i grantig. außerdem spiel i na anders, und des ko leicht zum verliern führn.

Titanic, 31. Januar 2010, um 15:01

dann kömmer die sauspielseite glei zu machen

Euromagnet, 31. Januar 2010, um 15:05

Euromagnet, 31. Januar 2010, um 15:16

Andi wieso stellst du überhaup so dumme Fragen. Du kennst doch die Antwort. Hast das beste Beispiel doch auf deiner eigenen Seite, wieso ma nicht mit nix stösst.

Hans20, 31. Januar 2010, um 18:16

Bin auch der Meinung, dass es Sache des Gegenspielers mit der besten Hand ist, über Kontra zu entscheiden. Meist geht Kontra ohne Trumpf schief - und wenn der Spieler dann nen totsicheren Solo mit Laufenden hat und RE gibt, dann wirds richtig teuer. Und die Mitspieler, die durch den Blödsinn mitgerissen werden, werden sich sicherlich sehr freuen und dankbar sein...

MetzgersTochter, 31. Januar 2010, um 18:20

es gibt ein paar ausnahmefälle. beim live-schafkopf ists bei mir schon (selten!) mal vorgekommen, dass jemand ohne trumpf spritzt, weil er gemerkt hat, dass ein anderer erst kontra geben will, sich dann aber doch ned traut.
im internet ist sowas totaler schmarrn, weil du keine ahnung hast, warum der erste oder zweite seine karte ned nauslegt, vielleicht trinkt er grad an schluck oder sonstwas.

Ex-Sauspieler #1236, 31. Januar 2010, um 18:42

ja eh. und wenn du pech hast, hat der andere einfach ein bombensolo auf der hand, freut sich und drückt dir gleich nochn stoß rein. so macht man sich bei seinen mitspielern richtig beliebt.

Jockel27, 31. Januar 2010, um 19:00
zuletzt bearbeitet am 31. Januar 2010, um 19:01

oiso andy i hab etzt moi de letztn 3 seitn durch gschaut und du hast es echt gschafft "11" freds aufzumacha *gg* seite 1 sans scho 5e
vorschlag mach doch no an 12 und den nennst einfach "andi22" und kannst dann alles neischreim vom "perfekten tout" bis zum "zefix warum hab i koa kontra gehm"
lg

Andi-22, 31. Januar 2010, um 19:06

ja mei, und ?? - dafir wars recht a gaudi! und um des gehts doch und ned um a paar punkte, oda !?

des problem is hoid, daß einfach leid gibt de z'feig han zum stoßn.

Andi-22, 31. Januar 2010, um 19:09

jockel, i hab ma schamoi übalegt ob i ma an fred erstell "walhalla andi-22" wo i alle meine Siege auflist. woaß ned soi i des macha ??

Andi-22, 31. Januar 2010, um 19:11
zuletzt bearbeitet am 31. Januar 2010, um 19:43

im gegenzug dad i dann natirle koane andan freds zu spuia aufmacha, awa der war dann hoid imma ganz om. ^^

MetzgersTochter, 31. Januar 2010, um 20:14
zuletzt bearbeitet am 31. Januar 2010, um 20:15

weißt du eigentlich, was walhall(a) bedeutet? geh mal bitte googeln.

Michael010982, 31. Januar 2010, um 20:16

Walhalla bezeichnet:

Walhall (Valhall), in der nordischen Mythologie der Ruheort der in einer Schlacht gefallenen Kämpfer
Danach benannt wurden:

Walhalla (Denkmal), Ruhmeshalle bei Regensburg
(1260) Walhalla, Nummer 1260
Walhalla (Krater), größter Einschlagkrater auf dem Jupitermond Kallisto
Walhalla (Comic), dänische Comic-Reihe von Peter Madsen (Carlsen Verlag, 1987–1991)
Walhalla (Film), dänischer Zeichentrickfilm von 1986
K.St.V. Walhalla Würzburg, ältester katholischer Studentenverein Würzburgs
Walhalla-Theater (Berlin), ehemaliges Theater
eine 2006 entdeckte Halle der Vetterhöhle
Walhalla (South Carolina), Stadt in den USA
Walhalla (North Dakota), Stadt in den USA
Walhalla (Australien), im Bundesstaat Victoria

MetzgersTochter, 31. Januar 2010, um 20:17

danke, michael. wenn mir jetzt noch einer erklärt, was das mit andis gewonnenen spielen zu tun hat?

zur Übersichtzum Anfang der Seite