Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Verbesserungsvorschläge: Spielverräter zur Kasse bitten!

Servus beinand,

weils grad zum thema ("laut" mitzäin) passt:

i find de greste frechheit de ma se beim schafkopfa leistn ka, is wemmas spui varrat. i moan damit so kommentare wia: "i bin auf oache frei!", "spui gras", oda "der hat an schelln-spatz". a so sachan wia: "mei bist du bled, spui hoid gras" oda "schelln wars gwen!".

in echt muaß a ajeda zoin der sowas macht. des is doch ganz selbstvaständlich. a wenns bloß a andeutung war oda wenna sunnst irngwia a zeichjen gibt (z.b.: oam untam tisch an renna gibt). derjenige muaß dann den spuiwert an alle 3 mitspieler auszoin. warum is des da ned a so?

in a andan diskussion hats vo de admins ghoaßn, sechane spuia wern anuliert. des is doch awa ned gnua! da spiela hed des spui in de allameistn fälle gwunna wenn koa bemerkung kemma war. i maon da kannst ja glei allas ausablärrn wenn da anda a saubas solo hat, wei entweda werds anuliert oda du gwinnstas weilst das spui varratn hast. da is imma da spiela da lackierde, wei der hed normal gwunna und werd bei da anulatoin um sein gwinn bschissn!

red deutsch ich versteh kei wort mensch

is a ned wichtig

Geh in die Politik, Andi

Der Andi hat scho recht.
Wenn ein Spiel verraten wird, sollte man dies nem Admin melden können. Dann könnte der Spieler eine gewisse Zeit vom Server gesperrt werden.

un was is daran die neuerung bertel?

Ich mag das auch nicht, wenn mir hier auf Sauspiel einer unter dem Tisch einen Tritt verpasst.

ja isma, da hast recht. Des geht mir so auf'm sack, besonders wenn Dich ein schof tritt ^^

Aber im Ernst:

Wenn DU mit den Admins redest und es soweit klar ist, dass du gewonnen hättest, dann bekommst Du die Punkte auch. Aber Du musst schon aktiv werden, so ist dass ....

Man kann den Admins doch Bescheid geben, wenn etwas in der Art passiert. Erfahrungsgemäß reagieren sie dann auch und regeln die Sache im Sinne der Fairness. Eine Anulierung des Spiels und bei Bedarf eine Verwarnung des Spielers sind die besten Lösungen und genau so wird auch verfahren!
Aber melden muss man es eben schon selbst, denn es wird ja wohl niemand erwarten, dass alle Spiele verfolgt werden und automatisch von Adminseite auf solche Sachen reagiert wird. Oder etwa doch?

a i mecht ja grad ned daß des spui einfach anuliert werd! da werd doch da spieler um sein gewinn den er einglich macha dad bschissn!

@Harry23 06. Dezember 2009, um 19:45
... bin i scha!

Ich find Füßeln beim Schafkopf vollkommen in Ordnung.
Weiß gar ned was ihr alle habt?

NaSolang 1 mal streicheln ned Eichelfrei, 2mal Schellfrei 3mal Grasfrei heißt is scho ok ;)

Und so nebenbei auch noch Parteiwerbung machen *gg*

hauptsach da vfb gwinnt

ach Babbel ned