Tratsch: Hilfe beim Spieleansagen - App wird kommen

Rotzleffe, 15. April 2020, um 12:38

Oder fällt das auch da rein

Strafgesetzbuch (StGB)
§ 187 VerleumdungWer wider besseres Wissen in Beziehung auf einen anderen eine unwahre Tatsache behauptet oder verbreitet, welche denselben verächtlich zu machen oder in der öffentlichen Meinung herabzuwürdigen oder dessen Kredit zu gefährden geeignet ist, wird mit Freiheitsstrafe bis zu zwei Jahren oder mit Geldstrafe und, wenn die Tat öffentlich, in einer Versammlung oder durch Verbreiten von Schriften (§ 11 Abs. 3) begangen ist, mit Freiheitsstrafe bis zu fünf Jahren oder mit Geldstrafe bestraft.

hallertau1, 15. April 2020, um 13:10

Du arms Würschtl..........

Rotzleffe, 15. April 2020, um 13:41

Glaub Du verwechselt wos i bin ned des wos Du daheim host

Rotzleffe, 15. April 2020, um 13:44

und pass auf §187 ned das der Dir zum Verhängnis werd.

hallertau1, 15. April 2020, um 13:49

Kloans buabal.........Komisch, dass de Leid auf deiner Pinnwand so freindlich san...... des host du gor ned verdient..
Und wenn von Berlin nix kimmt, dann schiass i zruck!
Ja Gott sei Dank hob i ned so an Gloiffe..... Dem hätt i scho d Schua vor d Tür gestellt

hallertau1, 15. April 2020, um 13:50

Häng dir den Paragraphen übers Bett und dann soll er sich in dein Hirnkastl einbrennen!

Rotzleffe, 15. April 2020, um 14:27

Ja ja so is se de Halli a Wadlbeißerin. Der Hans hod mir es scho gschriem.

Du hast mit Verleumdung um dich geworfen nicht ich Halli. Ich schreib de Verwechslung Deinem fortgeschrittenen Alter zu. Do ko ma scho wos durcheinander griagn.

Ich komm ned auf Idee etwas zu melden, das is mir zu kindisch wegen so an Kas. Da gibts wichtigere Dinge wie Dich Halli

Rotzleffe, 15. April 2020, um 14:34

hallertau1, vor ungefähr 18 StundenPass auf Rotzleffe, dassd koa Anzeige wegen Verleumdung griagst!Langsam reichts!
Vielleicht versteht Berlin an Hinweis

Rotzleffe, 15. April 2020, um 14:35

Nur zur Erinnerung

Rotzleffe, 15. April 2020, um 14:37

Das Du ned Schafkopfen konnst ist koa Verleumdung sondern a beweisbare Tatsache

hallertau1, 15. April 2020, um 14:46
zuletzt bearbeitet am 15. April 2020, um 14:56

Weilst vor ana Ewigkeit oamoi mit mir am Tisch warst.......Woasst vielleicht no de Spielnummer?

DA musst aber scho lang scrolln!
Loabedoag

hallertau1, 15. April 2020, um 14:53

Übrigens- halli mecht i vo dir ned lesn ...O der mechst Rotzi hoassn. Woasst wos rotz is? des lafft am kloana buawal aus da Nasn und koana is do, ders eam wegwischt

Und wenns eam zvui wead, muass as abschlecka, oder mitm irwe wegwischn!

Moizeit!,

Mathias00, 15. April 2020, um 17:32

Der HH wird so oder so schleimen, bis nimmer geht! Bis er wieder zurück darf!!!! Nur ne Frage von Tagen bei dem^^

zur Übersichtzum Anfang der Seite