Tratsch: Saturdays for Schafkopf

hansolo_forever, 08. Oktober 2019, um 05:49

Nach dem scheena Abend einfach mal a kleines 'Merce !' an alle Beteiligten:

- an M. und C., weil ihr die ganze Chose initiiert habt's :)))
- an mi selber, weil i nimm ois zum Kartln mit - bloß ned die Kartn... :/
- an die FFW Gersthofen, weil sie den Josef für uns freig'stellt ham
- an besagten Josef, weil er nix hod anbrennen lassen ;)
- an Mario, weil er aus der Allianz-Arena ois mitbracht hod, bloß koa schlechte Laune - waren ja au bloß die Roten, die was verlorn ham ;)
- an Harry-wan Kenobi, weil die Macht einfach mit eam is. Er bringt die Doppelsonne von Tattoine no nachts in's Wirtshaus mit... :)
- an den Verkäufer in der Bahnhofsbuchhandlung, weil der scho gmoant hod, er ko mir zwoa Packerln Karten für sündteuer Geld a'drahn (obwohl er z'erst garned gwußt hod, dass de überhaupt Karten ham... - lol)
- an den Rainer (Reiner ?), weil der der Bahnhofsbuchhandlung des G'schäft vermiest hod - a echter Schofkopfer fahrt halt durch halb Bayern und hod dann im Erste-Hilfe-Kasten zwei Packerln Karten :))
'Rotfront, Genosse !' ;)
- an des nette Personal von der Wirtschaft, weil die ham uns ned nur weder verhungern no verdursten lassn, sondern au no unsern Spanisch-Horizont erweitert (oder eröffnet ^^)
- an den Schafkopfgott für den Wenz mit zwei Leger im vorletzten Spui (wo sannan die kleinen Kartensymbole zum einblenden, zefix ?)

und last but not least

- an den Schdrossabofahrer der Linie 3, der no g'wartet hod, bis i sei Vehikel erreicht hab. Es war die letzte, und zum hoam laffa hab' i echt koa Lust mehr g'habt...

In diesem Sinne, eich alle a gute Zeit und...
https://www.youtube.com/watch?v=0dcbw4IEY5w

hallertau1, 08. Oktober 2019, um 09:13

@ Han- des is ja super.
heid Abend wär bei mir in der Nähe a Schafkopfturnier. Wenns zeitmässig klappt, fahr i mit a Freundin, de i da bei Sauspiel kennenglernt hab hin

zur Übersichtzum Anfang der Seite