Fehlerberichte: Problem mit Foto

Wedelmeister, 20. April 2009, um 19:33

Ich stell mich wohl wieder zu blöd, aber wenn ich mein Foto hochladen will, zeigt die Kiste nix an, spricht nicht mit mir, sagt nicht: "Passt, mach ma", oder "geht net, weil ...". Ja und Foto zeigen tut's aa net. I konn doch mei Konterfei der Öffentlichkeit net vorenthalten. Was mach ma jetzt?

Thanathan_vF, 20. April 2009, um 19:52

Forumssuche benutzen wäre das beste und einfachste um sich selbst zu helfen. Meine Erinnerung nach ist das letzte nachfragen samt Lösung noch keine Woche alt, und müsste somit noch auf forumsseite 1 zu finden sein...

Wedelmeister, 20. April 2009, um 21:09

Den Beitrag kenn ich, wenn's der is, wo's um viel Schönheit geht. Daraufhin hab ich mein Foto verkleinert. Bin mittlerweile bei 16 Pixel Breite. S'geht immer noch nicht. Wenner wenigstens sagen würd, was er hat.

Thanathan_vF, 20. April 2009, um 21:25

na also 16 pixel is ja doch scho recht kla...hm .jpg hast du?
dann kann i da leider net weiderhelfen, am besten is ma die admins über kontakt fragen.

k_Uno, 20. April 2009, um 22:15

also liegts dann doch an der schönheit :D

Na, im ernst, schicks per normaler email an:
hilfe@sauspiel.de

die admins helfen dir gern
(es sei denn es liegt tatsächlich an der schönheit)

Ex-Sauspieler #71780, 20. April 2009, um 22:32

Versuchs hald mal mit am Bild wo du ned drauf bist, dann wiss mer obs an der Schönheit liegt ;)

Wedelmeister, 21. April 2009, um 07:40

Hab i scho - mit dem Schrank, den i ins ebay g'stellt hob. Aber der glab i is a net so schee, weil koana drauf steigert :-))) Des mit der Schönheit is bisher no die naheliegendste Erklärung.

Wedelmeister, 21. April 2009, um 07:47

Aaaaa, sigstas. I hob's jetzt moi mit'm Internet-Explorer probiert (weil i ja sonst an Feierfuchs hernimm). Hod zwar a net glei funktioniert. Aber oa moi auf des greane Kast'l klickt (wo sonst des Buidl drin waar) und wieder "Zurück", scho war's do.

Ko natürlich a sei, dass do dro liegt, weil i mei G'sicht jetzt a bisserl ausm Zentrum gnomma hod, oiso der Schiachigkeits-Grad a bisserl abnimmt :-).

zur Übersichtzum Anfang der Seite