Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Verbesserungsvorschläge: Akustische Mitteilung des Spiels???

oisa...i woas ned, ob des nur bei meim computer so is, aba vom ton her hör ich nur des kartenmischen und sonst nix. wenn ma wissn wui was gsuit werd muas ma immer links auf de leisten schaun...des is für mi umständlich.

i hätt also gern, dass mei computer sogt: "da franz spuit auf de hundsgfickte" oda so ähnlich. wia gsogt, vielleicht ist des nur a problem bei mir und des gibts scho lang, aber des wär für mi scho a erleichterung.

du hast träume.....

wennst mal n bissal im forum blätterst siehst du dass die entwickler das heisst "mk" eh schon so viel erneuern da können sie das nicht auch noch machen
es wird immer welche geben die irgendwie nicht zufrieden sind und es einfach dabei belassen...

also nicht zünisch sein und nimm es wie es ist ist doch gut so

das forum heisst "verbessrungsvorschläge" und das war halt das was mir gleich beim erstenmal spuin aufgefallen ist...das hat nix damit zu tun, dass ich ned zufrieden bin.

ja des wär gut so ansagen müsst ma weniger lesen und namen direkt auf den spielern wärn a gut müsst ma ned so nach oben schaun ( optimal wärs den tisch von oben zu zeigen damits ned son neigungswinkel haben die karten oder gleichn 3 d raum machen wo jeder seine kammeraperspektive ausrichten kann wie er will

ja aber des werds ned schaffen nehm i mal an weils a zuviel serverspeicher in anspruch nehmen würd
ton und namen anders anzeigen wärn gut

aha ^^