Verbesserungsvorschläge: reden am tisch

Letzte_Runde, 02. Dezember 2008, um 02:51

oiso i war ja dafür, dass ma vorm spuin an kloana hinweis am tisch sigt, ob an dem tisch gredt wird oder eher ned. so konn ma sis aussuacha, ob ma quatschn wui oder ned. manchmoi denk i mir scho, dass i am foischn tisch bin und i glaub, dass ned nur mir so geht. wenns mit dem tarif geht, dann doch mit m redn a... i moan ja bloss...

k_Uno, 02. Dezember 2008, um 03:32

Belli, irgendwie entwickelt das sich, reden tust wenn dir die leut sympathisch sind. Das kannst ned im vornherein neischreiben. Und manche tische machen spaß ohne viel zu reden, andere leben vom tratsch.
Du kannst ja dann immer no bleibn oder gehn.
Ich bin oft an tischen, wo a halbe stund kaum a wort geredet wird, sich dann aber a nette tratschrunde entwickelt, die oft no a paar stund zammenbleibt.

Thanathan_vF, 03. Dezember 2008, um 20:38

komm ma ins vh un spiel an n tisch mit mir, da haste dann gnuch zum lese :) (na, des wahr jetzt a versprechn, un ka drohung)

Moped-Done, 03. Dezember 2008, um 21:05

Oder doch eher eine Drohung? ;-)

Toocrazy4life, 04. Dezember 2008, um 06:28
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Toocrazy4life, 04. Dezember 2008, um 06:29
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Tomto, 04. Dezember 2008, um 15:02

Wos soll denn des für a schbui sei, wenn do ned gred werd. ..... aiso schofkopf konns dann ned sei, den zum schofkopf gherds redn dazua wia da eichl-oba.
Wünsch eich allen vui schbass no

Hexenblut, 05. Dezember 2008, um 13:19

reden kann schon viel Spass machen, aber manchmal ist reden silber und schweigen Gold.

Wenn jemand schlecht schreibt und man ewig warten muss, bis ein Satz geschrieben wird, dann ist es besser ohne Reden und diese Micros sind oft sehr ätzend, wenn die ganze Familie im Hintergrund ihren Senf dazugibt.

KMH, 01. Februar 2009, um 20:25

was für ein Mitglied muss ich sei um am Tisch tratschen zu können?

Hexenblut, 02. Februar 2009, um 13:41

Du brauchst kein Mitglied zu sein, schreiben oder mit dem Micro reden kannst immer. Vorausgesetzt du hast was zu schreiben oder zum reden.

W0ll3, 02. Februar 2009, um 15:20

Ich hab gedacht mit micro geht nur als mitglied???

MetzgersTochter, 02. Februar 2009, um 15:27

jep, ist auch so.

edmuina, 02. Februar 2009, um 15:34

Super
Wollt jetzt auch a bisserl gscheidhaferln, aber vorher noch den doppelten Boden des nachschauens einbaun. Und jetz... bin i zu spät mit meiner schlaubischlumpfigen Aussage: Des midm Micro geht nur als Mitglied.
Himmelarschundzwirnmistverdammter

Hexenblut, 02. Februar 2009, um 16:10

ui, da hab ich ja was falsches geschrieben. Aber ich dachte, das geht bei allen. Also Kommando zurück und sofort Mitglied werden, dann könnts eure Rednerpulte anschliessen.

zur Übersichtzum Anfang der Seite