Verbesserungsvorschläge: Zusammenwerfen bei sieben Luschen und keinem Stammtrumpf

maxsemilian, 31. Juli 2008, um 20:55

Hallo!
Ich hatte eben ein Blatt da wird bei mir zuhause zusammengeworfen und neu gegeben: Ein paar 7er, 8er und 9er, einen Eichel 10er und einen Herz 7er! Sowas sollte nicht gespielt werden! Wenn man nur überlegen muss welche Lusche man als nächstes wegschmeisst geht der ganze Spaß am Spiel verloren...
Grüße

Pete, 31. Juli 2008, um 20:58

Interessant, aber des Spiel wird zu viert gespielt, meistens....

Tutut, 31. Juli 2008, um 21:10
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Thanathan_vF, 31. Juli 2008, um 21:14

bei uns wird da bettel gspuild un abkassierd...selba schuld wenn da da zamschmeisd

Fuasboiflo, 31. Juli 2008, um 21:34

Oiso i kenn ja no des Gerücht dass ma unter 8 Augen zsammschmeisst. Aber mit am Zehner ... Sachen gibts ...
Mir schmeissn nur zsamm wenn ma sich vergebn hat oder wir vom Tisch aufstehen.

... ko ma ned eibaun dass sich de Mischmaschin aa amoi vergibt ? *vorschlagbring*

Thanathan_vF, 31. Juli 2008, um 21:41

na...unner zehn ache?mid zehn ache spiel i an bettel, un wie!un wie i nur an herz wenz als trumpf hob, da wird a bettel riskiert

Fuasboiflo, 31. Juli 2008, um 21:43

guad, sowas spuin mir aa ned.

Thanathan_vF, 31. Juli 2008, um 21:44

bettel is cool, mei lieblingspuil!

Fuasboiflo, 31. Juli 2008, um 21:45

wie hoch isn der dann ? Höher als a Sauspiel ? Oder no höher ?

Thanathan_vF, 31. Juli 2008, um 22:01

bettel...is ja quasi a wenz

Thanathan_vF, 31. Juli 2008, um 22:01

is ja a a solo

nairobi, 31. Juli 2008, um 22:13

also bei uns isser übern ruf aber unter dem geier - also nur des zweithöchste...
Die steigerung is dann die auflage, oder bettel-tout, was es unter den "vollprofis" noch gibt!
Leider geht dabei so manch scheener Wenz oder Geier nimmer drüber...

nairobi, 31. Juli 2008, um 22:14

und neischmeissn gibts ja scho goar ned - des is ja wie fahnenflucht...

Thanathan_vF, 31. Juli 2008, um 22:27

also...hm...boah schwere frage...
kann i da so net mit sicherheit sagen..a bettel is ja e a tout! mir spiele dann no als bettel si(spieler, deckt seine karden auf) das is dann ersd die wahre krönung, des versagen in geld umzuwandeln :P

Hundsgrugga, 31. Juli 2008, um 23:08

Zamgschmissn werd ned amoi bei lauter Leere..wenn dann muass der Geber an Schnaps zahln. (in unserem Fall muesste dann ein Stamperl auf dem tisch erscheinen *auchvorschlagmach;)* - die mit den meisten Stamperln kommen auf die Ehrentribuene)
Bettl kenn ich nur beim Ramsch. Also wenn Ramsch gespielt wird (weil alle weiter gsagt ham), dann kann jemand an Bettl ansagen. Oder wenn man Herzln spielt oder Grasoberln. Da gibts dann allerdings auch den Mord, wenn man alle Stiche macht (und Schleichmord, wenn man ihn unangekuendigt macht - heimlich quasi). Das versteht ihr vermutlich unter Bettl-Tout?

Tom82, 31. Juli 2008, um 23:30

Do wirds oam ja schlecht, bei dem ganzn Krampf den do manche spuin...
Solo, Wenz, Sauspui, damit der Raublinger a Ruah gibt meinetwegn no an Farbwenz, oba ois andere is koa Schafkopf sondan Kindergartn! Wenn koana wos hod dann hod hoid koana wos, zefix...na kimmt der Preis vo am Sauspui - bei manche Verrückte wia uns a der Solo-Preis - in d'Henn, und es gibt der nächste. Und beim nächstn Sauspui kimmt d'Henn raus, oda wird hoid aufdopplt wemma verliert.
Oba dass i mit Gwoit aus am jedn Scheiß irgnd a Spui machn muaß, dem i dann irgnd an saubledn Noma geb damits oan hod, dann hod des mit am gepflegtn Schafkopf nix mehr zum doa!
Und jetz lossts ma mei Ruah! Zefix!

Hundsgrugga, 31. Juli 2008, um 23:34

Da, hast dei Tablette..

Tutut, 01. August 2008, um 01:13
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Hundsgrugga, 01. August 2008, um 12:33

Schau, so selbstlos bin i scho, dass i als Nicht-Mitglied Vorschlaege mach, die nur eich Mitgliedern zugute kommen.
I nimm an Forsthaeusler. Prost.

Pete, 01. August 2008, um 13:21

Bei uns werd neuerdings immer zammgschmiss'n, wenn ned jeder mindestens 3 Hax'n hod - soboid a moi a Spui zammganga iss, werd i berichten, ob's wos iss so.

ha, 01. August 2008, um 13:29

3 Haxn...? Da sann aber keine Weiber dabei...

Pete, 01. August 2008, um 13:50

Ach, deswegen - oane scho!!! Jetz' woaß i, warum nix weida geht.

baumbua, 01. August 2008, um 15:45

zruck zum thema: ja so ein schmarrn!!! nix für unguad, aber wennst nachad amoi vier ober und vier unter kriegst, schmeisst des na a zam? weil da brauchst ned amoi auf dein zehner aufpassn, zum spuin is des na no vui langweiliger!

is jetz ned bös gmoand, aber i find des ned guad. bei dene karten ko a leicht wer a guads solo ham. wenn des i war, na dad i mir scho verbitten, dass da zamgschmissn werd, weil oaner nix hat.

Hundsgrugga, 01. August 2008, um 17:45
zuletzt bearbeitet am 01. August 2008, um 20:45

Pete: super Vorschlag. So kann man sich auch beschaeftigen..
Wie war das in dem Song aufm PulpFiction Soundtrack:

'..playing solitaire 'til dawn
with a deck of 51
(smoking cigarettes and watching Captain Kangoroo)
now don't tell meee, i've nothing to dooo..'

MetzgersTochter, 02. August 2008, um 00:16

des is echt a schmarrn. an sie gibts dann wohl gar ned, und aa ned viele solo touts, weil ja vielleicht oaner kann stammtrumpf hod und dann wirds zamgschmissen?? beim so am blatt is halt augen zu und durch... oder man spielt an bettel wemma derf.

zur Übersichtzum Anfang der Seite