Tratsch: Ist es....

Automator, 13. März 2015, um 00:02
zuletzt bearbeitet am 13. März 2015, um 00:05

überhaupt noch in Ordnung, dass ich meinem Hund neben getrocknetem Rind, Strauss und Pferd (seid der Lasagneaffäre ja eh auch schon fragwürdig) auch ein paar getrocknete Schweinefüsse gekauft habe?

Kann ich da beim nächsten Anschlag noch in Spiegel schauen ohne dass ihn zreisst? Also an Spiegel ned mi und a ned weil ich so schiach und bled bin, sondern weil ich so gedankenlos und gemein bin?

Na hat a benni, a "imma no" oder a andere Dumpfsuppen die moant sie häd Anspruch grad Lust und Zeit mir zum erdummen?

Mir is sogar so fad ich nehm sogar oan vo eure Helmis (du "Depp" hast as Licht scho wieda 4 Tag ausglassen........geh scheissen mit alle deine "Emojis").
San scho cool.....jetzt mit "Deppnanleitung" oder?

Mei is mir fad (dürft ihr euch einbilden und is sogar wirklich so), dass ich sogar auf eich Fussvolk Bock habe.

Ge voi bled............jetzt hast so a coole Antwort "Quadrathirsch" und koanst as ned schreiben, weilst moanst i teisch scho wieda grad oa.

Na "Depp" du lafst zwar imma no mit Anlauf nei.........aba oateischn brauchts bei dir gar ned.......a grade rechte (oder linke....immer abwechselnd im 7 Tage Takt) is dir scho zschnell..........ganz schnell an Helm wieder aufsetzen.......du liabs Helmi.......du ganz du gscheids du..........es oalle mitanand und oanzln.............jederzeit wenn ma fad ist gern......i gib eich sogar a Trinkgeld..................a Kastn Augustiner oder Tergernseer oder? Des is doch eier Tarif?

abstauber5, 13. März 2015, um 08:19

👍

Dr_Saalbach, 13. März 2015, um 11:23

geh doch ins bett und sauf di net so zam...

zur Übersichtzum Anfang der Seite