Tratsch: Versug....

Automator, 01. März 2015, um 23:26

macht dich a ned K.L.U.K......gell aber wer häd des mal scho wieda was anders erwartet.

Gell....locklock........putputput.......da wo ich wegen deine Locken aufschlag......hab ich dir scho vor Wochen erzählt warumst am End du der Depp bist, wennst es wirklich probierst.

Achja wer zeitnah alles auf der ersten Seiten liest had a Chance!

Automator, 01. März 2015, um 23:33

Woast ich geb an Takt vor, und deine "unselektierten" (also ned an der Rampen und so) Zitate san der Hit!

https://www.youtube.com/watch?v=9Vg2h_nW0bA

Du bist der Landesvater.....aber der König.........Johny war ich auch scho vorher und rum spiel ich dich virtuos, während ich immer feste drauf hau (auf die Trommeln) und du dir selber die letzten Zähn ausboxt.

Automator, 01. März 2015, um 23:40

Schaug wie beim König Johny (absichtlich nicht Jonny) und am Stoiba.

Jedsmal wennst du dei Bappn wieder aufmachst weilst da selber eine nei hauen willst, dann bin ich vorher scho da gwesen damit ich fest auf deine Trommeln hau.

Dann versteht irgendwann sogar da Zwölfender, dass DU genau MICH verdient hast!

*King of Monolog inTrudering*

Automator, 01. März 2015, um 23:47

Und auch ohne "rum" und mit "d" davor bist du allawei ned amal a Blockflöten (bitte Herrgott lass erm was vom "blasen" schwaffeln) für mi, sondern immer scho de Snare gwesen auf die ich wegen am Style scho immer am liebsten am öftasteten draufghaut.

BUMM, TACK, SNARE, 5/4 Takt.........des is wie ich dir virkimm! ^^

Automator, 01. März 2015, um 23:49

Achja.......auf youtubish:

https://www.youtube.com/watch?v=UxbWARTFaCY

Da Polt had scho gwuasd woran mir genesen missan!

Automator, 01. März 2015, um 23:59

"und bitte vor de Leid ned so an Scheiss macha!"

Und jetzt ned wieder ewig nachdumma, sondern schnell antworten weil vo mir reicht für dich voll "poltmassig" "a Hand voll Reis" vo mir.

Je länger du nachdenkst desto nachhaltiger werd mei Gnackwatschn!

Automator, 02. März 2015, um 00:04

Dua du lieba verpissen,
sonst mach ich morgen was in der Zeitung steht
den hat "zrissen"! (also ich dir mit "r")

Immer no koa Drohung, sondern wieder a selektives Zitat. Des mal oans vom "Polt".......am zamgschnittenes.........aber dafür oans des ich mir scho vor a paar Wochen bastelt hab........"Mordsdepp"...........gell! Bussi!

smarty_, 03. März 2015, um 06:49

Ist sowas angeboren oder würdest du mal zu heiß gebadet?

Hexenblut, 03. März 2015, um 19:19

So gemein können Gene gar nicht sein. Kommt bestimmt vom heißen Baden.

Gunthu, 04. März 2015, um 14:47

oda beides

zur Übersichtzum Anfang der Seite