Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Tratsch: wer wird dutscher meister?

I glaub Bayern hat de besten Chancen. Aber Hoffenheim muss ma in a Paar jahr richtig fürchten, weil de an ham der ageld hat

Du meinst nicht zufällig "Duscher-Meister"? Also wer am meisten duscht...

Da tippe ich mal, dass die Brezn noch deutlich vorm sideburns landet, allerdings auch eher im hinteren Mittelfeld....

ups i moan natürlich Deutscher-Fußballmeister

Also ich trainiere täglich!

also ich machs wie brezn..täglich wird geübt..un natürlich hoff ich das ich dusch meißter 2008/2009 werd!

i werd Butcher-Meister (Metzgermoaßta), Schof und Moped-Kiah, ois her, wern verwurscht

...der iss a scho vogelfrei - und zwar ab der Überschrift.

"Wir sind ganz vorn
wir essen gern Popcorn
und das machen wir uns selber in der Pfanne, hurra
denn wir haben deutschen Mais da. MAIS DA!!!"

ha, da fang scho mol mid done o...i wart no eweng :)

.. i häds eigentlich lieber andersrum gmocht... Aber egal, dran glauben muesst ihr eh beide

glaub i ned

na ja, als Kalbfleisch geht der Moped-Done nimmer durch, aber auch, wenn ich ihn als Rind verwurste, arbeite ich noch kostendeckend

wer metzgermeister werd is no lang no ned entschieden, ha!

also ich werd weder dusch-, noch metzgermeister, noch verwurschtet, soviel ist schon mal entschieden

i woass wer Hausmeister wird, --> der Krause

schaefchen, da hab ich mich a scho zu endschieden, des i ka wurschd werd...vor allem net von nem unwürdigen bayrischen mezggermeisderanwärder...

Sauba, Dochda! Sogs eam nua wias is, dem Saupreißn, dem damischn! Ha, des host Du eh ned im Greiz, Du kaanndsd ma hächstns an Huaf auskratzn, wenn i di lass.

i wer dir n huf ausgratzn..soweid werds ni kummo..pass nur uf, morche um die zeit bist du nur noch gmüß

mit der Ochsenschwanz-Suppn fang ma oo...

Danach Lammragout? Deal? Ist mir ja schon fast egal wie´s schmeckt....

okay, ich zerleg, du flambierst.

HUNGAAAAAAAAAA

Wenz es a Ragout gar flambierts, dann muass eich aa egal sei, wias schmeckd.

der gschmagg is es wichtigsde!