Tratsch: Gratulation zum 20. Geburtstag....

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 15:47

....dem besten Radiosender, FM4. Mit FM4 Unlimited, High Spirits oder House of Paine sorgt der Sender immer für beste musikalische Unterhaltung. Hier der Livestream mit den Top 100 der letzten 20 Jahre. http://radio.orf.at/player/radioplayer.html?station=fm4

Da sollten sich unsere deutschen Kommerzsch...sender mal ein paar Scheiben abschneiden.

Immer weiter so und danke für die netten Stunden.

grubhoerndl, 16. Januar 2015, um 15:57

oiso nix gegen meinungsfreihiet, auch für mich.

jedes mal, wenn ich in ösiland bin, versuche ich es mit dem einen oder anderen sender dort; fm4 ist einer der schrecklichsten überhaupt. daß er es auf 20 dienstjahre bringt, ist bemerkenswert und spricht für die leidensfähigkeit österreichischer radiokonsumenten.

wenn man da a paar scheiben abschneidet, is ned schad drum, bessert aber sicher nicht die qualität des einheimischen radios. leider!

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 16:14

Oiso Grubi, da wern se vermutlich unsere musikalischen Geschmäcker unterscheiden, oder de falschen Sendungen san grad glaffa. Und ja, als FM4 Hörer muast aa durchaus leidensfähig sei. Wenn z.B. de Eva Umbauer kimt, (sry Eva, mir ham halt aa unterschiedliche Geschmäcker, is ned persönlich) kons a übel wern, aber da muas ma hoid durch :-) Man kon ja mal kurz auf B5 aktuell schaltn.

Aber was ma bei FM4 auf de Ohren kriagt, hert ma bei unsre Sender ned.

Antenne Bayern oder was no??? Ach, mir fallt ned moi a andrer ei.

Da keman oiwei de gleichn 50 Liadl. Als wenns nix anders gebn dad.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 16:45

De top vierzge warn jetz ned so mei Weda. Aber Top dreissge gehn mit Placebo und Missy Elliott ned so schlecht los.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 16:47

Franz Ferdinand macht weida.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 16:48

Nachtrag: 3 Plopps vergessen.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 16:51

Jetzt gehts aber ganz schee ab. PJ Harvey mit "Down by the Water" Platz 26

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 17:07

Nr. 23 Prodigy mit Firestarter

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 17:16

Plopp. Depeche Mode

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 17:29

The Seed is genau mei Kragenweite.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 17:39
zuletzt bearbeitet am 16. Januar 2015, um 17:41

Platz 15. The Strokes
Last Nite

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 17:48

14 Daft Punk/ da Funk 13 Skero/ Kabinenparty

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:13

Bilderbuch/Maschin. Plopp.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:14

Urrrgh. Zeichen auf HippHop. I muas eh schiffn :-)

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:29

The Xx Cristalized Platz 6

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:39

Radiohead schee und guad aber de nummer is doch a bissl zaach

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:42

Ach du scheiss, was is jetz des? I sag ja manchmoi is FM4 verdammt gewöhnungsbedürftig. Paperplanes. Des is ja gar ned meins.

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:45

Deichkind Platz 3 jetz gibts remmidemmi

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:49

Song 2 Blur Nr. 2 ois easy 😄

zaltshaker, 16. Januar 2015, um 18:57

Tocotronic auf Platz oans. Wers mog. I geh jetz a Cohiba raacha. Plopp

zur Übersichtzum Anfang der Seite