Schafkopf für Freunde

Schafkopf-Forum

Tratsch: Gratulation zum 20. Geburtstag....

....dem besten Radiosender, FM4. Mit FM4 Unlimited, High Spirits oder House of Paine sorgt der Sender immer für beste musikalische Unterhaltung. Hier der Livestream mit den Top 100 der letzten 20 Jahre. http://radio.orf.at/player/radioplayer.html?station=fm4

Da sollten sich unsere deutschen Kommerzsch...sender mal ein paar Scheiben abschneiden.

Immer weiter so und danke für die netten Stunden.

oiso nix gegen meinungsfreihiet, auch für mich.

jedes mal, wenn ich in ösiland bin, versuche ich es mit dem einen oder anderen sender dort; fm4 ist einer der schrecklichsten überhaupt. daß er es auf 20 dienstjahre bringt, ist bemerkenswert und spricht für die leidensfähigkeit österreichischer radiokonsumenten.

wenn man da a paar scheiben abschneidet, is ned schad drum, bessert aber sicher nicht die qualität des einheimischen radios. leider!

Oiso Grubi, da wern se vermutlich unsere musikalischen Geschmäcker unterscheiden, oder de falschen Sendungen san grad glaffa. Und ja, als FM4 Hörer muast aa durchaus leidensfähig sei. Wenn z.B. de Eva Umbauer kimt, (sry Eva, mir ham halt aa unterschiedliche Geschmäcker, is ned persönlich) kons a übel wern, aber da muas ma hoid durch :-) Man kon ja mal kurz auf B5 aktuell schaltn.

Aber was ma bei FM4 auf de Ohren kriagt, hert ma bei unsre Sender ned.

Antenne Bayern oder was no??? Ach, mir fallt ned moi a andrer ei.

Da keman oiwei de gleichn 50 Liadl. Als wenns nix anders gebn dad.

De top vierzge warn jetz ned so mei Weda. Aber Top dreissge gehn mit Placebo und Missy Elliott ned so schlecht los.

Franz Ferdinand macht weida.

Nachtrag: 3 Plopps vergessen.

Jetzt gehts aber ganz schee ab. PJ Harvey mit "Down by the Water" Platz 26

Nr. 23 Prodigy mit Firestarter

Plopp. Depeche Mode

The Seed is genau mei Kragenweite.

Platz 15. The Strokes
Last Nite

14 Daft Punk/ da Funk 13 Skero/ Kabinenparty

Bilderbuch/Maschin. Plopp.

Urrrgh. Zeichen auf HippHop. I muas eh schiffn :-)

The Xx Cristalized Platz 6

Radiohead schee und guad aber de nummer is doch a bissl zaach

Ach du scheiss, was is jetz des? I sag ja manchmoi is FM4 verdammt gewöhnungsbedürftig. Paperplanes. Des is ja gar ned meins.

Deichkind Platz 3 jetz gibts remmidemmi

Song 2 Blur Nr. 2 ois easy 😄

Tocotronic auf Platz oans. Wers mog. I geh jetz a Cohiba raacha. Plopp