Tratsch: VIVA ESPANA!!!

sackbauer, 30. Juni 2008, um 20:19

VIVA ESPANA!!!

sackbauer, 30. Juni 2008, um 21:20

zu deutsch: es lebe spanien!

sackbauer, 30. Juni 2008, um 21:20

zu deutsch: es lebe spanien!

Tibhar, 30. Juni 2008, um 21:51

Du mechst as woi wissen. Außerdem hoaßt des Liad "Eviva Espania"

surf, 30. Juni 2008, um 22:03

wenisgtsens kann man die spanien flagge ausm urlaub vor jahren mal brauchen ^^

sackbauer, 30. Juni 2008, um 22:21

genau! und dann das jens lehmann-solidaritäts solo spuin

ha, 30. Juni 2008, um 23:35

und wie gaang na des? Aussarenna mit nix??

I7dieWurst, 01. Juli 2008, um 09:55

Jeder Stich, der mir durch die Lappen geht, zählt trotzdem für mich?
Jedes Spiel bis zum Halbfinale (60 Augen) spielen und dann gehen?
Torwarthandschuhe anziehen?
Alles gleichzeitig?

Gaudibursch, 01. Juli 2008, um 10:06

rauskommen, den Mitspieler behindern und dann grandios fragend schaun um mittels verbaler Attacke den Partner zusammenzustauchen.

ha, 02. Juli 2008, um 14:16

des Problem hod si erledigt, denk i.
Aussarenna derf der nur no bei de bescheuerten Stuttgarter.

Tibhar, 02. Juli 2008, um 18:09

HÖÖÖÖÖ. Jetzt moi schnai aufd Bremsen latschn. Ihr sats oiso olle der festen Überzeugung, dass da Lehmann am 1:0 schuid sei. Moi a Frag: Wos hättst es gsogt, wenn da Lehmann im Tor drinnen gstandn warad und zuagschaun hätt. Glabts es ernsthaft, dass da Torres den ned macht. Dann hoaßts wieder: "ja da Lehmann, der is einfach zu oid und zu dumm, ois dass der do außelaffa kunntad." Dass da Mr. Bremser 2008 Lahm do vllt ansatzweise schuid hom kunntad, kammad eich ja nia in den Sinn. FC Bayern München und dessen Spiele san ja unantastbar.

I7dieWurst, 02. Juli 2008, um 22:39

Hm, eigentlich bin ich der Überzeugung, dass der Torres schuld ist, warum schießt der den auch rein...
Aber ansonsten waren es Lehmann und Lahm gemeinsam. Lahm bremst, weil Lehmann rauskommt, und Lehmann geht nicht wirklich toll rein, vll weil Lahm im Weg steht? Für beide kein Glanzstück.
Das mit dem Lehmann ist auf das "jens lehmann-solidaritäts solo" vom sackbauer zurückzuführen.

Und überhaupt: wayne?

Tibhar, 02. Juli 2008, um 22:57

An Lahm trifft mehr Schuld. Er darf einfach ned so apprupt abbremsen, auch wenn der Lehmann rauskommt. Der Jens hat nur die Schussoptionen vermindert. Abwehren muss trotzdem der Lahm

surf, 02. Juli 2008, um 23:15

Für mich ist ganz klar Lehmann beim Gegentor Schuld auch wenn er sonst ne gute Em gespielt hat und im Finale auch gut gehalten hat .

ha, 03. Juli 2008, um 00:23

mei is eh wurscht jetzt; mia miassn anerkennen, dass de Spanier klar bessa warn. Der Lahm (nomen est omen) hod sicherlich beim 1:0 aa ned guad ausgschaut. Aber i ois Borussia Dortmund Fan hob mi scho so oft über den arroganten Lehmann und seine blädn Ausreden g'ärgert, dass i eam glei owei in Pauschal-Verdacht hob... (Ball flattert.... sicht verdeckt.... da gegnerische Fanblock hod mir a Klopapier-Rolln aufs Heippe gworfa....)
I bin froh, wenn da Adler kimmt.

Tibhar, 03. Juli 2008, um 10:02

Joa. Is wohl a so. Die Spanier ham des Ding wirklich verdient gwunna. Wer jetzt aus 22 Spielen ohne Niederlage ganga is, verdient sowas a
Außerdem vergunn ichs den Spaniern, ned so wia den Itakern.

I7dieWurst, 03. Juli 2008, um 10:04

Ich war ja schon immer für den Hildebrand.

ha, 03. Juli 2008, um 10:31

ja genau, der zählt ja auch als Hilfs-Spanier

zur Übersichtzum Anfang der Seite